Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Система поточного і підсумкового контролю знань


+

Ні ' >■
 
> н.

9.2. Стереотипні тести для перевірки знань 4"

Контроль засвоєння студентами матеріалу доцільно проводити
за допомогою тестів. Нижче запропоновано такі стереотипні тести.

1. Результати інтелектуальної діяльності відносяться до:

а) речового права;

б) права інтелектуальної власності.

2. Право інтелектуальної власності є:

а) інститутом цивільного права;

б) окремою галуззю права;

в) частиною авторського права.

З.До об'єктів інтелектуальної власності відносяться:

а) винаходи;

б) нерухоме майно;

в) комп'ютерні програми;

г) закони;

д) торгові марки.

4. До джерела права інтелектуальної власності відноситься:

а) Конституція України;

б) Господарський кодекс України;

в) Закон України «Про патенти в Україні». ^

5. Художньо-конструктивне рішення виробу, що визначає його
зовнішній вигляд,- це:

а) винахід;

б) відкриття;

в) корисна модель;

г) промисловий зразок.

6. Виключне право дозволяти доведення до загального відома
оригіналу і примірників фонограм шляхом продажу або іншого ви-
гляду передачі права власності - це:

а) право на відтворення;

б) право на прокат;

в) право на розповсюдження.

7. Відповідно до українського законодавства автор на резуль-
тати своєї інтелектуальної праці має:

а) тільки особисте (моральне) право;

б) тільки майнове (економічне) право;

в) особисте і майнове право водночас.
& Авторським правом охороняється:

а) вираження авторської ідеї;

б) авторська ідея;

в) авторська ідея і вираження авторської ідеї.

9. Охорона майнових прав на об'єкти авторського права за За-
коном України «Про авторське право і суміжні права» (2001 р.) діє:

а) протягом життя автора;

б) протягом життя автора і 50 років після його смерті;

в) протягом життя автора і 70 років після його смерті.

10. Об'єктами авторського права є:

а) літературні та наукові твори;

б) художні твори, державні символи і знаки;

в) концепції, відкриття.

11. Права на твори літератури, мистецтва і науки охороня-
ються: ■

а) свідоцтвом;

б) авторським свідоцтвом;

в) патентом.

12. Який з перерахованих об'єктів інтелектуальної власності
не є об'єктом промислової власності:

а) знак для товарів і послуг;


?1К


АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  3. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  4. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  5. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  6. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  7. III. Актуалізація набутих знань
  8. III. Контроль знань
  9. IV. Закріплення й узагальнення знань
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 406

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МОДУЛЬ II | Система поточного і підсумкового контролю знань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.