МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Приёмы раскрытия значений слов (самостоятельная работа).Методика знает немало приёмов раскрытия значения слова: 1. Наблюдение предмета в естественной обстановке или показ его в 2. Рассматривание предмета на картине или рисунке. Слова всадник, 3. В процессе чтения объяснение слов часто приводится с помощью Встречаясь с идиомами и другими неделимыми словосочетаниями, нужно объяснять их путём синонимической замены: куда ни глянь — везде; мириться с судьбой — покориться, терпеть; насмотреться не могут — любуются. Но при пересказах следует избегать такой замены, обучая употреблению в речи характерных для русского языка словосочетаний. Необходимо обращать внимание и на синтаксически неделимые сочетания, которые часто встречаются в научно-популярных статьях. Обычно для их осмысления ставится вопрос типа: «Как можно сказать иначе?» (Вели наблюдение - изучали). Путём включения сочетаний в пересказы и ответы на вопросы учителя дети усваивают те из них, которые имеют широкое употребление вязыке: вести борьбу, преодолевать трудности, задача решена, приобрести значение и т.п.
4. Полезно объяснение слова путём обращения к его морфемному 5. Часто приходится прибегать к элементарному определению предмета: 6. Если трудно дать логическое определение предмета или явления, мы 7. Для объяснения отвлечённых понятий {героизм, забота, преданность) 8. При осмыслении образных выражений вопросы направлены на Применяя наиболее подходящий приём объяснения слова, учитель должен заранее заготовить для себя точное и правильное раскрытие его значения, соответствующего данному контексту. Для этого надо использовать толковые словари. Читайте також:
|
||||||||
|