Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вправи та завдання

 

176. Знайти різницю в рості між найвищим і найнижчим футболістом команди, якщо в складі команди 20 чоловік.

177. В складі баскетбольної команди 12 гравців. Скільки гравців в команді мають зріст, менший за середній зріст команди?

178. В зв’язку з економічною кризою в країні і скороченням коштів на потреби освіти в школі два 10 класи по 18 учнів у кожному було об’єднано в один. Вважаючи, що в класах навчались одні хлопці, об’єднати дані про зріст хлопців з двох масивів в один, але зберегти порядок шикування по зросту на уроці фізкультури (від вищих до нижчих). Вхідні масиви вважати відсортованими і заданими у вигляді констант.

179. В кондитерський відділ магазину поступило 15 видів цукерок по різній ціні і в різній кількості. Знаючи дані про ціни і кількості товарів, знайти, яких цукерок було завезено в магазин за найбільші кошти.

180. Описати числові масиви з цілих чисел X, Y, Z і виконати наступні перетворення:

а) переписати елементи масиву Х в масив Y в зворотному порядку;

б) сформувати масив Y таким чином: Y[1] := X[1] + X[N]; Y[2] := X[2] + X[N–1], ..., Y[N] := X[N] + X[1].

в) в масив Y занести лише ті елементи масиву Х, що знаходяться в заданому діапазоні [A, B].

г) в масив Y занести 10 найменших додатних елементів, а в масив Z – 15 найбільших за модулем.

д) записати в масив Y лише парні елементи, а в масив Z – лише ті, що діляться на 3.

е) в масив Y занести лише ті елементи масиву Х, що є числами Фіббоначі, а в масив Z – лише ті, квадратні корені яких є цілими числами.

181. Шкільній футбольній команді з 15 чоловік потрібно закупити форму для участі у змаганнях. Підприємці пропонують М видів форми ( 10 Ј М Ј 15). Скільки найбільше футбольних м’ячів вартістю Р зможе купити команда, якщо вибере не найкращу форму? Яку форму при цьому буде закуплено для команди?

182. У змаганнях з стрибків у довжину кожен спортсмен має право на 5 спроб. До підсумкового результату зараховується найкраща. Скласти програму, яка визначає учасників, що зайняли перші три призові місця і виводить на екран прізвища переможців з вказівкою місця, що посів спортсмен і його результат. Кількість спортсменів не перевищує 20.

183. При складанні бухгалтерського звіту за рік від бухгалтера кооперативу «Колобок», що займається виготовленням і продажем хлібопекарних виробів забажали отримати відомості про кількість виробів, що продаються за найвищою ціною. Виготовлялось протягом року М виробів (10 Ј М Ј 20). Дані про ціни на вироби знаходяться в масиві Х. Скласти програму для полегшення роботи бухгалтера.

184. Розв’язати попередню задачу у випадку, коли вимагається подати дані про найбільшу кількість виробів, що продаються за однаковою ціною.

185. В заданому цілочисельному масиві знайти елементи, сума яких дорівнює заданому числу.

186. Задано масив натуральних чисел. Знайти мінімальне натуральне число, яке не можна представити сумою ніяких елементів цього масиву.

187. У відсортованому масиві з 1000 чисел знайти номер елемента, значення якого рівне K.

 

 


Читайте також:

  1. III. Вправи з початкового положення стоячи.
  2. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  3. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  4. V. Завдання.
  5. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  6. Vi. домашнє завдання
  7. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. Vi. домашнє завдання
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 495

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приклади розв’язання задач з використанням масивів | Робота з літерними та символьними величинами

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.023 сек.