МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Порівняльний аналіз стану здоров’я учнів (згідно з даними поглибленого медичного огляду)
Таблиця порівняння стану здоров’я учнів за підсумками поглибленого медичного огляду
Ведеться диспансерний журнал по школі та вкладка до класного журналу. за даними медичного моніторингу кількість учнів, які знаходяться на диспансерному обліку, збільшилась.
Вивчалися умови та спосіб життя школярів, рівень фізичного здоров’я учнів Медична сестра здійснює медичний контроль за дотримання санітарно-гігієнічного режиму школи: раз на тиждень перевіряє санітарний стан усіх приміщень школи, здійснює контроль за усуненням недоліків. Тричі на місяць здійснює контроль за проведенням занять фізичною культурою, та веде журнал медико-педогогічного контролю за уроками фізкультури. Протягом року медичною сестрою ведеться амбулаторний прийом учнів, дані якого фіксуються в амбулаторному журналі. Систематично відстежується рівень захворюваності учнів та вживаються заходи щодо надання допомоги учням у покращенні стану здоров’я. Для забезпечення умов збереження здоров’я учнів у школі дотримується режим провітрювання кабінетів згідно графіка. Організований питний режим учнів, у школі наявні і працюють питні фонтанчики. З метою удосконалення роботи щодо профілактики захворюваності дітей та формування в них здорового способу життя розроблені заходи з формування в учнів навичок здорового способу життя Працівники школи проходять поглиблений медичний огляд згідно з графіком Працівники їдальні проходять медичний огляд два рази на рік. Огляди відбуваються за рахунок держбюджету. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у медсестри школи. Всі педагогічні працівники до 10.08. надають до медичного кабінету школи медичні книжки, які аналізуються медичними сестрами та складається відповідний звіт. Результати аналізу покладені в основу відповідного наказу. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|