Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Семінар 14.

Змістовний модуль 17. Соціологія громадської думки.

1. Соціологія громадської думки: сутність, виникнення та розвиток. Основні методи вивчення громадської думки. Структура громадської думки.

2. Громадська думка як соціальний феномен: зміст, соціальний вимір, функції. Держава та суспільство: пошук оптимальної моделі взаємовідносин. Недоліки законодавчого забезпечення державної регуляторної політики.

3. Соціологія ЗМК: предмет, об’єкт, категорії. Комунікація як передача і обмін інформацією. Загальна теорія комунікації М.Маклуєна. Теорії засобів массової комунікації Ю.Хабермаса, Ж.Бодрільяра, Дж.Томпсона. Етапи розвитку комунікативних процесів (усне мовлення, писемність друкований верстат і аудіовізуальні засоби комунікації).

4. Функції масової комунікації. Комунікація як вид управлінської діяльності. Маніпуляція у діяльності ЗМК. Ефективність діяльності ЗМК та соціологічні методи їх дослідження. Виборчі технології та ЗМК.

 

Семінар 15.

Змістовний модуль 19. Соціологія гендеру.

1. Сутність та основні категорії соціології гендеру. Стать, гендер і біологія. Гендерна соціалізація та ідентифікація. Гендерна поведінка.

2. Гендер як параметр вертикального виміру стратифікації суспільства. Гендерні аспекти зайнятості та безробіття. Типи фемінізму.

3. Гендерна ідентичність і сексуальність: теорії гендерного розвитку З.Фрейда та Н.Ходорова. Дослідження сексуальної поведінки Е.Кінсі. Типи сексуальності (аполонівський, ліберальний, патріархальний, «культура коханців», оргіастичний, репресивний, пуританський, містичний).


Теми і зміст семінарських занять

(54 год.)

Модуль 1. Загальнотеоретичні положення соціології як науки

Семінар 1.

Змістовний модуль 1. Соціологія як наука про суспільство.

1. Соціологія як наука: особливості визначення предмету та об’єкту. Основні підходи до визначення соціології як науки.

2. Структура соціології як науки. Функції соціології.

3. Поняття «соціальне» в соціології. Категорії соціології.

4. Соціальні закони: сутність, типологізація, класифікація за формами зв’язку, механізм дії.

 


Читайте також:

  1. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  2. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  3. До семінарських занять з дисципліни
  4. Завдання для семінарських занять
  5. Запитання до семінару
  6. ЗМІСТ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ
  7. Зміст семінарського заняття
  8. Зміст семінарського заняття
  9. Зміст семінарського заняття
  10. Зміст семінарського заняття
  11. Зміст семінарського заняття
  12. Зміст семінарського заняття




Переглядів: 469

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Семінар 12. | Семінар 2.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.