Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Система роздрібної торгівлі.

Роздрібна торгівля-це сфера підприємницької діяльності людей, які продають товари і послуги кінцевим споживачам для особистого, сімейного, домашнього використання.

Роздрібна торгівля-одна з найбільших галузей діяльності у будь-якій країні. Роздрібна торгівля виконує такі функції:

Ø збирає асортимент товарів і послуг від великої кількості постачальників, виробників, оптових торговців, пропонуючи їх для продажу;

Ø сортує товар;

Ø надає інформацію виробникам, постачальникам, споживачам;

Ø зберігає товари, розміщує їх у торговельному приміщенні;

Ø встановлює ціну на товар;

Ø завершує угоди, використовуючи певні форми і методи праці, включаючи кредитну політику;

Ø сприяє учасникам каналів збуту в маркетингових дослідженнях;

Роздрібних торговців, що обслуговують споживчу мережу класифікують за різними принципами:

1)за формами власності: орендований відділ, кооператив; ланцюг, роздрібні ’’ франчайзі’’, незалежні роздрібні торговці;

2)за характером торгового обслуговування: торговельні апарати, прямий збут, прямий продаж вдома, служба замовлень із знижкою;

3) за структурою стратегій: черговий магазин, звичайний універсам, супермагазин, спеціалізований магазин, магазин різноманітного асортименту товарів за зниженими цінами, вставки каталогів товарів, торговельні базари;

Супермаркети-порівнянно великі підприємства самообслуговування з низьким рівнем витрат і низькими націнками, великим обсягом продаж, що розраховане на повне задоволення потреб покупців у продуктах харчування, прально-миючих засобах і товарах для догляду за житлом. Особливістю супермаркетів є самообслуговування, відкрита викладка товарів, централізація обслуговування покупців, широкий асортимент товарів, велика торгова площа.

Комбіновані магазини-це різновид супермаркета з асортиментом, розширеним за рахунок ліків.

Магазини знижених цін постійно торгують за цінами, що нижчі за ті, які використовують в роздрібних підприємствах з високою націнкою і низьким оборотом товарних запасів. Вони надають перевагу реалізації товару, що мають товарну марку і досить високу якість. Тут застосовують метод самообслуговування.

Склади-магазини-роздрібні підприємства з досить скромним інтер’єром, обмеженим обсягом послуг, які займаються продажем товарів за низьким цінами. Сюди належать продовольчі магазини знижених цін, що торгують прямо з контейнерів. Одна з найпоширеніших форм-це меблеві магазини-склади.

Торгів комплекс містить супермаркет, магазин роздрібних цін і роздрібний магазин-склад. Його асортимент, крім типових товарів супермаркета включає також меблі, електричні прилади, одяг тощо. Пропонуються ціни із знижкою оскільки багато товарів надходять у торговий комплекс безпосередньо від виробників.

Магазин високих цін пропонує своїм покупцям товари і послуги найвищої якості. Зорієнтовані такі магазини на покупців з високим рівнем доходів, у яких серед спонукальних мотивів переважають не ціни а престижність, комфортність і висока якість товару.

Магазин-демонстраційні зали, що торгують каталогами, поєднують в собі принципи торгівлі за каталогами і торгівлі за зниженими цінами для реалізації ходових товарів широкого асортименту, які мають товарну марку і реалізуються звичайно з високою націнкою. Це ювелірні вироби, механічні інструменти, чемодани, фото обладнання.

Торговий сервіс передбачає реалізацію товарів з використанням поштових, телефонних засобів зв’язку для збирання замовлень і сприяння в доставці проданих товарів. Така форма має декілька різновидів:

Ø торгівля з замовленням за каталогом-практикують підприємства зі змішаним асортиментом, які пропонують максимально повний вибір товарів. Вони розсилають каталоги певному контингенту покупців або надають можливості одержати їх у торгових приміщеннях.;

Ø прямий відгук-це спосіб замовлення, якому передує оголошення в газеті, журналі або на радіо, який покупці можуть замовити поштою або телефоном. Розсилають поштові відправлення клієнтам, які занесені до спеціальних списків най вірогідніших покупців;

Ø продаж телефоном;

Ø торгові автомати;

Ø служба замовлень;

Ø торгівля врознос.

