Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПИТАННЯ ДЛЯ АУДИТОРНОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ

1. Як називається стабільність внутрішнього стану організму?

2. Як називається фактор, що призводить до загибелі організму?

3. Як називається найменше значення фактора, при якому організм ще може існувати? Найбільше значення?

4. Що таке толерантність?

5. Як називається цей екологічний закон: живі організми у природі розмножуються з максимально можливою інтенсивністю?

5. Як називається цей екологічний закон: кількість живої речовини у біосфері для кожної конкретної епохи є сталою?

6. Як називаєтьсяглобальна система життєзабезпечення?

7. Сформулюйте закони Коммонера.

8. Як називається сукупність особин одного виду, що на протязі багатьох поколінь населяють певний простір (ареал), вільно схрещуються між собою та ізольовані в певній мірі від інших таких угрупувань?

9. Як називається сукупність особин одного виду, що існують тимчасово і без можливості відтворення (перелітні птахи на зимівлі, стада молодих слонів – самців, табуни молодих жеребців і т.д.)?

10.Специфічний розподіл організмів у просторі (рівномірний, груповий, випадковий) – це ______________ структура популяцій.

11. Співвідношення між різними віковими групами -- це______________ структура популяцій.

12. Співвідношення між чоловічими та жіночими особинами у різних вікових групах -- це______________ структура популяцій.

13. Закономірності поведінки особин -- це______________ структура популяцій.

14. Які типи сім”ї ви знаєте?

15. Як називається тимчасове об”єднання тварин для організованих дій (захисту від ворогів, полювання, міграції)?

16. Як називається тривале або постійне об”єднання тварин, в основі якого лежать відносини підпорядкування й домінування?

17. Як називаються групові поселення тварин (чайки, мідії, терміти,бджоли), що існують постійно або на період розмноження?

18. Чим відрізняються зграя, стадо, колонія?

19. Наведіть приклади зграї, стада, колонії.

 

ТЕМИ РЕФЕРАТІВ ДО ЛЕКЦІЇ 4

1. Фактори, що можуть призвести до загибелі життя на Землі.

2. Етологічна структура вовчої зграї.

3. Етологічна структура популяцій ворон.

4. Етологічна структура популяцій зайців.

5. Етологічна структура популяцій видри.

6. Етологічна структура популяцій їжаків.

7. Захисна функція стада.

8. Чорноморська популяція пеліканів.

9. Типи сім”ї у вищих тварин.

10. Наслідки демографічних вибухів серед тварин.


РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА

1. Білявський Г. О. Основи екології: теорія та практикум : навч. посіб. [для студ. вищ. навч. закл.] / Г. О. Білявський, Л. І. Бутченко – К. : Лібра, 2004. – 368 с.

2. Дедю И.И. Экологический энциклопедический словарь / И. И. Дедю. – Кишинев.: Гл. ред. МСЄ, 1990. – 408 с.

3. Ігнатюк О. А. Основні екологічні принципи та концепції: навч. посіб. [для студ. вищ. навч. закл.] / О. А. Ігнатюк – К. : НТУУ „КПІ”, 2006. – 268 с.

4. Крисаченко.В.С. Екологія. Культура. Політика: Концептуальні засади сучасного розвитку : [монографія] / В. С. Крисаченко, М. І. Хильки. – К.: „Знання України”, 2002. – 598 с.

5. Моуэт Ф. Не кричи: «Волки!»./ Ф. Моуэт. – М. : Мир, 1982. – 408 с.

 


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  3. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  4. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  5. III. Актуалізація набутих знань
  6. III. Контроль знань
  7. IV. Закріплення й узагальнення знань
  8. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  9. Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 614

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
КЛЮЧОВІ СЛОВА: толерантність, закони Коммонера, популяція. | В процесі читання виділіть маркером або підкресліть складові частини екосистеми.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.