МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПРАКТИЧНА РОБОТА №3Урок 4 ВИСНОВОК ЗАВДАННЯ за практикумом Практична робота №2 Урок 3 ВИСНОВОК. ДОДАТКОВІ ЗАВДАННЯ (стор 3 зошита для практичних робіт). ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Тема: Аналіз карти будови земної кори з метою виявлення закономірностей у розміщення стійких і рухливих ділянок земної кори та форм рельєфу, що їм відповідають. Мета: Н:роботи: закріпити знання про літосферні плити, сейсмічні пояси, платформи, області складчастості й форми рельєфу; розвивати вміння комплексного використання карти атласу для виявлення закономірностей у розміщенні стійких і рухливих ділянок земної кори та форм рельєфу, що їм відповідають; В: Виховувати мовну, розумову культуру, трудові навички. Р: закріпити знання про причини, що зумовлюють ці закономірності. Обладнання: карта будови земної кори, фізична карта світу. ХІД УРОКУ 1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ 2. ВИКОНАННЯ ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ Ознайомлення учнів з основними поняттями і термінами, які будуть використані у ході виконання практичної роботи. Літосферні плити – величезні блоки земної кори й верхньої мантії, обмежені з усіх боків сейсмічно активними зонами (поясами). Платформа – велика, стійка, відносно рівна ділянка земної кори. Області складчастості – зони взаємодії літосферних плит, у яких земна кора зминається у складки. Форми рельєфу – окремі нерівності літосфери, які розрізняються за висотою й утворенням. Карта будови земної кори – карта, що відображає розташування основних структур земної кори, їхнє походження й вік. Укажіть причини закономірностей у розміщенні стійких і рухливих ділянок земної кори та форм рельєфу, що їм відповідають. ДОДАТКОВІ ЗАВДАННЯ (стор. 5 зошит для практичних робіт) виконується за бажанням учнів. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________ Тема: Аналіз карти кліматичних поясів і областей із метою виявлення закономірностей у розміщення типів клімату Землі. Мета: Н: закріпити поняття „тип клімату”, „кліматичний пояс”, „кліматична область”; розвивати знання про закономірності в розміщенні основних типів клімату по території Землі й причини, що їх обумовлюють; В: Виховувати культуру праці, розумову культуру. Р: розвивати вміння користуватися картами кліматичних поясів і областей. Обладнання: карта кліматичних поясів, Контурна карта (стор. 50-51) ХІД УРОКУ
Ознайомлення учнів з основними поняттями і термінами, що будуть використані при виконання практичної роботи. Клімат – багаторічний режим погоди характерний для даної місцевості. Тип клімату – сукупність кліматичних показників, характерних для даної території. Кліматичний пояс – територія земної поверхні, що має характер широтного поясу з однорідним кліматом. Кліматична область – частина кліматичного поясу, що має певний тип клімату. Карта кліматичних поясів – карта, що відображає кліматичне районування території, із нанесеними кордонами кліматичних поясів і областей (типів клімату). Читайте також:
|
||||||||
|