Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порівняльний аналіз стану здоров’я учнів (згідно з даними поглибленого медичного огляду)

загальні параметри 2006/07 2007/08 2008/09 2009/ 2010/11 2011/12
всього учнів по школі
з них охоплені медичним оглядом ( в т.ч. дооглянуто) 703+38 738+2 840+ 36
виявлено практично здорових
основна група
підготовча група
спеціальна група
звільнені

 

Таблиця порівняння стану здоров’я учнів за підсумками поглибленого медичного огляду

хвороби
хвороби ендокринної системи
хвороби крові і кровеносних органів
туберкульоз і віраж
психічні розлади
хвороби нервової системи
хвороби органів слуху
хвороби системи кровообігу
хвороби органів дихання
хвороби органів травлення
хвороби сечових та статевих органів
хвороби шкіри  
хвороби кістково-м’язової системи
вроджені аномалії
хвороби органів зору
хвороб всього
хворих дітей
кількість дітей у школі

 

 

Ведеться диспансерний журнал по школі та вкладка до класного журналу. за даними медичного моніторингу кількість учнів, які знаходяться на диспансерному обліку, збільшилась.

хвороби
на диспансерному обліку
кількість дітей у школі

 

 

Вивчалися умови та спосіб життя школярів, рівень фізичного здоров’я учнів
1-11 кл. шляхом тестування на уроках фізкультури, рівень спеціальних знань учнів з основ здоров’я, показники фізичного розвитку учнів шляхом ведення ними паспортів здоров’я, рівень захворюваності та стан здоров’я учнів шляхом медогляду.

Медична сестра здійснює медичний контроль за дотримання санітарно-гігієнічного режиму школи: раз на тиждень перевіряє санітарний стан усіх приміщень школи, здійснює контроль за усуненням недоліків. Тричі на місяць здійснює контроль за проведенням занять фізичною культурою, та веде журнал медико-педогогічного контролю за уроками фізкультури.

Протягом року медичною сестрою ведеться амбулаторний прийом учнів, дані якого фіксуються в амбулаторному журналі. Систематично відстежується рівень захворюваності учнів та вживаються заходи щодо надання допомоги учням у покращенні стану здоров’я.

Для забезпечення умов збереження здоров’я учнів у школі дотримується режим провітрювання кабінетів згідно графіка.

Організований питний режим учнів, у школі наявні і працюють питні фонтанчики.

З метою удосконалення роботи щодо профілактики захворюваності дітей та формування в них здорового способу життя розроблені заходи з формування в учнів навичок здорового способу життя

Працівники школи проходять поглиблений медичний огляд згідно з графіком Працівники їдальні проходять медичний огляд два рази на рік. Огляди відбуваються за рахунок держбюджету. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у медсестри школи.

Всі педагогічні працівники до 10.08. надають до медичного кабінету школи медичні книжки, які аналізуються медичними сестрами та складається відповідний звіт. Результати аналізу покладені в основу відповідного наказу.


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  3. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  4. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  5. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  6. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  7. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  8. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  9. Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 900

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Моніторинг соматичних захворювань учнів | Робота по профілактиці захворювань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.