Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Самостійна робота студентів

Самостійна робота студентів передбачає поглиблене вивчення питань, що є основою індивідуального творчого мислення, сприяє формуванню якостей соціолога та направлена на опрацювання теоретичного лекційного матеріалу, самостійного вивчення тем і питань на основі навчальної та наукової літератури, що рекомендовані викладачем і фахівцями з питань соціології.

Передбачається самостійне формування фахових знань та навичок шляхом стеження за новітніми розробками з питань соціології на спеціалізованих виставках, конференціях, форумах, семінарах, з всесвітньої мережі Internet. На самостійних заняттях студенти мають зосереджувати головну увагу на вивчення та аналіз обов’язкової та додаткової рекомендованої літератури.

Самостійна робота студентів є однією з форм організації та здійснення навчання, основною формою оволодіння навчальним матеріалом і надбання навичок використання теорії та методології в практичній діяльності у вільний від обов’язкових навчальних занять час за розкладом.

Самостійна робота включає:

- опрацювання теоретичних основ, прослуханого лекційного матеріалу на основі вивчення та аналізу рекомендованої літератури;

- підготовка до практичних занять з використанням вітчизняного та зарубіжного досвіду;

- вирішення та оформлення письмових завдань;

- систематизація, аналіз і доопрацювання вивченого матеріалу курсу перед іспитом;

- виконання індивідуальних завдань визначених викладачем:

а) підготовка доповідей;

б) написання рефератів з тем семінарських занять;

в) проведення індивідуальних наукових експрес-досліджень (за власним бажанням студента);

г) вивчення світового досвіду організації і здійснення політичної діяльності;

д) аналіз сучасної діяльності вітчизняних засобів масової інформації та їх впливу на суспільні процеси;

– проведення індивідуальних соціологічних досліджень.

Порядок поточного і підсумкового оцінювання знань студентів

Оцінювання знань студентів здійснюється за 100-бальною системою з наступним переведенням у традиційну 4-бальну систему. При цьому максимальна кількість балів, яку студент може набрати за результатами поточної успішності та підсумкового контролю складає відповідно 50 і 50 балів. Результат поточної успішності зараховується при загальному (підсумковому) оцінюванні знань студентів.


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. IV. Практична робота.
  3. VI. Домашня робота.
  4. VI. Практична робота .
  5. VI. Практична робота .
  6. VI. Практична робота.
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 420

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція 1. Вступ до соціології. | Порядок проведення семінарських занять для студентів денної і вечірньої форми навчання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.