Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Функції навчання військовослужбовців.

Навчання воїнів - це один із стрижневих складових військово-педагогічного процесу в Збройних силах України. У його сфері специфічно виявляються всі основні закони та закономірності останнього. Особливо слід відзначити власне педагогічні закономірності:

єдність виховання, навчання, розвитку і психологічної підготовки;

моделювання (відтворення) умов сучасного бою під час процесу навчання;

відповідність впливів тих, хто навчає, можливостям, особливостям та характеру дій тих, хто навчається, їх пізнавальним і фізичним можливостям.

Глибоке їх розуміння і змістовна реалізація у військово-дидактичному процесі сприяє реалізації його основних функцій:

1) освітня функція. Освіта - це процес і результат навчання, який містить певну сукупність знань, навичок і вмінь у загальнонауковій, гуманітарній, військово-професійній, технічній сферах. Освітня функція є базовою у процесі навчання і передбачає озброєння воїнів, у першу чергу, певною системою військово-професійних знань, навичок і вмінь;

2) виховна функція є невіддільною від освітньої і спрямована на забезпечення єдності навчально-виховного процесу у військових підрозділах і частинах. Вона сприяє формуванню основних властивостей захисника Вітчизни, особистості військовослужбовця Збройних сил України та військового колективу. “Людина без виховання, як тіло без душі”, - підкреслює народна мудрість. А сучасна війна та її характер вимагають від людини з одного боку високих моральних загальнолюдських якостей, а з іншого – справжніх бойових властивостей військовослужбовця;

3) розвиваюча функція, особливо для розумового розвитку воїна, має психологічний і педагогічний зміст. У процесі вивчення різноманітних загальновійськових, військово-про­­­фесійних предметів відбувається цілеспрямований розвиток інтелектуальних здібностей воїнів. А практичні заняття, крім того, забезпечують розвиток фізичних сил. Саме розви­­­ток інтелектуальних і фізичних здібностей воїнів, їх всебічне вдосконалення визначають, врешті-решт, кінцевий результат і смисл військово-навчального процесу – зокрема, військово-педагогічного процесу взагалі.

4) функція психологічної підготовки сприяє формуванню у воїнів внутрішньої психологічної готовності та стійкості до виконання службових і бойових завдань за будь-яких умов мирного і воєнного часу;

5) функція самовдосконалення має забезпечити навички та вміння постійної самоосвіти, систематичної праці над формуванням навичок і вмінь учіння, а також мотивації навчально-пізнавальної діяльності.

Отже, саме в реалізації цих п’ятьох функцій підтверджується одна з основних закономірностей військово-навчального процесу – єдність навчання, виховання, розвитку і психологічної підготовки.

 

 


Читайте також:

  1. V Засоби навчання
  2. Адаптації та навчання
  3. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  4. Активний метод навчання
  5. Алгоритм знаходження ДДНФ (ДКНФ) для даної булевої функції
  6. Але відмінні від значення функції в точці або значення не існує, то точка називається точкою усувного розриву функції .
  7. Аналіз коефіцієнтів цільової функції
  8. Аналіз основних систем трудового і професійного навчання: предметної, предметно-операційної, операційної, операційно-предметної, системи ЦІП, операційно-комплексної тощо.
  9. Аналіз особистих досягнень студентів, перспектив навчання на подальшому етапі
  10. Аналіз та планування витрат організації на професійне навчання персоналу
  11. АРХІВНІ ДОВІДНИКИ В СИСТЕМІ НДА: ФУНКЦІЇ ТА СТРУКТУРА
  12. АРХІВНІ ДОВІДНИКИ В СИСТЕМІ НДА: ФУНКЦІЇ ТА СТРУКТУРА




Переглядів: 1367

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Частина 1. Процес навчання військовослужбовців | Модель процессу навчання військовослужбовців Збройних Сил України

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.045 сек.