Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Уроку фізичної культури з елементами футболу для учнів 11–го класу

План – конспект

Модуль:Футбол

Змістовий модуль:Передачі та ведення м’яча

 

Тема уроку : Техніка передач та ведення м’яча

 

Мета уроку:Оновлення рухової пам’яті шляхом повторення отриманих навичок та умінь, виховання ініціативності, самостійності, творчої активності, взаємодії з партнерами команди, активізація пізнавального інтересу до уроків футболу.

Завдання уроку:

1.Закріпити отримані дітьми навички й уміння з техніки передачі м’яча внутрішньою стороною стопи, ведення м’яча зовнішньою стороною стопи, зупинки м’яча підошвою.

2.Сприяти розвитку витривалості, спритності, координації рухів.

3. Виховувати морально - вольові якості: дисциплінованість, взаємодопомогу, почуття колективізму під час виконання гри.

4. Тип уроку: повторення та закріплення навчального матеріалу

Обладнання: футбольні м'ячі, секундомір, м’які м’ячі, гімнастичні лави, магнітофон, музичні записи,

дидактичні матеріали, мультимедійне обладнання

 

 


 

Зміст уроку Дозування Організаційно-методичні вказівки
1. Підготовча частина. 12 хв.
1. Організований вхід до залу. Шикування в шеренгу.   Привітання: «Футбол – улюбленіша гра, “фізкульт- привіт! фізкульт- Ура!”. Тема нашого уроку: «Футбол»». З цим видом спорту ви звичайно знайомі, добре його знаєте та вмієте грати у цю цікаву гру. Повідомлення завдань уроку.   30 сек. 30 сек.   1 хв.     Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів і самопочуття.    
2. Інструктаж техніки безпеки на уроках з футболу. Футбольна вікторина. Замірювання ЧСС за 10 сек.   1 хв. 1 хв. 30 сек. Слайд 3. Слайд 4. Поклавши 2 або 3 пальці правої руки на зап'ясток лівої, легенько притиснути пульсуючу артерію. Підрахувати ЧСС. Зробити аналіз. Слайд 5, 6.
3. 1.Стройові вправи: · Повороти: · праворуч; · ліворуч; · кругом · Перешикування з однієї шеренги в дві;     · Перешикування з двох шеренг в одну шеренгу.     40 сек.   1р. 1р. 2р. 1р.     1р.   Слідкувати за чітким виконанням вправ.   Розрахунок на «перший – другий» 1номери стоять на місці, 2 – роблять лівою крок назад, правою стають у ряд з першими номерами, приставляють ногу. Звернути увагу учнів, щоб запам’ятали свої номери.   Виконується в зворотному порядку  
4. 1. Різновиди ходьби:   · на носках, руки на пояс; · на п’ятах, руки за голову;   · перекатом з п’яти на носок з коловими рухами зігнутими руками вперед; · перекатом з п’яти на носок з коловими рухами прямими руками вперед; · перекатом з п’яти на носок з коловими рухами прямими руками вперед з підскоками; 2. Загальнорозвивальні вправи у русі: · В. п. - руки перед грудьми. 1- відведення зігнутих рук в сторони – назад; 2 – теж прямими; 3-4 - повторити · В. п. - права пряма вгору. Зміна положення рук на кожний крок · В. п. - руки вперед, в «замок». Повороти тулуба на кожний крок. · В. п.