Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання 1 логічно-понятійного характеру

Лінійне нерозгалужене електричне коло постійного струму містить реальний генератор, реальну лінію й приймач із регульованою величиною опору.

Провести порівняльний аналіз режимів роботи генератора й приймача по наступному алгоритмі (таблиця 1.9), вибравши відповіді з таблиці 1.13:

 

Таблиця 1.9

 

Номер питання, завдання ПИТАННЯ, ЗАВДАННЯ Номер правильної відповіді
1. Яким загальним поняттям можна об'єднати генератор і приймач?  
2. Приведіть чотири ознаки подібності режимів роботи генератора й приймача.  
3. Приведіть три ознаки розходження режимів роботи генератора й приймача.  
4. Виділіть головну ознаку подібності режимів роботи генератора й приймача.  
5. Обґрунтуйте головну ознаку подібності режимів роботи генератора й приймача.  
6. Виділіти головну ознаку розходження режимів роботи генератора й приймача.  
7. Обґрунтуйте головну ознаку розходження режимів роботи генератора й приймача.  
8. Виділите три шляхи взаємодії генератора й приймача між собою.  
9. Встановіть причинно-наслідковий зв'язок режимів роботи генератора й приймача.  

При правильному виконанні завдання Σнепарних – Σпарних = 18.


Читайте також:

  1. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  2. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  3. V. Завдання.
  4. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  5. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  6. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. Vi. домашнє завдання
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 374

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Закон Ома для замкнутого електричного кола з декількома електрорушійними силами | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.