Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






III. Make up a plan of the text.

IV. Translate the paragraph in italics in a written form.

V. Questions for discussion:

1. How old is shoemaking?

2. What was high heel used for?

3. What kind of heel became associated with nobility?

4. What museum has one of the largest collections of historical footwear?

5. When were paired lasts introduced?

6. Due to what event did Wellington boots become the style?

7. What four pieces had a pair of dress Wellingtons made in 1817?

8. What is the common feature of the American frontier boots?

 

VI. Render the text in brief in a written form.

TEXT C

I. Mind the following words and word-combinations:

1. style – модель

2. clue – ключ, хід думок

3. shift – зміна

4. woven cloth – ткане полотно

5. wool felt – фетр із вовни

6. grades of leather – сорти шкіри

7. peer – знатна людина, рівня

8. pikes – взуття епохи Середньовіччя з довгим загорнутим догори носком

9. poulains – взуття епохи Середньовіччя типу «шльопанці»

10. lavish trimming – чепурний, щедро оздоблений

 

II. Listen to the text ‘SHOES IN THE COSTUME INSTITUTE’ and decide if the statements are true or false:

1. The makers of many examples produced prior to the nineteenth century are unknown.

2. The earliest pieces in The Costume Institute’s shoe collection date from the XXIst century.

3. Very fine quality shoes with elaborate decoration were reserved for the common labourer.

4. Embroidery and lavish trimmings can frequency be found on shoes from the XVII – XVIII centuries.

5. Basic types of shoes began to be available ready-made from the mid-eighteenth century.

 

III. Listen to the text again and be ready to answer the questions:

1. What examples are presented in the permanent collection in The Costume Institute?

2. Did shoes signal the wearer’s status?

3. What secondary sources must scholars also examine?

4. What decorative details were used in the medieval period?

5. Were shoes made without contouring to fit the right or left foot in earlier periods?

UNIT 2

FOOTWEAR

TEXT A

I. Read and remember the words and their translation:

1. hygiene –гігієна

2. adornment – прикраса

3. hosiery –панчішні вироби

4. flip-flop – шльопанці

5. canvas – парусина

6. sole – підошва

7. insole – устілка

8. outsole – підметка

9. midsole – підложка

10. upper – верх взуття

 

II. Read and remember the following phrases:

1. to be worn for – носити задля

2. to be passionate about –дуже цікавитися

3. to be made of – зроблений з

4. an interior bottom (of a shoe) –внутрішня деталь низу (взуття)

5. dress shoes –модельне взуття

6. casual shoes – повсякденне взуття

7. to have modifications on design – мати змінення в конструкції

8. to put pressure down – надавлювати

9. shock absorption – запобігати струсу

10. a complex upper – складний верх

 

III. Read and translate the following text:


Читайте також:

  1. Ask ten questions to the text so that the answers became the retelling of the text.
  2. Complete with the words from the text. Translate them into Ukrainian.
  3. Context.
  4. Give a short summary of the text.
  5. II. Regard the suffixes enlisted below. What parts of speech are formed by means of these suffixes? Find the words containing such suffixes in the text. What do they mean?
  6. III Make up a plan of the text.
  7. III Make up a plan of the text.
  8. III Make up a plan of the text.
  9. III Make up a plan of the text.
  10. III Make up a plan of the text.
  11. III Make up a plan of the text.
  12. III Make up a plan of the text.




Переглядів: 428

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
FROM THE HISTORY OF THE WESTERN BOOT | FOOTWEAR

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.