МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||
План вивчення нового матеріалуЗасвоєння нових знань та формування первинних умінь. 1) Означення середньої лінії трикутника. 2) Властивості середньої лінії трикутника. 3) Виконання усних вправ за готовими рисунками. 4) Опорна задача. Виконання письмових вправ.
Вчитель розказує учням матеріал, учні уважно слухають.
Після викладу теоретичного матеріалу приступають до практики. Учитель ставить учням питання: «Чи є зображена на рис. 1 лінія середньою лінією трикутника ABC?». Тут учні колективно роз’язують задачі. Опорна задача (Задача Вариньйона). Середини сторін чотирикутника є вершинами паралелограма.
Учні спочатку самостійно опрацьовують розв’язок задачі Вариньйона у підручнику (ст. 53). Потім вчитель викликає до дошки одного з учнів (при можливості сильного учня), той розказує хід роз’язання, вчитель пояснює не зрозумілі частини розв’язку. Виконання письмових вправ Задача 180. Сторони трикутника дорівнюють 12 см, 16 см і 20 см. Знайдіть сторони трикутника, вершинами якого є середини сторін даного трикутника. Один із учнів вголос читає умову задачі. (Рисунок до цієї задачі підготовлений заздалегідь). Для класу дається час на роздуми. Після роздумів, одного із учнів вчитель запрошує до дошки і він розв’язує задачу. Всі інші учні записують задачу у свої зошити. Задача 183. Середня лінія трикутника відтинає від нього трапецію з бічними сторонами 3 м і 4 с і меншою основою 5 м. Знайдіть периметр трикутника. Учням пропонується самостійно розв’язати дану задачу і записати її розв’язок у зошит. Після цього один із учнів іде до дошки робить рисунок і, розповідаючи, записує розв’язок задачі. Задача 192. Доведіть, що середини сторін рівнобедреної трапеції є вершинами ромба. Для задачі № 192 робота класу така ж сама, як і для №180, тільки тут ще повинні учні виконувати рисунки. Читайте також:
|
|||||||||||||||||
|