Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практична робота № 10

«Права доступу»

Мета роботи:Засвоїти роботу з розділами «Права доступу»

Порядок виконання роботи

- Права доступу — необхідний елемент впорядкування роботи ко­ристувачів в Системі. Саме тому права доступу може встановлю-вати лише той користувач, який має повноваження Адміністратора Системи. Права доступу молена призначати, на відміну від прав Адміністратора Системи, як окремому користувачу, так і групі ко­ристувачів.

Форма =Користувачі Системи: Виправлення = містить вікно списку розділів і підрозділів Системи. Але тільки виконуючи операцію виправлення запису, Адміністратор Системи має можливість привлас­нити певні права доступу користувачу (групі користувачів).

У розділі Карти користувачів Системи відображається інформа­ція про стан користувачів (хто з користувачів у даний момент працює, о котрій годині він почав роботу і з якої робочої машини була завантажена база даних (ім'я комп'ютера)).

Призначте Ларіній Валентині наступні права доступу:

- Журнал обліку робочого часу (тільки відділ маркетингу) —
повний доступ;

- Маркетингові акції — повний доступ;

- Маркетинг та Збут (тільки розділи Партнери і Клієнти) —
повний доступ.

Відкрийте розділ Розділи => Права користувачів. Відкриється вікно =Користувачі Системи: Виправлення=. Спочатку виберіть потрібного користувача або групу користувачів, потім, переглядаючи розділи системи і відкриваючи, де необхідно ка­талоги, встановіть права доступу відповідно до завдання. При створенні нового користувача Система за замовчуванням встановлює вид доступу «Недоступно» для всіх розділів.

Закінчення роботи з формою здійснюється натисканням кнопки [Записати].

 

Тема 11. Організація маркетингових досліджень із використанням комп’ютерних технологій

1. Роль і місце електронних комунікацій у маркетингу.

2. Методи комп’ютерної комунікації.

3. Internet як інструмент для комунікацій.

4. Технологічні засоби підтримки прийняття маркетингових рішень.

5. Аналіз списків.

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. III. Практична частина.
  3. IV. Практична робота.
  4. IV. Практична частина
  5. VI. Домашня робота.
  6. VI. Практична робота .
  7. VI. Практична робота .
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 408

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інші забезпечення МІС | Роль і місце електронних комунікацій у маркетингу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.