Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Предмет вікової психології як науки

І Організаційний момент.

ІІ Виклад матеріалу.
У нас сьогодні в гостях маленький звірок. Як його звати? - Їжачок
Їжачок хоче розповісти вам про своє лісове життя . ( Показ іграшки»).

Слайд 2. Розповідь про життя їжака.
Народився я, діти, навесні. Було нас два брати і сестричка . А скільки всього, знаєте? Спочатку ми - їжата були зовсім голенькі і сліпі. А потім у нас відкрилися очі і стали виростати маленькі м'які голочки. Голочки наші підростали і тверднули, поки не стали зовсім твердими. Тоді мама-їжачиха почала нас по лісу водити, вчити.

Як ви думаєте чому мама не випускала нас поки не виросли голки ? (Відповіді дітей). Без голок ми беззахисні, легка здобич .

Слайд 3.
Скоро ми почали самі собі їжу шукати. Знаєте, що їжаки люблять їсти? Все, що попадеться: змій, пташині яйця, коників, яблука і груші, мишок.

Їжачок раптом почав позіхати імітують зівання
Чи не час з ним грати?
Динамічна пауза «Подорож до лісу »
Здрастуй, ліс,
Широко розвести руки в сторони.
Повороти вліво-вправо з витягнутими руками.
Хто в глушині твоїй таїться?
Діти вдивляються вдалину, тримаючи округлену долоню
над бровами, повертаючись при цьому вліво і вправо .
Вітер дме нам в обличчя -
Руками махати собі на обличчя.
Захиталося деревце .
Руки підняті вгору, погойдуючись вправо-вліво.
Вітер тихіше, тихіше -
Присідання, руки вперед.
Деревце все вище, вище.
Плавно піднімаючись, піднявши руки вгору, ставши на носочки. А наприкінці осені їжаки згортаються в клубок і сплять у теплому гніздечку - нірці вистеленому листям. А прокидаємося ми тільки навесні , коли стане зовсім тепло.

Діти, якщо ви побачите їжачка, я вас дуже прошу - не забирайте його до себе додому. Їжаки не живуть в будинках, вони хворіють і вмирають. Ми любимо жити у себе в лісі, а не у вас в будинках. Якщо зустрінете їжачка, розгляньте його тихенько і йдіть далі своєю дорогою.

Давайте зараз зробити собі їжачків з пластиліну.
Ліплення з пластиліну та природного матеріалу.

Під час роботи з пластиліном слід дотримуватись таких правил:

1. Роботу починати з дозволу вихователя.

2. Працювати можна лише на підкладній дошці.

3. Слідкуйте за своїм робочим місцем, щоб було чисто і не кидайте пластилін на підлогу.

4. Обережно користуйтеся стеками.

5. Після закінчення роботи наведи лад на робочому місці.

ІІІ Підсумок заняття:

Молодці! Сьогодні ми з вами зробили їжачка. Ми знаємо, що він їсть молоко, яблука, груші, мишей, змій. Додому тваринку ні в якому разі приносити не можна. Всі дуже гарно попрацювали. Особливо…

 

Вікова психологія – особлива галузь психологічних знань, яка має унікальний предмет дослідження – вік та вікову динаміку психіки людини. Тобто, вікова психологія досліджує закономірності психічного розвитку особистості на різних етапах її життя. Акцент робиться на динаміці розвитку – це те, що відрізняє вікову психологію від інших галузей психології. Іноді вікову психологію називають генетичною (від грецького „генезис” – походження, становлення).

Розвиток психіки людини безперервний протягом життя. Ці зміни можна спостерігати при порівнянні немовляти, школяра, юнака, дорослої людини та людини похилого віку. Як ви вже знаєте, розвиток організму від моменту запліднення до його смерті називається онтогенезом (від грецького – сутнє + походження). Термін “онтогенез” було запропоновано німецьким біологом Е.Геккелем.

Багато століть існує загадка появи свідомості, емоційних переживань, творчих піднесень, складного внутрішнього світу людини.

У психології проблема психічного розвитку є однією з центральних. Відповіді на питання: “Як виникла психіка? Що є джерелом та факторами її розвитку?”, складають теоретичні й практичні підвалини психології. Ще в рамках філософських концепцій існували протилежні погляди на природу психіки. Деякі дослідники віддавали перевагу середовищу як джерелу психічного та заперечували роль вроджених біологічних факторів у психічному розвитку людини; інші, навпаки, вважали природу ідеальним творцем, де діти з народження наділенні “гарною” природою, потрібно лише довіритися їй та не заважати природному розвитку.

Основними проблемами вікової психології є:

· проблема факторів психічного розвитку людини;

· проблема критеріїв розвитку;

· проблема методів вивчення особливостей розвитку;

· проблема співвідношення розумових та особистісних змін у загальному психічному розвитку дитини;

· проблема педагогічної фасилітації процесу розвитку.

Отож, вікова психологія вивчає виникнення і розвиток психічних процесів і властивостей у дітей, підлітків, юнаків та дорослих; зумовлену віком динаміку співвідношень між ними; становлення різних видів діяльності; формування психічних якостей особистості, яка зростає; вікові можливості засвоєння знань; провідні фактори розвитку та формування особистості та ін.


Читайте також:

  1. А є А, тобто усякий предмет є те, що він є.
  2. Абетково-предметний покажчик
  3. АГД як галузь економічної науки
  4. Аналіз основних систем трудового і професійного навчання: предметної, предметно-операційної, операційної, операційно-предметної, системи ЦІП, операційно-комплексної тощо.
  5. Аналіз предметної сфери соціальної роботи
  6. Аналогія - спосіб отримання знань про предмети та явища на основі їхньої подібності з іншими.
  7. Б. Обчислювальні науки
  8. Базові принципи психології спорту.
  9. Банківське право України: поняття , предмет регулювання, джерела і система
  10. Банківське право: предмет та методи правового регулювання
  11. Бібліографія. Інформаційно-пошукові мови бібліографічних фондів. Види каталогів: систематичні, предметні, абеткові.
  12. В практичній психології




Переглядів: 552

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Виховна година | Методи вікової психології

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.