МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Система роздрібної торгівлі.Роздрібна торгівля-це сфера підприємницької діяльності людей, які продають товари і послуги кінцевим споживачам для особистого, сімейного, домашнього використання. Роздрібна торгівля-одна з найбільших галузей діяльності у будь-якій країні. Роздрібна торгівля виконує такі функції: Ø збирає асортимент товарів і послуг від великої кількості постачальників, виробників, оптових торговців, пропонуючи їх для продажу; Ø сортує товар; Ø надає інформацію виробникам, постачальникам, споживачам; Ø зберігає товари, розміщує їх у торговельному приміщенні; Ø встановлює ціну на товар; Ø завершує угоди, використовуючи певні форми і методи праці, включаючи кредитну політику; Ø сприяє учасникам каналів збуту в маркетингових дослідженнях; Роздрібних торговців, що обслуговують споживчу мережу класифікують за різними принципами: 1)за формами власності: орендований відділ, кооператив; ланцюг, роздрібні ’’ франчайзі’’, незалежні роздрібні торговці; 2)за характером торгового обслуговування: торговельні апарати, прямий збут, прямий продаж вдома, служба замовлень із знижкою; 3) за структурою стратегій: черговий магазин, звичайний універсам, супермагазин, спеціалізований магазин, магазин різноманітного асортименту товарів за зниженими цінами, вставки каталогів товарів, торговельні базари; Супермаркети-порівнянно великі підприємства самообслуговування з низьким рівнем витрат і низькими націнками, великим обсягом продаж, що розраховане на повне задоволення потреб покупців у продуктах харчування, прально-миючих засобах і товарах для догляду за житлом. Особливістю супермаркетів є самообслуговування, відкрита викладка товарів, централізація обслуговування покупців, широкий асортимент товарів, велика торгова площа. Комбіновані магазини-це різновид супермаркета з асортиментом, розширеним за рахунок ліків. Магазини знижених цін постійно торгують за цінами, що нижчі за ті, які використовують в роздрібних підприємствах з високою націнкою і низьким оборотом товарних запасів. Вони надають перевагу реалізації товару, що мають товарну марку і досить високу якість. Тут застосовують метод самообслуговування. Склади-магазини-роздрібні підприємства з досить скромним інтер’єром, обмеженим обсягом послуг, які займаються продажем товарів за низьким цінами. Сюди належать продовольчі магазини знижених цін, що торгують прямо з контейнерів. Одна з найпоширеніших форм-це меблеві магазини-склади. Торгів комплекс містить супермаркет, магазин роздрібних цін і роздрібний магазин-склад. Його асортимент, крім типових товарів супермаркета включає також меблі, електричні прилади, одяг тощо. Пропонуються ціни із знижкою оскільки багато товарів надходять у торговий комплекс безпосередньо від виробників. Магазин високих цін пропонує своїм покупцям товари і послуги найвищої якості. Зорієнтовані такі магазини на покупців з високим рівнем доходів, у яких серед спонукальних мотивів переважають не ціни а престижність, комфортність і висока якість товару. Магазин-демонстраційні зали, що торгують каталогами, поєднують в собі принципи торгівлі за каталогами і торгівлі за зниженими цінами для реалізації ходових товарів широкого асортименту, які мають товарну марку і реалізуються звичайно з високою націнкою. Це ювелірні вироби, механічні інструменти, чемодани, фото обладнання. Торговий сервіс передбачає реалізацію товарів з використанням поштових, телефонних засобів зв’язку для збирання замовлень і сприяння в доставці проданих товарів. Така форма має декілька різновидів: Ø торгівля з замовленням за каталогом-практикують підприємства зі змішаним асортиментом, які пропонують максимально повний вибір товарів. Вони розсилають каталоги певному контингенту покупців або надають можливості одержати їх у торгових приміщеннях.; Ø прямий відгук-це спосіб замовлення, якому передує оголошення в газеті, журналі або на радіо, який покупці можуть замовити поштою або телефоном. Розсилають поштові відправлення клієнтам, які занесені до спеціальних списків най вірогідніших покупців; Ø продаж телефоном; Ø торгові автомати; Ø служба замовлень; Ø торгівля врознос.
Маркетингова комунікаційна політика
1. Суть маркетингової комунікаційної політики та її складові. 2. Реклама. 3. Персональний продаж. 4. Стимулювання збуту. 5. Пропаганда і паблік рилейшнз. 6. Участь у виставках.
1.Маркетингові комунікації — діяльність підприємства, спрямована на інформування, переконання і нагадування цільовій аудиторії про свої товари, стимулювання їх збуту, створення позитивного іміджу фірми у суспільстві та налагоджування тісних взаємовигідних партнерських стосунків між підприємством і громадськістю, а також оцінювання ринкової ситуації через зворотний інформаційний потік з метою адаптації цілей фірми до ситуації, яка склалася. Виділяють такі основні інструменти маркетингових комунікацій: Реклама — будь-яка платна неперсоніфікована форма інформаційного впливу на споживача з метою формування мотивів купівлі товарів. Персональний продаж — будь-яка платна форма усного представлення товару в процесі бесіди з одним або кількома потенційними покупцями під час його продажу з метою формування мотивів купівлі певного товару та партнерами з метою можливого укладання угод про подальше співробітництво. Стимулювання збуту — короткочасні платні примусові заходи заохочення цільової аудиторії до купівлі товару та плідного співробітництва. Пропаганда — будь-яка безкоштовна, добровільна особиста форма інформаційного впливу на громадськість окремим індивідуумом з метою її інформування про фірму, її діяльність та товари, що вона випускає. Паблік рилейшнз — будь-яка безкоштовна або платна форма особистого чи неособистого інформаційного впливу на громадськість з метою формування позитивного її ставлення до фірми, її діяльності та товарів, що вона випускає, з допомогою засобів масової інформації. Директ-маркетинг — будь-яка платна форма особистого інформаційного впливу на споживача та партнерів через адресні звернення з метою формування мотивів купівлі певних товарів, довгострокових взаємовигідних партнерських стосунків та залучення їх до діалогового режиму. Спрямовуючи свої комунікаційні зусилля на адресатів, фірма сподівається на бажану для неї зворотну реакцію, а саме: від споживачів — купівлі товару фірми; від постачальників і маркетингових посередників — співробітництва на взаємовигідних умовах; від контактної аудиторії — якщо не підтримки, то відсутності протидії; від органів державного управління — формування режиму найбільшого сприяння. Кожній з цих груп засобів впливу властиві специфічні прийоми комунікації: виставки, ярмарки, демонстрації товару, експозиції в місцях продажу. Водночас комунікаційними зусиллями вважаються також оформлення товару, упаковка, посмішка продавця, його подяка за покупку. Функції маркетингових комунікацій: • інформативна: інформування цільової аудиторії про товар, який випускає фірма, його переваги стосовно конкурентних товарів, властивості та якості; про діяльність фірми та її політику; отримання зворотної інформації про стан ринку, ситуації, які виникають на підприємстві, у партнерів тощо. • нагадувальна: нагадування цільовій аудиторії про певні принципи та заходи компанії, торгову марку, переваги товару. • переконуюча: переконання цільової аудиторії в її рішеннях на користь позитивного ставлення до товару, який випускає фірма, її діяльності та власного імені; • формування позитивного іміджу фірми та її товарів на ринку; • виховання відданості компанії серед її працівників. Формуючи систему маркетингової комунікації фірми, крім характеристик її складових треба враховувати певні чинники, що визначають її ефективність.
Читайте також:
|
||||||||
|