Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Семінар 6.

Змістовний модуль 7. Особистість у системі суспільних відносин.

1. Особистість у системі соціальних зв’язків: поняття особистості, основні соціологічні теорії особистості (теорія «дзеркального Я» Ч.Кулі, теорія розвитку Дж.Міда, психоаналітичні теорії З.Фрейда та Е.Кріксона, теорія когнітивного розвитку Ж.Піаже, теорія морального вдосконалення Л.Колберга).

2. Особистість як суб’єкт й об’єкт соціальних відносин. Соціальна структура особистості, характеристика складових. Соціальний статус і соціальні ролі особистості. Поняття соціальної поведінки.

3. Соціалізація особистості: етапи, фази, рівні, стадії. Характеристика основних підходів до визначення стадій соціалізації. Десоціалізація. Ресоціалізація. Соціальні типи особистості (ідеальний, базисний, модальний).

4. Соціальна взаємодія, соціальні відносини, соціальні норми та соціальний контроль. Суть девіантної поведінки, її причини та види.

Семінар 7.

Змістовний модуль 8. Методологія і методика проведення соціологічного дослідження.

1. Соціологічне дослідження: сутність, різновиди. Етапи підготовки і проведення соціологічного дослідження.

2. Програма соціологічного дослідження: сутність, структура, методологічні й методичні функції, технологічна схема підготовки.

3. Генеральна та вибіркова сукупність. Вибірка соціологічного дослідження: типи і процедури відбору (ймовірнісні (систематична, гніздова, районована) та неймовірнісні (квотна, снігова куля, стихійна)). Обсяг вибірки. Репрезентативність.

4. Основні методи збору соціологічної інформації, їх характеристика: опитування (анкетування, інтерв’ю), аналіз документів, експеримент, спостереження.

5. Методи аналізу й обробки даних соціологічного дослідження: номінальна, порядкова і метрична шкали; статистичний метод; одновимірний та багатовимірний аналіз; стандартне відхилення і дисперсія та ін. Звіт та його структура.

Модуль 2. Спеціальні та галузеві соціологічні теорії.


Читайте також:

  1. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  2. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  3. До семінарських занять з дисципліни
  4. Завдання для семінарських занять
  5. Запитання до семінару
  6. ЗМІСТ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ
  7. Зміст семінарського заняття
  8. Зміст семінарського заняття
  9. Зміст семінарського заняття
  10. Зміст семінарського заняття
  11. Зміст семінарського заняття
  12. Зміст семінарського заняття




Переглядів: 582

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Семінар 4. | Семінар 8.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.