Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Робота по профілактиці захворювань

У школі систематично проводяться профілактичні щеплення, яким передує активна пропагандистсько– пояснювальна робота з батьками та учнями. На кожного учня заведенні особові картки.

Таблиця порівняння вакцинації школярів за підсумками поглибленого медичного огляду

назва вакци-ни план вакци-нації кількість щеплених дітей відсутність вакцини кількість вибувших дітей кількість відмовни-ків медотвод постійний метдотвод тимчасовий примітка
2008рік
БЦЖ 7років -21 - - - - - позитивна R-манту
  14років - 2 - - - - - позитивна R-манту
R-манту -
АДСМ 14років- 56 - - - - -
  18років - 9 - - - - - -
поліоміеліт 14років - 56 - - - - -
єпід паротит 15років - 41 - - - - -
краснуха 15років- 47 - - - - -
2009рік
БЦЖ 7років -6 - - - - хворів
  14років - - - - - - -
R-манту - -
АДСМ 14років- 68 - - - - -
  18років - 17 - - - - -
поліоміеліт 14років - 68 - - - -
єпід паротит 15 років- 28 - - - - -
краснуха 15 років- 28 - - - - -
      2010 рік          
БЦЖ 7років -3 - - - - - -
  14років - 1 - - - - - - позитивна R-манту
R-манту -
АДСМ 14років- 82 -
  18років - 11 - - - - - нема вакцини
поліоміеліт 14років - 82 - -
єпід паротит 15 років - 45 - - - -
краснуха 15 років- 22 - - -
      2011рік          
БЦЖ 7років -6 - - - - - -
  14років - 2 - - - - - 1позитивна R-Манту
R-манту -
АДСМ 14років- 91 - - нема вакцини
  18років - 5 - - - - - нема вакцини
поліоміеліт 14років - 91 - - - -
єпід паротит 15 років - 44 - - - - - нема вакцини
краснуха 15 років- 36 - - -

 

Невирішені проблеми:

-показник вакцинованих учнів залишається низьким.

Основні завдання:

-посилити освітньо-профілактичну роботу з батьками та учнями

3.9.3. Діти з вадами здоров’я. В школі навчаються діти з вадами здоров’я, які інтегровані в заклад та потребують корекції розвитку згідно з висновками медичних обстежень – це 13 дітей-інвалідів, яким створенні умови для навчання: організовано навчання за індивідуальною формою навчання. Вчителі та учні бережно ставляться до цих дітей, уважні до стану їхнього здоров’я.

Загальна кількість таких дітей невелика, але вони потребують постійного контролю з боку медичних працівників та уваги і розуміння з боку вчителів.

3.9.4.Організація харчування учнів

У відповідності до Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу ДсанПін 5.5.2.008-01. та наказів Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України № 620/563 від 15.08.2006 у школі створено умови для організації харчування. Відповідно до Постанови Кабінетів і Міністрів України від 22.11.2004 р. № 1591 визначаються норми для одноразового харчування учнів.

Харчуванням охоплено 100% учнів початкової школи та 50% учнів 5-10 класів, в тому числі гарячим харчуванням – 40%. Учні 1-4 класів отримують безкоштовне гаряче харчування за рахунок бюджетних коштів на суму 6 гривен , учні 5 – 10 пільгового контингенту отримують безкоштовне гаряче харчування за рахунок бюджетних коштів на суму 6 гривен.

Ведеться вся відповідна документація: облік відвідування школи та їдальні, журнал огляду працівників їдальні, брокеражний журнал, журнал продуктів з коротким терміном зберігання. Наказом по школі призначено відповідальних за організацію харчування учнів 1-4 класів, дітей пільгового контингенту, складено і затверджено директором школи графіки харчування та чергування вчителів у їдальні. Всі подукти, які поступають у школу, надходять з супровідними документами (сертифікатами). Складено примірне двотижневе меню, яке погоджено з райСЕС, меню-розкладку, щоденні меню, ведуться журнали встановленого змісту, форми щодо безпеки, якості продуктів, продовольчої сировини, готової продукції.

Організовано дієтичне харчування згідно з висновками щорічного медичного огляду.

Харчоблок має необхідний набір приміщень та обладнання з моменту будівництва школи. Є електроплити, електродухові шафи, електросковороди, витяжна система, необхідний набір посуду. Харчоблок має холодну та гарячу воду, водонагрівач, є три холодильника, електром’ясорубка.

У школі дотримуються вимоги до харчування: двотижневе меню; сертифікати якості продуктів; норми збереження продуктів; технологічні карти; особиста гігієна працівників харчоблоку, необхідна документація з охорони праці.

Здійснюється система контролю за станом організації харчування: адміністрація школи, профспілковий комітет, шкільна медсестра, шкільна рада; бухгалтерія відділу освіти, управління фінансів Куп’янського міського виконавчого комітету, КРУ; комплексні та тематичні перевірки райСЕС.

