Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Семінар 12.

Змістовний модуль 15. Соціологія девіантної поведінки.

1. Соціологія девіантної поведінки: сутність, предмет, об’єкт, характеристика основних теорій (біологічна концепція, теорія аномії, теорія структурної напруги, теорія інвестування, теорія прив’язаності, теорія стигматизації, теорія соціальної та моральної інтеграції).

2. Психологічні механізми девіантної поведінки. Соціальний контроль, його типи та роль у регулюванні девіантної поведінки. Соціально-психологічна характеристика основних видів девіантної поведінки (агресивна, делінквентна, залежна, суїцидальна, сексуальна, бродяжництво).

3. Профілактика девіантної поведінки. Шляхи стимулювання позитивної мотивації підлітків.

4. Соціальний конфлікт як неодмінний атрибут соціальних взаємодій індивідів, груп, спільнот і суспільств: сутність, класифікація за різними ознаками, діагностика, фази розвитку. Управління соціальним конфліктом.

 

Семінар 13.

Змістовний модуль 16. Соціологія вільного часу.

Змістовний модуль 18. Соціологія релігії.

1. Предмет, основні напрями досліджень, функції та категорії соціології вільного часу. Культура вільного часу.

2. Зміст основних видів дозвілля. Культурно-дозвіллєва діяльність. Основні принципи організації системи дозвілля.

3. Соціологія релігії: предмет, об’єкт, витоки. Значення природної теології в науці про релігію.

4. Поняття релігії, її функції. Концепції походження релігії. Типологія релігій. Співвідношення між природним і божественним порядком у соціумі. Релігійність як соціальне явище, критерії релігійності. Релігійна віра як різновид віри. Релігійні організації як елементи соціальної структури.

 

 


Читайте також:

  1. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  2. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  3. До семінарських занять з дисципліни
  4. Завдання для семінарських занять
  5. Запитання до семінару
  6. ЗМІСТ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ
  7. Зміст семінарського заняття
  8. Зміст семінарського заняття
  9. Зміст семінарського заняття
  10. Зміст семінарського заняття
  11. Зміст семінарського заняття
  12. Зміст семінарського заняття




Переглядів: 394

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Семінар 10. | Семінар 14.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.