Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Навчання і освіта

Багато дискусій розгортається також навколо інституту освіти. Причину знайти неважко : навчання є фундаментальним процесом в нашому житті. Воно дозволяє індивідові адаптуватися до навколишньої дійсності, використовуючи досвід попередніх поколінь. Наші успіхи і невдачі в боротьбі з життєвими обставинами допомагають зібрати інформацію, яка служить нам керівництвом до рішень і дій. Соціологи розуміють під навчанням відносна постійна зміна в людській поведінці або здібностях, що є наслідком досвіду. Оскільки навчання таке важливе в соціальному житті, суспільство, як правило, не віддає його на волю випадку. Суспільство може брати на себе завдання передавати певні погляди, знання і навички своїм членам шляхом формального навчання - того, що соціологи називають освітою. Освіта - один з аспектів багатостороннього процесу соціалізації, за допомогою якого індивід придбаває моделі поведінка, необхідна йому для ефективної участі в житті суспільства. Воно є процесом, в якому одні індивіди мають статус учителя, а інші - учня, виконуючи відповідні цим статусам ролі.


Читайте також:

  1. V Засоби навчання
  2. Аграрна освіта
  3. Адаптації та навчання
  4. Активний метод навчання
  5. Аналіз основних систем трудового і професійного навчання: предметної, предметно-операційної, операційної, операційно-предметної, системи ЦІП, операційно-комплексної тощо.
  6. Аналіз особистих досягнень студентів, перспектив навчання на подальшому етапі
  7. Аналіз та планування витрат організації на професійне навчання персоналу
  8. Б. Особливості диференціації навчання у школах Великобританії
  9. Багатокрокове прогнозування з перенавчанням нейромережі на кожному кроці прогнозу
  10. Бінарні методи навчання.
  11. В чому ж полягає зв'язок методики навчання ІМ з психологією?
  12. В. Особливості навчання і виховання в Кисво-Могилянській академії




Переглядів: 391

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проблеми взаємин держави і церкви в Росії | Функціоналістський підхід до освіти

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.066 сек.