МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мета, основні завдання та предмет навчальної дисципліни «Соціологія»Соціологія вивчає соціальне життя, соціальні зміни в суспільстві і соціальні події, з якими індивіди постійно мають зіткнення, в яких беруть участь і які впливають на їхню поведінку, спосіб життя, становище в суспільстві. Особливе місце соціології в системі соціальних і гуманітарних наук полягає в тому, що вона формує у індивідів соціологічну культуру та мислення, здатність правильно сприймати соціальні процеси, що відбуваються у нашому суспільстві, сприяє формуванню знань про соціальну дійсність, пояснює логіку процесів соціального розвитку. Освоєння майбутніми спеціалістами соціології є важливою складовою частиною їх загальної професійної освіти, що сприяє глибшому розумінню ними соціальної реальності та визначенню свого місця в ній, концентрації особистих зусиль на вирішенні соціальних суперечностей. Мета вивчення науки «Соціологія»: - формування системи знань про основні поняття соціології, історію її становлення у світі та в Україні; - опанування діалектики соціологічного аналізу суспільних відносин; - розкриття закономірностей розвитку суспільних відносин; - розгляд реальних суспільних процесів у сучасних умовах. Завдання науки: - дати цілісне уявлення про специфіку соціологічного знання, його об’єкт і предмет, про історію зарубіжної і вітчизняної соціології, перспективи її подальшого розвитку; - формувати у слухачів соціологічні знання про місце і роль соціальних факторів і соціальних інститутів у житті суспільства; - допомогти слухачам органічно пов’язувати здобуті соціологічні знання зі складними проблемами сучасного життя, вміло орієнтуватися в ньому; - надати допомогу слухачам у виробленні системи навичок в організації і проведенні конкретно-соціологічних досліджень і - ефективного використання їх результатів у практичній роботі трудових колективів. 2. Тематичний план курсу
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|