Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Слово вчителя, робота в зошитах.

Навчальна пауза.

Читання твору.

Словникова робота.

Повторне читання твору.

Навчальна пауза.

Читання твору.

Повторне читання.

Словникова робота.

Повторне читання.

Навчальна пауза.

Читання твору.

Бесіда за змістом прочитаного.

Використання окремих елементів аналізу.

Вивчення напам’ять (за програмою).

Підсумкові заняття.

Творчі усні та письмові роботи. Підготовка до сприймання твору.

Бесіда за змістом прочитаного.

Використання елементів аналізу.

Вивчення напам’ять.

Підсумкові заняття.

Творчі усні та письмові роботи. Підготовка до сприймання твору.

Підготовка до аналізу.

Аналіз твору.

Підсумкові заняття.

Творчі усні та письмові роботи.

Як правило, ліричний твір вивчається на одному уроці. Схема засвоєння вірша така: вступне слово вчителя, виразне читання поезії вчителем чи грамзапис видатних майстрів слова, бесіда за змістом, що поступово переходить в аналіз чи його елементи застосовуються, загальні висновки і повторне читання твору учнями. Методисти наголошують, що вивчення лірики, особливо у 5-8 класах, ускладнюється тим, що учні ще не спроможні сприймати її в усій повноті. Готуватися до сприймання лірики треба так само старанно, як і сприймати музику. Тут не може бути фальші, інакше робота не матиме бажаного результату.

Зміст вступних занять (підготовка до сприймання) може бути різноманітний. Завдання етапу – пробудити думки і почуття дітей, життєві враження, активізувати творчу уяву, викликати такі асоціації, які допоможуть усвідомити образи письменника як щось близьке і зрозуміле, а також дати необхідну суму знань для розуміння твору. Найчастіше це емоційне вступне слово вчителя чи бесіда про пережите чи відчуте дітьми раніше, розповідь учителя про поета, життєву основу твору, тобто обставини, які передували появі твору.

Методи і прийоми , форми роботи підготовки до сприймання:

- емоційне слово чи розповідь учителя;

- бесіда;

- розгляд репродукцій картин, ілюстрацій відомих художників, фотографій із сімейного альбому;

- прослуховування музичних творів;

- перегляд діафільмів, кінофільмів;

- усне малювання; екскурсії на природу, до музеїв, місць, пов’язаних із виучуваним твором.

На підготовчому етапі може бути проведена і словникова робота (якщо потребує коментарю заголовок ліричного твору).

Подаємо фрагмент уроку :«М.Т.Рильський. «Синові». Поетичний вияв батьківської любові. 6 клас»

I. Повідомлення теми, мети уроку, мотивація навчальної діяльності.

Сьогодні на уроці ми розпочнемо знайомство із поетичною творчістю М.Т.Рильського.

М.Рильський - не лише талановитий поет, а й видатний учений-академік, майстер перекладу, громадський діяч. Це унікальна людина, людина з великої букви.

Мабуть, кожному із вас хотілося б познайомитися з ним, поспілкуватися, почути захопливі історії із його вуст. На жаль, ми не маємо такої змоги. Але через його творіння – вірші спробуємо осягнути всю велич цього простого й доброго чоловіка.

II. Вивчення нового матеріалу.


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. IV. Практична робота.
  3. VI. Домашня робота.
  4. VI. Практична робота .
  5. VI. Практична робота .
  6. VI. Практична робота.
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 502

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок укладання зовнішньоторговельних контрактів. | Робота з портретом.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.