МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Структура урокуI. Організаційний момент II. Вивчення нового матеріалу 1. Статус Президента України. 2. Повноваження Президента України. 3. Порядок припинення повноважень Президента України. III. Закріплення нових знань і вмінь учнів IV. Підсумки уроку V. Домашнє завдання
ХІД УРОКУ I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ Статус Президента України. Бесіда. — Назвіть країни, у яких існує посада президента. Доповнюю перелік країн, які називають учні. Розповідь учителя. Практично повсюдно, де існує посада президента, він є главою держави. Повноваження та статус президентів різних країн суттєво різняться. Так, у США, Франції президент країни має широкі повноваження, відіграє суттєву роль у житті суспільства, має значну роль на політичній сцені, обирається загальним голосуванням населення. Водночас у Німеччині, Ізраїлі, деяких інших країнах роль президента є набагато слабкішою, він виконує здебільшого представницькі функції. Більш того, в окремих країнах президента обирають не загальним голосуванням, а лише голосуванням парламентарів. Уперше посада президента в Україні була запроваджена в квітні 1918 р. Центральною Радою. Президентом Української Народної Республіки напередодні перевороту П. Скоропадського було призначено М. Грушевського, але він не встиг посісти цю посаду. Удруге посада президента з’явилася вже в сучасній незалежній Україні у 1991 році. Бесіда. 1) Коли вперше відбулися вибори Президента України? 2) Хто в різні роки виконував обов’язки Президента України? 3) Хто нині є Президентом України. Робота з документом. 1) Опрацюйте текст ст. 102 Конституції України, визначте статус Президента України. Конституція України Стаття 102. Президент України є главою держави і виступає від її імені. Президент України є гарантом державного суверенітету, територіальної цілісності України, додержання Конституції України, прав і свобод людини і громадянина. Під час роботи учнів звертаю їхню увагу, що Президент України є главою держави, але не є главою виконавчої влади, не належить до жодної з гілок влади і має бути врівноважуючим фактором в їх взаємодії; пропоную ретельно ознайомитися з другою частиною ст. 102.
2) Опрацюйте текст ст. 103 Конституції України, порівняйте порядок обрання і вимоги до кандидата в Президенти України та кандидата в народні депутати України, поясніть підвищені вимоги до кандидата в Президенти. Читайте також:
|
||||||||
|