Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання 12

Чи всі працівники підприємства повинні проходити щорічну перевірку знань з охорони праці, чи лише ті, які зайняті на роботах з підвищеною небезпекою? Якщо щорічну перевірку знань проходять не всі працівники, то яка періодичність перевірки знань працівників, не зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою? Чи необхідно проводити навчання працівників з питань охорони праці перед щорічною перевіркою їх знань?

 

Завдання 13

Чи можна спочатку проводити стажування новоприйнятого працівника (без навчання), а потім здійснювати перевірку знань з питань охорони праці?

 

Завдання 14

Чи повинна адміністрація підприємства забезпечувати працівників протипиловими респіраторами, якщо лабораторно-інструментальними вимірами шкідливих виробничих факторів встановлено, що вміст пилу на робочих місцях не перевищує гранично допустимих концентрацій?

 

Завдання 15

Який порядок відшкодування моральної шкоди потерпілим на виробництві?

 

Завдання третього рівня складності

Завдання 1

 

Державна політика в галузі охорони праці.

 

Завдання 2

 

Регулювання питань, пов’язаних з порушенням законодавства про охорону праці, державою.

 

Завдання 3

 

Охорона праці як економічний чинник.

 

Завдання 4

 

Актуальність проблеми травматизму на підприємствах.

 

Завдання 5

 

Основні напрямки покращення умов праці на підприємстві.

 

Завдання 6

 

Нові небезпеки і шкідливості, які з’являються на промислових підприємствах різних галузей народного господарства на сучасному рівні розвитку науки і техніки.

 

Завдання 7

Шляхи створення оптимальних умов праці (зони комфорту) на робочих місцях.

 

Завдання 8

Гігієнічність освітлювальних установок.

 

Завдання 9

Звуки шуму та “тиші” (проблемні питання).

 

Завдання 10

Основні джерела вібрації на підприємствах певної галузі (за спеціальністю) з вказанням порогу чутливості вібрації та параметрів, що нормуються.

 

Завдання 11

Можливі шляхи захисту населення від електромагнітних полів.

 

Завдання 12

Перспективні шляхи захисту від радіації.

 

Завдання 13

Первинні критерії електробезпеки.

 

Завдання 14

Пожежна безпека технологічних процесів та обладнання.

 

Завдання 15

Першопричини пожежі та причетність аварійних режимів в електромережах до виникнення пожежі.

 


Читайте також:

  1. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  2. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  3. V. Завдання.
  4. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  5. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  6. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. Vi. домашнє завдання
  10. Vi. домашнє завдання
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 355

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання 3 | Методичні рекомендації до виконання індивідуальних завдань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.