Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Семінар 10.

Змістовний модуль 13. Соціологія міста.

1. Місто як соціокультурний феномен. Соціальна структура міста та специфіка міського способу життя. Соціально-культурні проблеми урбанізації, її стадії. Теорії урбанізації.

2. Соціологія міста: предмет, об’єкт, історія розвитку, основні категорії.

3. Ознаки класифікації міст та їх групи за функціональним призначенням (багатофункціональні столичні міста, обласні центри, індустріальні центри, обслуговуючі центри прилеглих територій, транспортні міста, оздоровчі центри, науково-експериментальні центри), їх характеристика. Структура міської території.

4. Соціально-культурні проблеми урбанізації, її стадії. Теорії урбанізації. Вплив культурної глобалізації на розвиток міст. Глобальна інформатизація. Міста нового типу (технополіс, техноград, наукоград), їх характерні риси.

 

Семінар 11.

Змістовний модуль 14. Соціологія праці та зайнятості. Соціологія економіки.

1. Праця як соціальний базовий процес: соціальний та функціональний зміст праці, оплачувана й неоплачувана праця, трудова мотивація, сутність соціально-трудових відносин, сучасні тенденції на ринку праці, безробіття.

2. Соціологія економіки: зміст, об’єкт, предметна сфера, функції. Сутність законів та основних методів соціології економіки, її місце і роль у розвитку соціологічних теорій середнього рівня та системи соціологічного знання в цілому.

3. Соціологія управління: предмет, об’єкт, основні категорії, етапи становлення (Ф.тейлор, А. Файоль, Е.Мейо, американський менеджеризм, вітчизняна школа організації праці та управління (А.Хоронжий, Ю.Пачковський, Н.Черниш та ін.)). Сучасні концепції управлінського впливу.

4. Трудовий колектив як соціальна організація та соціальна спільнота: типи, структура, функції (виробничо-економічна, соціальна, духовно-інтегративна), стадії розвитку, згуртованість. Трудові організації у ринкових умовах.

 


Читайте також:

  1. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  2. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  3. До семінарських занять з дисципліни
  4. Завдання для семінарських занять
  5. Запитання до семінару
  6. ЗМІСТ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ
  7. Зміст семінарського заняття
  8. Зміст семінарського заняття
  9. Зміст семінарського заняття
  10. Зміст семінарського заняття
  11. Зміст семінарського заняття
  12. Зміст семінарського заняття




Переглядів: 664

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Семінар 8. | Семінар 12.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.