 

Маркетингова комунікаційна політика

 

1. Суть маркетингової комунікаційної політики та її складові.

2. Реклама.

3. Персональний продаж.

4. Стимулювання збуту.

5. Пропаганда і паблік рилейшнз.

6. Участь у виставках.

 

1.Маркетингові комунікації — діяльність підприємства, спрямована на інформування, переконання і нагадування цільовій аудиторії про свої товари, стимулювання їх збуту, створення позитивного іміджу фірми у суспільстві та налагоджування тісних взаємовигідних партнерських стосунків між підприємством і громадськістю, а також оцінювання ринкової ситуації через зворотний інформаційний потік з метою адаптації цілей фірми до ситуації, яка склалася.

Виділяють такі основні інструменти маркетингових комунікацій:

Реклама — будь-яка платна неперсоніфікована форма інформаційного впливу на споживача з метою формування мотивів купівлі товарів.

Персональний продаж — будь-яка платна форма усного представлення товару в процесі бесіди з одним або кількома потенційними покупцями під час його продажу з метою формування мотивів купівлі певного товару та партнерами з метою можливого укладання угод про подальше співробітництво.

Стимулювання збуту — короткочасні платні примусові заходи заохочення цільової аудиторії до купівлі товару та плідного співробітництва.

Пропаганда — будь-яка безкоштовна, добровільна особиста форма інформаційного впливу на громадськість окремим індивідуумом з метою її інформування про фірму, її діяльність та товари, що вона випускає.

Паблік рилейшнз — будь-яка безкоштовна або платна форма особистого чи неособистого інформаційного впливу на громадськість з метою формування позитивного її ставлення до фірми, її діяльності та товарів, що вона випускає, з допомогою засобів масової інформації.

Директ-маркетинг — будь-яка платна форма особистого інформаційного впливу на споживача та партнерів через адресні звернення з метою формування мотивів купівлі певних товарів, довгострокових взаємовигідних партнерських стосунків та залучення їх до діалогового режиму.

Спрямовуючи свої комунікаційні зусилля на адресатів, фірма сподівається на бажану для неї зворотну реакцію, а саме: від споживачів — купівлі товару фірми; від постачальників і маркетингових посередників — співробітництва на взаємовигідних умовах; від контактної аудиторії — якщо не підтримки, то відсутності протидії; від органів державного управління — формування режиму найбільшого сприяння.

Кожній з цих груп засобів впливу властиві специфічні прийоми комунікації: виставки, ярмарки, демонстрації товару, експозиції в місцях продажу. Водночас комунікаційними зусиллями вважаються також оформлення товару, упаковка, посмішка продавця, його подяка за покупку.

Функції маркетингових комунікацій:

інформативна: інформування цільової аудиторії про товар, який випускає фірма, його переваги стосовно конкурентних товарів, властивості та якості; про діяльність фірми та її політику; отримання зворотної інформації про стан ринку, ситуації, які виникають на підприємстві, у партнерів тощо.

нагадувальна: нагадування цільовій аудиторії про певні принципи та заходи компанії, торгову марку, переваги товару.

переконуюча: переконання цільової аудиторії в її рішеннях на користь позитивного ставлення до товару, який випускає фірма, її діяльності та власного імені;

формування позитивного іміджу фірми та її товарів на ринку;

виховання відданості компанії серед її працівників.

Формуючи систему маркетингової комунікації фірми, крім характеристик її складових треба враховувати певні чинники, що визначають її ефективність.

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  3. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  4. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  5. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  6. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  7. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  8. VI. Узагальнення та систематизація знань
  9. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  10. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  11. Автоматизована система ведення державного земельного кадастру
  12. Автоматична система сигналізації




Переглядів: 803

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Система оптової торгівлі | Розвиток сучасного бізнесу складно уявити без яскравої, влучної та дійової реклами, яка здійснює значний психологічний та соціокультурний вплив на суспільство.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.