МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Функції навчання військовослужбовців.Навчання воїнів - це один із стрижневих складових військово-педагогічного процесу в Збройних силах України. У його сфері специфічно виявляються всі основні закони та закономірності останнього. Особливо слід відзначити власне педагогічні закономірності: єдність виховання, навчання, розвитку і психологічної підготовки; моделювання (відтворення) умов сучасного бою під час процесу навчання; відповідність впливів тих, хто навчає, можливостям, особливостям та характеру дій тих, хто навчається, їх пізнавальним і фізичним можливостям. Глибоке їх розуміння і змістовна реалізація у військово-дидактичному процесі сприяє реалізації його основних функцій: 1) освітня функція. Освіта - це процес і результат навчання, який містить певну сукупність знань, навичок і вмінь у загальнонауковій, гуманітарній, військово-професійній, технічній сферах. Освітня функція є базовою у процесі навчання і передбачає озброєння воїнів, у першу чергу, певною системою військово-професійних знань, навичок і вмінь; 2) виховна функція є невіддільною від освітньої і спрямована на забезпечення єдності навчально-виховного процесу у військових підрозділах і частинах. Вона сприяє формуванню основних властивостей захисника Вітчизни, особистості військовослужбовця Збройних сил України та військового колективу. “Людина без виховання, як тіло без душі”, - підкреслює народна мудрість. А сучасна війна та її характер вимагають від людини з одного боку високих моральних загальнолюдських якостей, а з іншого – справжніх бойових властивостей військовослужбовця; 3) розвиваюча функція, особливо для розумового розвитку воїна, має психологічний і педагогічний зміст. У процесі вивчення різноманітних загальновійськових, військово-професійних предметів відбувається цілеспрямований розвиток інтелектуальних здібностей воїнів. А практичні заняття, крім того, забезпечують розвиток фізичних сил. Саме розвиток інтелектуальних і фізичних здібностей воїнів, їх всебічне вдосконалення визначають, врешті-решт, кінцевий результат і смисл військово-навчального процесу – зокрема, військово-педагогічного процесу взагалі. 4) функція психологічної підготовки сприяє формуванню у воїнів внутрішньої психологічної готовності та стійкості до виконання службових і бойових завдань за будь-яких умов мирного і воєнного часу; 5) функція самовдосконалення має забезпечити навички та вміння постійної самоосвіти, систематичної праці над формуванням навичок і вмінь учіння, а також мотивації навчально-пізнавальної діяльності. Отже, саме в реалізації цих п’ятьох функцій підтверджується одна з основних закономірностей військово-навчального процесу – єдність навчання, виховання, розвитку і психологічної підготовки.
Читайте також:
|
||||||||
|