МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розділ 1 ПРЕДМЕТ, МЕТОДИ І ЗАВДАННЯ НАУКИ«РЕГІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА»................................ 10 1.1. Регіон як об'єкт дослідження.................................... 10 1.2. Предмет і завдання науки......................................... 18 1.3. Методологічні основи і методи науки..................... 22 1.4. Сутність державної регіональної політики.............. 27 Контрольні запитання та завдання для самоперевірки .... 30 Розділ 2 НАСЕЛЕННЯ РЕГІОНУ.............................................. 31 2.1. Загальна характеристика стану населення регіону.... 31 2.2. Трудові ресурси регіону, зайнятість населення...... 43 2.3. Міграція населення як складний соціальний процес . . 54 Контрольні запитання та завдання для самоперевірки .... 59 Розділ З ПРИРОДНІ РЕСУРСИ, ЇХ ВИКОРИСТАННЯ ТА ОХОРОНА................................................................ 61 3.1. Загальна характеристика природних ресурсів, їх роль у розвитку продуктивних сил............................ 61 3.2. Земельні ресурси: стан та використання................. 62 3.3. Водні ресурси: стан та використання...................... 76 3.4. Лісові ресурси: стан та використання...................... 94 3.5. Загальнодержавні підходи до охорони природних ресурсів....................................................... 102 З 3.6. Охорона земельних ресурсів................................. .. 106 3.7. Охорона водних ресурсів....................................... 113 3.8. Охорона лісових ресурсів...................................... 121 3.9. Охорона атмосферного повітря............................. 124
3.10.Чорнобильська катастрофа та її наслідки............ 126 3.11.Формування та збереження екологічно чистих територій та територій населених пунктів...... 129 Контрольні запитання та завдання для самоперевірки ... 134 Розділ 4 ВИРОБНИЧА СФЕРА................................................ 136 4.1. Характеристика виробничої сфери — основи економічного розвитку 136 4.2. Вплив організаційно-економічних факторів на розвиток виробничої сфери...................................... 139 4.3. Загальна оцінка стану та розвитку промисловості ... 146 4.4. Паливно-енергетичний комплекс........................... 152 4.5. Гірничо-металургійний комплекс.......................... 175 4.6. Машинобудування, хімічна та деревообробна галузі економіки............................................................ 179 4.7. Стан та розвиток агропромислового комплексу... 186 4.8. Стан та розвиток транспорту та зв'язку................. 222 4.9. Інноваційна та інвестиційна діяльність.................. 245 4.10. Послуги. Мале підприємництво 260 Контрольні запитання та завдання для самоперевірки . . . 268 Розділ 5 СОЦІАЛЬНА СФЕРА................................................. 272 5.1. Характеристика соціальної сфери.......................... 272 5.2. Стан та розвиток освіти.......................................... 276 5.3. Охорона здоров'я.................................................... 292 5.4. Соціальний захист та соціальне забезпечення людей .. 308 5.5. Культура і мистецтво.............................................. 329 5.6. Туризм..................................................................... 342 5.7. Готельне господарство........................................... 354 5.8. Житлово-комунальне господарство та побутове обслуговування.............................................................. 361 Контрольні запитання та завдання для самоперевірки ... 374 Розділ 6 СПЕЦІАЛЬНІ ЕКОНОМІЧНІ ЗОНИ: СТВОРЕННЯ І ФУНКЦІОНУВАННЯ............................................... 377 6.1. Сутність спеціальних економічних зон.................. 377 6.2. Характеристика спеціальних економічних зон...... 381 6.3. Оцінка виробничої діяльності в умовах спеціальних економічних зон............................................................ 408 Контрольні запитання та завдання для самоперевірки ... 411 Розділ 7 МАЛІ МІСТА ЯК ОБ'ЄКТИ ЕКОНОМІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ.............................. 413 7.1. Характеристика малих міст.................................... 413 7.2. Основні напрями соціально-економічного розвитку малих міст...................................................................... 417 Контрольні запитання та завдання для самоперевірки ... 421 Читайте також:
|
||||||||
|