Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практична робота № 1

«Налагодження словників»

Мета роботи: « Ознайомитись з інформаційною системою «ПАРУС-Менеджмент і Маркетинг ». Налагодження словників »

Теоретичний матеріал:

Інформаційна система управління взаємовідносинами з клієнтами «ПАРУС-МЕНЕДЖМЕНТ і МАРКЕТИНГ» («Корпорація ПАРУС») являє собою аналітичну СКМ-систсму для управління процесами роботи з клієнтами. Система дає змогу вдосконалити процес обслуговування клієнтів завдяки організації погодженої роботи різних підрозділів ком­панії і збереженню інформації про історію роботи з кожним клієнтом. База даних системи зберігає необхідну інформацію про клієнтів і про взаємовідносини з ними на всіх етапах угоди — від першого контакту до оплати і постачання товару. Для аналізу продажу система надає дані про його обсяги у різних розрізах ( за підрозділами, менеджерами, групами товарів, регіонами, галузями та ін. ). Основні задачі системи:

- збір і обробка інформації про контрагентів ( клієнтів, потенційних клієнтів, партнерів, конкурентів та ін.. ) у єдиній базі даних;

• автоматизація роботи менеджерів;

• контроль і аналіз роботи менеджерів зі збуту і обслуговування клієнтів, аналіз результативності діяльності компанії;

• збір і обробка інформації для ведення маркетингової діяльності компанії.

ІС «ПАРУС-МЕНЕДЖМЕНТ і МАРКЕТИНГ» орієнтована на всі компанії, для яких існує таке поняття, як «клієнт», «замовник», тобто на компанії, які займаються продажем товарів і наданням різ­ного роду послуг, а також фірмам, які займаються сервісним обслуго­вуванням клієнтів.

Вся робота в ІС організована за допомогою вікон. Вікно представ­ляє собою прямокутну область на екрані, яка обкреслена рамкою і має у верхній частині заголовок. Всередині вікна можуть розташовуватися різні елементи для управління Системою (меню, кнопки і т. п.) і відо­браження інформації (поля, списки). Одночасно на екрані можуть зна­ходитися декілька вікон.

Всі вікна в Системі можна розділити на три групи: головне вікно додатку, модальні і немодальні вікна.

Головне вікно додатку відкривається на початку роботи Системи і залишається на екрані до кінця сеансу роботи з нею в «нормальному», «розкритому» («повноекранному») або «згорнутому» вигляді. Це вікно має такі елементи, як головне меню у верхній частині вікна, панель ін­струментів і рядок стану.

Працювати з меню головного вікна можливо в тому випадку, якщо активним є головне вікно додатку або будь-яке немодальне вікно.

Панель інструментів представляє собою набір кнопок з ма­люнками, за допомогою яких зручно викликати різноманітні функції Системи.

Рядок стану розташовується біля нижньої кромки головного вікна додатку. В цьому рядку приводиться інформація про роботу Системи.

Немодальні вікна. До цього типу вікон відносяться всі головні вікна розділів і словників Системи. Користувач може відкрити декілька немодальних вікон одночасно. В процесі роботи можна вільно переходити з одного немодаль- ного вікна в інше. Розмір немодального вікна можна змінювати, «схо­пивши» мишею за будь-яку його сторону або кут (покажчик миші на­буває при цьому форму двонаправленої стрілки), а якщо натиснути кнопку В в правому верхньому кутку вікна, немодальне вікно збіль­шується до розміру головного вікна. Коли активним є немодальне вікно, Ви можете користуватися меню і панеллю інструментів го­ловного вікна додатку.

Модальні вікна представлені двома типами:

• які мають в правому верхньому кутку кнопки (словники або розділи). Користувач може, аналогічно, як і для немодальних вікон, змінювати розмір вікон цього типу. При роботі з модаль­ним вікном цього типу доступні пункти головного меню Вікно => Упорядкувати все, відповідні пункти меню Правка, панель ін­струментів головного вікна додатку.

• які мають в правому верхньому кутку кнопку Х (форми редагу­вання і відбору). Розміри цих вікон змінити не можна.

При роботі з будь-яким елементом вікна можливо використовувати пункти розділу меню Правка, кнопки панелі інструментів, «гарячі» кла­віші та функції контекстного меню.

Працюючи зі списком таблиці, користувач може:

Insert Додати — додати новий запис;
F2 Розмножити — додати новий запис на основі зареєст­
    рованої;
F8 Виправити — виправити характеристики зареєстрованого
    запису;
Delete Вилучити — вилучити запис;
Ctrl+R Обновити — обновити список записів, привівши його
    у відповідність з поточним станом бази даних
Shift+F4 Друк звіту — друк звіту з вибраної позиції таблиці;
F6 Відібрати — задати параметри відбору записів

У модальному вікні, працюючи з таблицями панелей, можливо змі­нювати їх зовнішній вигляд, наприклад, міняти місцями поля

 


Рис. 1. Вікно програми «ПАРУС-МЕНЕДЖМЕНТ і МАРКЕ­ТИНГ».

Після інсталяції система працює технічно, проте використовувати її по прямому призначенню поки ще не можна. Спочатку Систему необхідно налагодити для врахування особливостей організації. Першим кроком з налагодження та підготовці Системи до роботи повинно бути заповнення словників.


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. III. Практична частина.
  3. IV. Практична робота.
  4. IV. Практична частина
  5. VI. Домашня робота.
  6. VI. Практична робота .
  7. VI. Практична робота .
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 877

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Характеристика складових частин. | Словники

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.