МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Практична робота № 1«Налагодження словників» Мета роботи: « Ознайомитись з інформаційною системою «ПАРУС-Менеджмент і Маркетинг ». Налагодження словників » Теоретичний матеріал: Інформаційна система управління взаємовідносинами з клієнтами «ПАРУС-МЕНЕДЖМЕНТ і МАРКЕТИНГ» («Корпорація ПАРУС») являє собою аналітичну СКМ-систсму для управління процесами роботи з клієнтами. Система дає змогу вдосконалити процес обслуговування клієнтів завдяки організації погодженої роботи різних підрозділів компанії і збереженню інформації про історію роботи з кожним клієнтом. База даних системи зберігає необхідну інформацію про клієнтів і про взаємовідносини з ними на всіх етапах угоди — від першого контакту до оплати і постачання товару. Для аналізу продажу система надає дані про його обсяги у різних розрізах ( за підрозділами, менеджерами, групами товарів, регіонами, галузями та ін. ). Основні задачі системи: - збір і обробка інформації про контрагентів ( клієнтів, потенційних клієнтів, партнерів, конкурентів та ін.. ) у єдиній базі даних; • автоматизація роботи менеджерів; • контроль і аналіз роботи менеджерів зі збуту і обслуговування клієнтів, аналіз результативності діяльності компанії; • збір і обробка інформації для ведення маркетингової діяльності компанії. ІС «ПАРУС-МЕНЕДЖМЕНТ і МАРКЕТИНГ» орієнтована на всі компанії, для яких існує таке поняття, як «клієнт», «замовник», тобто на компанії, які займаються продажем товарів і наданням різного роду послуг, а також фірмам, які займаються сервісним обслуговуванням клієнтів. Вся робота в ІС організована за допомогою вікон. Вікно представляє собою прямокутну область на екрані, яка обкреслена рамкою і має у верхній частині заголовок. Всередині вікна можуть розташовуватися різні елементи для управління Системою (меню, кнопки і т. п.) і відображення інформації (поля, списки). Одночасно на екрані можуть знаходитися декілька вікон. Всі вікна в Системі можна розділити на три групи: головне вікно додатку, модальні і немодальні вікна. Головне вікно додатку відкривається на початку роботи Системи і залишається на екрані до кінця сеансу роботи з нею в «нормальному», «розкритому» («повноекранному») або «згорнутому» вигляді. Це вікно має такі елементи, як головне меню у верхній частині вікна, панель інструментів і рядок стану. Працювати з меню головного вікна можливо в тому випадку, якщо активним є головне вікно додатку або будь-яке немодальне вікно. Панель інструментів представляє собою набір кнопок з малюнками, за допомогою яких зручно викликати різноманітні функції Системи. Рядок стану розташовується біля нижньої кромки головного вікна додатку. В цьому рядку приводиться інформація про роботу Системи. Немодальні вікна. До цього типу вікон відносяться всі головні вікна розділів і словників Системи. Користувач може відкрити декілька немодальних вікон одночасно. В процесі роботи можна вільно переходити з одного немодаль- ного вікна в інше. Розмір немодального вікна можна змінювати, «схопивши» мишею за будь-яку його сторону або кут (покажчик миші набуває при цьому форму двонаправленої стрілки), а якщо натиснути кнопку В в правому верхньому кутку вікна, немодальне вікно збільшується до розміру головного вікна. Коли активним є немодальне вікно, Ви можете користуватися меню і панеллю інструментів головного вікна додатку. Модальні вікна представлені двома типами: • які мають в правому верхньому кутку кнопки (словники або розділи). Користувач може, аналогічно, як і для немодальних вікон, змінювати розмір вікон цього типу. При роботі з модальним вікном цього типу доступні пункти головного меню Вікно => Упорядкувати все, відповідні пункти меню Правка, панель інструментів головного вікна додатку. • які мають в правому верхньому кутку кнопку Х (форми редагування і відбору). Розміри цих вікон змінити не можна. При роботі з будь-яким елементом вікна можливо використовувати пункти розділу меню Правка, кнопки панелі інструментів, «гарячі» клавіші та функції контекстного меню. Працюючи зі списком таблиці, користувач може:
У модальному вікні, працюючи з таблицями панелей, можливо змінювати їх зовнішній вигляд, наприклад, міняти місцями поля
Рис. 1. Вікно програми «ПАРУС-МЕНЕДЖМЕНТ і МАРКЕТИНГ». Після інсталяції система працює технічно, проте використовувати її по прямому призначенню поки ще не можна. Спочатку Систему необхідно налагодити для врахування особливостей організації. Першим кроком з налагодження та підготовці Системи до роботи повинно бути заповнення словників. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|