- напівприсід, руки вгору, в «замок». Відведення рук на кожний крок. · В. п. – присід, руки на коліна. Ходьба в присіді. 2 хв.   8сек. 8 сек.   8 сек.   8 сек.   8 сек.   8 сек.   16 сек.   8 сек.   8 сек.   8 сек.   8 сек. Виконання пересувань під музичний супровід ( С. Трофімов «Да здравствует футбол!»). Стежити за поставою учнів. Стежити за дотриманням рівняння й дистанції під час руху. Рухи виконувати з лівої ноги. Виконувати з максимальною амплітудою.     Виконувати з максимальною амплітудою, руки відводити чітко в сторони.   Тримати руки прямими.   Дотримуватися дистанції, поворот виконувати в сторону крокуючої ноги. Спину тримати прямо.   Дотримуватись дистанції, поворот виконувати в сторону крокуючої ноги Тримати рівновагу.   Спину тримати прямо.
5. 3. Різновиди бігу та стрибків: · рівномірний біг; · стрибки зі зміною ніг, руки на пояс; · біг з виведенням прямих ніг вперед, руки на пояс; · біг з закиданням гомілки; · біг приставними кроками правим та лівим боком вперед. Перехід на ходьбу. Перешикування в колону по два поворотом у русі. 4.Спеціальні бігові вправи: · біг стрибками «багатоскоки»;     · біг з прискоренням. Перешикування з колони по одному в колону по два поворотом у русі. 5. Загально розвивальні вправи в парах: 1. В. п. – ноги нарізно, обличчям один до одного, руки на плечі партнеру. 1 – 3 – пружинні нахили вперед 4 – В. п. 2. В. п. – ноги нарізно, нахил прогнувшись, руки на плечі один одному. 1 – поворот тулуба до лівої сторони. 2 - В. п. 3 – 4 – теж до правої сторони. 3. В. п. – ноги нарізно, спиною один до одного на відстані кроку, руки в сторони з’єднані. 1 – нахил до лівої сторони залу; 2 – В. п. 3 – нахил до правої сторони залу; 4 – В. п. 4. В. п. – боком один до одного, ближні руки з’єднані внизу, дальні – вгорі. 1 – 2 - випад в сторони, нахил усередину, руки вгору. 3 – 4 – В. п. 5. В. п. – спиною один до одного, руки догори у «замок». 1 – випад правою. 2 – В. п. 3 -4 – теж лівою. 6. В. п. – спиною один до одного впритул, руки з’єднані. 1 – поворот тулуба з опорою ліворуч; 2 – В. п. 3 – 4 – теж праворуч. 7. В. п. – обличчям один до одного, присівши, руки на плечі. 1 – 8 – стрибки в присіді з обертанням ліворуч; 9 – 16 - теж праворуч. Ходьба на місці. Замірювання ЧСС за 10 сек. 2хв.25с. 25 сек. 10 сек. 15 сек. 15сек. 10 сек.     1 підхід     1 підхід   30 сек. 3хв.35сек.   20 сек.     4 рази     4 рази     4 рази     4 рази     4 рази   2 рази       Дотримуватися дистанції, дихання повільне. Тримати рівняння. Дотримуватися дистанції.   Дотримуватись інтервалу.     Виконувати по два через центр. Тримати рівняння в шерензі на старті. Дотримуватись часового інтервалу По діагоналі   Дихання повільне   Виконувати повільно без ривків     Виконувати з максимальною амплітудою, руки відводити чітко в сторони.   Нахил виконувати чітко в сторону.     Руки не розчіпляти, фіксувати положення прогнувшись.     Виконувати повільно без ривків.     Працювати в такт стрибкам партнера.     Слайд 4, 5. Зробити аналіз.

 

