МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Практична робота № 1«Налагодження словників» Мета роботи: « Ознайомитись з інформаційною системою «ПАРУС-Менеджмент і Маркетинг ». Налагодження словників » Теоретичний матеріал: Інформаційна система управління взаємовідносинами з клієнтами «ПАРУС-МЕНЕДЖМЕНТ і МАРКЕТИНГ» («Корпорація ПАРУС») являє собою аналітичну СКМ-систсму для управління процесами роботи з клієнтами. Система дає змогу вдосконалити процес обслуговування клієнтів завдяки організації погодженої роботи різних підрозділів компанії і збереженню інформації про історію роботи з кожним клієнтом. База даних системи зберігає необхідну інформацію про клієнтів і про взаємовідносини з ними на всіх етапах угоди — від першого контакту до оплати і постачання товару. Для аналізу продажу система надає дані про його обсяги у різних розрізах ( за підрозділами, менеджерами, групами товарів, регіонами, галузями та ін. ). Основні задачі системи: - збір і обробка інформації про контрагентів ( клієнтів, потенційних клієнтів, партнерів, конкурентів та ін.. ) у єдиній базі даних; • автоматизація роботи менеджерів; • контроль і аналіз роботи менеджерів зі збуту і обслуговування клієнтів, аналіз результативності діяльності компанії; • збір і обробка інформації для ведення маркетингової діяльності компанії. ІС «ПАРУС-МЕНЕДЖМЕНТ і МАРКЕТИНГ» орієнтована на всі компанії, для яких існує таке поняття, як «клієнт», «замовник», тобто на компанії, які займаються продажем товарів і наданням різного роду послуг, а також фірмам, які займаються сервісним обслуговуванням клієнтів. Вся робота в ІС організована за допомогою вікон. Вікно представляє собою прямокутну область на екрані, яка обкреслена рамкою і має у верхній частині заголовок. Всередині вікна можуть розташовуватися різні елементи для управління Системою (меню, кнопки і т. п.) і відображення інформації (поля, списки). Одночасно на екрані можуть знаходитися декілька вікон. Всі вікна в Системі можна розділити на три групи: головне вікно додатку, модальні і немодальні вікна. Головне вікно додатку відкривається на початку роботи Системи і залишається на екрані до кінця сеансу роботи з нею в «нормальному», «розкритому» («повноекранному») або «згорнутому» вигляді. Це вікно має такі елементи, як головне меню у верхній частині вікна, панель інструментів і рядок стану. Працювати з меню головного вікна можливо в тому випадку, якщо активним є головне вікно додатку або будь-яке немодальне вікно. Панель інструментів представляє собою набір кнопок з малюнками, за допомогою яких зручно викликати різноманітні функції Системи. Рядок стану розташовується біля нижньої кромки головного вікна додатку. В цьому рядку приводиться інформація про роботу Системи. Немодальні вікна. До цього типу вікон відносяться всі головні вікна розділів і словників Системи. Користувач може відкрити декілька немодальних вікон одночасно. В процесі роботи можна вільно переходити з одного немодаль- ного вікна в інше. Розмір немодального вікна можна змінювати, «схопивши» мишею за будь-яку його сторону або кут (покажчик миші набуває при цьому форму двонаправленої стрілки), а якщо натиснути кнопку В в правому верхньому кутку вікна, немодальне вікно збільшується до розміру головного вікна. Коли активним є немодальне вікно, Ви можете користуватися меню і панеллю інструментів головного вікна додатку. Модальні вікна представлені двома типами: • які мають в правому верхньому кутку кнопки (словники або розділи). Користувач може, аналогічно, як і для немодальних вікон, змінювати розмір вікон цього типу. При роботі з модальним вікном цього типу доступні пункти головного меню Вікно => Упорядкувати все, відповідні пункти меню Правка, панель інструментів головного вікна додатку. • які мають в правому верхньому кутку кнопку Х (форми редагування і відбору). Розміри цих вікон змінити не можна. При роботі з будь-яким елементом вікна можливо використовувати пункти розділу меню Правка, кнопки панелі інструментів, «гарячі» клавіші та функції контекстного меню. Працюючи зі списком таблиці, користувач може:
У модальному вікні, працюючи з таблицями панелей, можливо змінювати їх зовнішній вигляд, наприклад, міняти місцями поля
Рис. 1. Вікно програми «ПАРУС-МЕНЕДЖМЕНТ і МАРКЕТИНГ». Після інсталяції система працює технічно, проте використовувати її по прямому призначенню поки ще не можна. Спочатку Систему необхідно налагодити для врахування особливостей організації. Першим кроком з налагодження та підготовці Системи до роботи повинно бути заповнення словників. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|