Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вибір цільового сегмента

Вибір цільового сегмента здійснюється на основі критеріїв сегментації споживчого або промислового ринків, докладно розглянутих вище.

Наступним етапом після вибору відповідних сегментів ринку є визначення стратегії охоплення цільового сегмента. Відповідно до результатів роботи [2] можна виділити наступні три напрямки діяльності підприємства в цільовому сегменті:

а) стратегію недиференційованого маркетингу, що полягає в ігноруванні розходжень між сегментами ринку, без використання переваг аналізу сегментації. Зміст даної стратегії стандартизації в економії на виробничих витратах, а також на запасах, збуті й рекламі;

б) стратегію диференційованого маркетингу, реалізовану у вигляді маркетингових програм, адаптованих для кожного сегмента. Ця стратегія дозволяє підприємствам діяти в декількох сегментах з індивідуальною ціновою, збутовою й комунікаційною стратегією. Ціни продажів установлюються на базі цінової чутливості кожного сегмента;

в) стратегію концентрованого маркетингу, що проявляється в зосередженні ресурсів підприємства на задоволенні потреб одного або декількох сегментів. Це стратегія спеціалізації, що може бути заснована на певній функції (функціональний фахівець) або на особливій групі споживачів (фахівець зі споживача). Обґрунтованість сфальцьованої стратегії залежить від розміру сегмента й від рівня конкурентної переваги, що досягається завдяки спеціалізації.

Вибір кожної із цих трьох стратегій охоплення ринку визначається:

• числом ідентифікованих і потенційно рентабельних сегментів;

• ресурсами підприємства.

Якщо ресурси підприємства обмежені, то стратегія концентрованого маркетингу, очевидно, є єдино можливою.


Читайте також:

  1. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  2. Багатоконтурні частотно-вибірні системи
  3. Більш широкий вибір товарів і послуг
  4. Бюджетне фінансування наукових досліджень здійснюється шляхом базового та програмно-цільового фінансування.
  5. Бюджетні обмеження. Споживчий вибір
  6. Вибір алгоритмів розрахунку комплексних порівняльних оцінок.
  7. Вибір альтернативних холодоАгентів
  8. Вибір будівельних машин, механізмів і технологічного транспорту для комплексної механізації монтажних робіт
  9. Вибір вентиляційного обладнання
  10. Вибір виду транспортного засобу
  11. Вибір вимірювальних приладів
  12. Вибір вогнегасників




Переглядів: 459

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вибір цільового ринку | Позиціонування товару

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.