Основна частина. 28 хв.
6. 1. Виконання елементів футболу. · Передача м’яча внутрішньою стороною стопи в парах з зупинкою м’яча підошвою.     2 хв.     При виконанні вправ учні контролюють себе, використовуючи дидактичні матеріали, розташовані на гімнастичній стінці напроти них.     Слайд 8.           Для цього необхідно виставити назустріч м'ячу ногу так, щоб м'яч торкнувся підошви. Тулуб повинен бути нахилений вперед. Носок зустрічаючої ноги піднімати вгору, а не направляти вперед. Нога, зустрічаюча м’яч, опиняється біля опорної і рухається назустрім’ячу.
  · Передача м’яча внутрішньою стороною стопи в один дотик;   2 хв. Слайд 9. Передачі виконувати точно, зберігати однаковий темп руху.
  · Ведення м’яча внутрішньою стороною стопи почергово двома ногами; · Ведення м’яча зовнішньою стороною стопи; 1 хв.   2 хв.     Хлопці з двома м’ячами в руках
  · Ведення м’яча зовнішньою стороною стопи, передача внутрішньою стороною стопи після зупинки;   · Ведення м’яча схрещенням в зустрічному русі; 2 хв.     2 хв. Виконувати в парах, в зустрічному русі.     Слайд 11.   Виконувати зупинку в середині залу. Розпочинати вправу тільки за свистком.   Слайд 12.
  · Ведення м’яча по прямій та «змійкою»; · Ведення м’яча по колу, зупинка за сигналом, ведення в іншому напрямку.   2 хв. 2 хв. Хлопці та дівчата виконують ведення м’яча змійкою між фішками на різних половинах залу. Ведення м’яча виконують під час бігу ударами один за другим по м’ячу. Удари повинні бути такими, щоб м’яч відскакував на бажану відстань уперед. При веденні намагатись тримати голову так, щоб бачити м’яч і навколишню обстановку.
7. Спеціальні вправи для розвитку силових якостей: Хлопці: · згинання та розгинання рук в упорі лежачі; · піднімання тулуба в сід. Дівчата: · В. п. - сід ноги нарізно. Нахили тулуба вперед · В. п. – упор руками позаду, м’яч затиснутий між стопами. 1 – зігнути ноги до грудей, 2 – В. п.     30 сек. 30 сек.   30 сек.   30 сек.       М’яч між руками, грудьми торкатися м’яча. М’яч в руках, ноги зігнуті.   Ноги не згинати, тягнутися вперед за м’ячем.   Ноги тримати на вису.  

 

8. 2.Виконання футбольної гри. Хлопці: Навчальна гра. Дівчата: Розгадують футбольний кросворд; Виконують завдання на тактіфолях. Підбити підсумок гри. Підбити підсумок виконаного завдання.       5 хв.   5 хв.   30 сек. 30 сек.     Дотримуватись техніки безпеки та правил гри.   Слайд 13 – 14.   Відзначити учнів, які першими впораються з завданням.
  Дівчата: Гра «Вибання гравців». Дівчата однієї команди стають на середній лінії залу,другої – на різних половинах залу. Гра проводиться двома м’ячами – подушками. Гравці намагаються вибити дівчат одновчасно перекидаючи м’ячі. М’яч передається ударом ногою, ловиться руками. Переможець той, хто вибив найбільшу кількість гравців суперника. Хлопці: Розгадують футбольний кросворд; Виконують завдання на тактіфолях. Підбити підсумок гри. Підбити підсумок виконаного завдання.   2 хв.     3 хв.   30 сек. 30 сек.   Помилкою рахується приземлення м’яча за межами поля, якщо гравець не зловив м’яч.     Дотримуватись техніки безпеки та правил гри.     Слайд 15 – 16.   Відзначити учнів, які першими впораються з завданням.
Заключна частина. 5 хв.
9. 1.Шикування в шеренгу. 2. Спокійна ходьба. 3.Вимірювання ЧСС за 10 сек. 4.Підведення підсумків уроку. 5. Домашнє завдання: - виконувати передачі та ведення м’яча внутрішньою стороною стопи. - вистрибування з присіду. 6.Організований вихід зі спортивного залу. 30 сек. 1 коло 30 сек. 1 хв. 30 сек.   1 хв.   Вправи на відновлення дихання. Слайд 17, 18. Провести аналіз. Відзначити кращих учнів.  

 


Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. II. Із програм для 11 класу
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. IV. Підсумок уроку
  5. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  6. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  7. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  8. N байки (з 3 класу)
  9. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  10. VII. Підсумки уроку
  11. VIІ. Підсумок уроку
  12. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.




Переглядів: 2168

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методи визначення фізичних характеристик ґрунтів | Визначення алгоритму

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.