Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання

1. Скласти принципову електричну схему описаного електричного кола. Окремі елементи кола виділити жирними лініями, а їхні з'єднуючі провода - тонкими лініями. Позначити номера проводів.

2. Скласти розрахункову схему електричного кола, прийнявши наступні допущення:

– опору прямого й зворотного проведень лінії електропередачі зосередити в одному місці;

– опорами проводів, що з'єднують елементи кола, зневажити;

– опором амперметра зневажити;

– опір вольтметра прийняти рівним нескінченності.

3. Виконати розрахунок електричного кола:

– визначити електрорушійну силу генератора;

– визначити внутрішній опір генератора;

– визначити опір проводів лінії електропередачі;

– визначити опір електроосвітлювального пристрою;

– визначити силу електричного струму в колі;

– визначити напруга на затискачах генератора;

– визначити спадання напруги в лінії електропередачі;

– визначити напруга на затискачах електроосвітлювального пристрою;

– визначити потужність, що розвивається генератором;

– визначити втрати потужності в генераторі;

– визначити втрати потужності в лінії електропередачі;

– визначити потужність, споживану електроосвітлювальним пристроєм;

– скласти баланс потужностей електричного кола;

– визначити коефіцієнт корисної дії лінії електропередачі;

– визначити коефіцієнт корисної дії генератора;

– визначити коефіцієнт корисної дії всієї електроустановки;

– визначити кількість електричної енергії, що споживе електроосвітлювальний пристрій за 1000 годин роботи.


Варіанти вихідних даних


Читайте також:

  1. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  2. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  3. V. Завдання.
  4. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  5. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  6. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. Vi. домашнє завдання
  10. Vi. домашнє завдання
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 405

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структура звіту | Метод контурних струмів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.