Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПРАКТИЧНА РОБОТА №3

Урок 4

ВИСНОВОК

ЗАВДАННЯ за практикумом

Практична робота №2

Урок 3

ВИСНОВОК.

ДОДАТКОВІ ЗАВДАННЯ (стор 3 зошита для практичних робіт).

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Тема: Аналіз карти будови земної кори з метою виявлення закономірностей у розміщення стійких і рухливих ділянок земної кори та форм рельєфу, що їм відповідають.

Мета: Н:роботи: закріпити знання про літосферні плити, сейсмічні пояси, платформи, області складчастості й форми рельєфу; розвивати вміння комплексного використання карти атласу для виявлення закономірностей у розміщенні стійких і рухливих ділянок земної кори та форм рельєфу, що їм відповідають;

В: Виховувати мовну, розумову культуру, трудові навички.

Р: закріпити знання про причини, що зумовлюють ці закономірності.

Обладнання: карта будови земної кори, фізична карта світу.

ХІД УРОКУ

1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

2. ВИКОНАННЯ ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ

Ознайомлення учнів з основними поняттями і термінами, які будуть використані у ході виконання практичної роботи.

Літосферні плити – величезні блоки земної кори й верхньої мантії, обмежені з усіх боків сейсмічно активними зонами (поясами).

Платформа – велика, стійка, відносно рівна ділянка земної кори.

Області складчастості – зони взаємодії літосферних плит, у яких земна кора зминається у складки.

Форми рельєфу – окремі нерівності літосфери, які розрізняються за висотою й утворенням.

Карта будови земної кори – карта, що відображає розташування основних структур земної кори, їхнє походження й вік.

Укажіть причини закономірностей у розміщенні стійких і рухливих ділянок земної кори та форм рельєфу, що їм відповідають.

ДОДАТКОВІ ЗАВДАННЯ (стор. 5 зошит для практичних робіт) виконується за бажанням учнів.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

Тема: Аналіз карти кліматичних поясів і областей із метою виявлення закономірностей у розміщення типів клімату Землі.

Мета: Н: закріпити поняття „тип клімату”, „кліматичний пояс”, „кліматична область”; розвивати знання про закономірності в розміщенні основних типів клімату по території Землі й причини, що їх обумовлюють;

В: Виховувати культуру праці, розумову культуру.

Р: розвивати вміння користуватися картами кліматичних поясів і областей.

Обладнання: карта кліматичних поясів, Контурна карта (стор. 50-51)

ХІД УРОКУ

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
  2. ВИКРНАННЯ ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ

Ознайомлення учнів з основними поняттями і термінами, що будуть використані при виконання практичної роботи.

Клімат – багаторічний режим погоди характерний для даної місцевості.

Тип клімату – сукупність кліматичних показників, характерних для даної території.

Кліматичний пояс – територія земної поверхні, що має характер широтного поясу з однорідним кліматом.

Кліматична область – частина кліматичного поясу, що має певний тип клімату.

Карта кліматичних поясів – карта, що відображає кліматичне районування території, із нанесеними кордонами кліматичних поясів і областей (типів клімату).


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. III. Практична частина.
  3. IV. Практична робота.
  4. IV. Практична частина
  5. VI. Домашня робота.
  6. VI. Практична робота .
  7. VI. Практична робота .
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 1020

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАВДАННЯ | Практична робота №4

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.