МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Функції навчання військовослужбовців.Навчання воїнів - це один із стрижневих складових військово-педагогічного процесу в Збройних силах України. У його сфері специфічно виявляються всі основні закони та закономірності останнього. Особливо слід відзначити власне педагогічні закономірності: єдність виховання, навчання, розвитку і психологічної підготовки; моделювання (відтворення) умов сучасного бою під час процесу навчання; відповідність впливів тих, хто навчає, можливостям, особливостям та характеру дій тих, хто навчається, їх пізнавальним і фізичним можливостям. Глибоке їх розуміння і змістовна реалізація у військово-дидактичному процесі сприяє реалізації його основних функцій: 1) освітня функція. Освіта - це процес і результат навчання, який містить певну сукупність знань, навичок і вмінь у загальнонауковій, гуманітарній, військово-професійній, технічній сферах. Освітня функція є базовою у процесі навчання і передбачає озброєння воїнів, у першу чергу, певною системою військово-професійних знань, навичок і вмінь; 2) виховна функція є невіддільною від освітньої і спрямована на забезпечення єдності навчально-виховного процесу у військових підрозділах і частинах. Вона сприяє формуванню основних властивостей захисника Вітчизни, особистості військовослужбовця Збройних сил України та військового колективу. “Людина без виховання, як тіло без душі”, - підкреслює народна мудрість. А сучасна війна та її характер вимагають від людини з одного боку високих моральних загальнолюдських якостей, а з іншого – справжніх бойових властивостей військовослужбовця; 3) розвиваюча функція, особливо для розумового розвитку воїна, має психологічний і педагогічний зміст. У процесі вивчення різноманітних загальновійськових, військово-професійних предметів відбувається цілеспрямований розвиток інтелектуальних здібностей воїнів. А практичні заняття, крім того, забезпечують розвиток фізичних сил. Саме розвиток інтелектуальних і фізичних здібностей воїнів, їх всебічне вдосконалення визначають, врешті-решт, кінцевий результат і смисл військово-навчального процесу – зокрема, військово-педагогічного процесу взагалі. 4) функція психологічної підготовки сприяє формуванню у воїнів внутрішньої психологічної готовності та стійкості до виконання службових і бойових завдань за будь-яких умов мирного і воєнного часу; 5) функція самовдосконалення має забезпечити навички та вміння постійної самоосвіти, систематичної праці над формуванням навичок і вмінь учіння, а також мотивації навчально-пізнавальної діяльності. Отже, саме в реалізації цих п’ятьох функцій підтверджується одна з основних закономірностей військово-навчального процесу – єдність навчання, виховання, розвитку і психологічної підготовки.
Читайте також:
|
||||||||
|