Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема: економічна система сучасного капіталізму

.

 

 

Мета:

· засвоїти, поглибити та систематизувати знання по темі;

· розвивати, використовувати та набувати в прикладному плані набуті знання по темі;

· сприяти формуванню знань та виробленню практичних навичок по темі.

План лекції

1. Суть і ознаки змішаної економічної системи.

2. Механізм функціонування суспільного виробництва в сучасному капіталізмі.

3. Соціально-економічний прогрес і перспективи розвитку сучасного капіталізму.

Час: 2 год.

 

Вид заняття : лекція

Тип заняття: засвоєння нових знань

Місце проведення: аудиторія

Матеріально-технічне забезпечення: підручник, наочний посібник, методична розробка.

Джерела інформації:(1) с. 95 - 113.

 

Основні категорії і поняття: змішана економіка, регулювання, планування,

Студенти повинні знати:

- основні поняття теми;

- основні причини виникнення змішаної економіки,

- регулювання і планування, як складові господарського механізму;

- перспективи розвитку сучасного капіталізму.

Студенти повинні уміти:

- аналізувати економічні факти;

- пояснювати взаємозв’язок між економічними фактами;

- розрізняти термінологію предмету;

- використовувати інструменти економічних досліджень на практиці.

Домашнє завдання: В.Д . Базилевич/ Економічна теорія /Політекономія с. 95 – 113.

1.підготуватись до опитування за питаннями на с.113.,

2.дати письмово визначення термінам навчального тренінга на

с. 113.

 

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  3. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  4. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  5. The educational system of Great Britain (Система освіти Великобританії)
  6. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  7. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  8. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  9. VI. Узагальнення та систематизація знань
  10. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  11. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  12. Автоматизована система аудита (system update)




Переглядів: 422

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Державна підтримка аграрної сфери | І. Суть і ознаки змішаної економічної системи.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.