 

3.9.5.Впровадження програм «Рівний рівному» та « Школа проти СНІДу»

Діяльність «Школи сприяння здоров’ю».

Увага всього педагогічного колективу в 2011/2012 навчальному році була зосереджена на вирішенні проблеми формування відповідального ставлення учнів до власного здоров'я. Основним завданням формування ціннісного ставлення до себе є виховання особистості, яка вміє обирати та вести здоровий спосіб життя, має активну життєву позицію. Для реалізації цього завдання було організовано такі традиційні види діяльності як парад олімпійців для 2-11 класів, олімпійський урок для 1-их класів (учнями 11-б класу), змагання з футболу та баскетболу, тематичні класні години, акції «За здоровий спосіб життя», зустрічі з медичними працівниками, ведення паспортів здоров’я, проведення конкурсів літературних творів, рефератів, малюнків на тему здорового способу життя. У рамках двотижневика «Увага,діти!» учнями 7-а класу підготовлено виступ агітбригади Світлофор «Моргайко» для учнів 1-4 класів та організовано конкурс малюнків «Безпека дорожнього руху - запорука життя». Найактивнішу участь у конкурсі малюнків узяли учні 1-б,1-в,1-г, 2-б,3-в та 4-а класи. Були проведені також змагання за програмою Малі олімпійські ігри «Діти Харківщини» для 3-8 класів, їх переможцями стали учні 4-а, 5-в та 7-б класів.

В останні роки у практиці школи з’явились нові форми роботи: вистави лялькового театру та практикуми зі здорового харчування, класні проекти « Я за здоровий спосіб життя як запоруку успіху», « За місяць позбудься однієї шкідливої звички». Незмінним успіхом у старшокласників користується велопробіг, який, окрім фізичного загартування учнів та прищеплення їм навичок здорового життя, ставить перед учнями ще й інші завдання: учасники велопробігу знайомляться з природою Куп’янщини, упорядковують джерела, здійснюють екскурсії місцями бойових дій.

Один із головних напрямів Школи сприяння здоров’ю – профілактика шкідливих звичок - досить ефективно реалізується під час впровадження в систему роботи школи Програми «Сприяння просвітницькій роботі «Рівний – рівному» щодо здорового способу життя серед молоді» та програми «Школа проти СНІДу». Близько 250 учнів 8-10 класів були охоплені діяльністю за цими програмами в 2011/2012 навчальному році,
12 волонтерів з числа старшокласників стали учасниками міського та обласного зльотів підлітків-інструкторів.

З метою формування в учнів відповідального ставлення до власного здоров’я збільшено кількість годин для проведення тренінгових занять за програмою «Рівний-рівному» та «Школа проти СНІДу» для учнів 8-11 класів школи

 

 

У вересні проведено місячник боротьби з алкоголізмом та тютюнопалінням, під час якого організовано «Подорож до країни корисних звичок» для 1-5 класів силами учнів 7-б класу, бесіди, спортивні змагання. Цікаво пройшли жартівливі спортивні змагання, присвячені Дню сміху та Дню здоров'я між командами молодших та старших класів. Систематично відвідували басейн учні 1-б, 2-б, 4-в класів. Таким чином організована робота відіграє велику роль в подальшому виборі життєвих орієнтирів учнів.

 

 

 

У 2011/2012 н.р. педколектив продовжив роботу в рамках школи сприяння здоров'ю.

Пріоритетні напрями роботи школи як навчального закладу – Школи сприяння здоров'ю:

– діагностика та моніторинг стану здоров'я учнів, корекція неправильного виховання і ранніх аномалій розвитку особистості;

– збереження здоров'я учнів, організаційні та просвітницькі заходи, направлені на виховання установок на здоровий спосіб життя, попередження шкідливих звичок у дитячому колективі, підвищення культури здоров'я всіх учасників навчально-виховного процесу;

– робота учнівського самоврядування та волонтерів щодо оздоровлення виховного середовища, залучення батьків до роботи школи сприяння здоров'ю, підтримка постійних зв’язків з лікарями, працівниками соціальних служб.

Діяльність всіх учасників навчально-виховного процесу здійснювалось на основі сучасної превентивної парадигми навчального закладу, що ставить за мету навчання дітей з раннього віку навичкам відповідальності за власне життя і здоров'я.

Велика увага приділялась в школі діагностиці фізичного здоров'я учнів та моніторингу його розвитку. Для корекції здоров'я школярів створено спецмедгрупу, планується індивідуальний підхід до їх діяльності, учні ведуть паспорти здоров'я.

 

 

Збільшення кількості учнів, віднесених до спеціальної медичної групи, свідчить про значну кількість учнів 1-х та 10-х класів, які прийшли до школи з певними захворюваннями (поглиблений медогляд проходить у вересні)

 

Основою всієї подальшої роботи є, безперечно, комплексний моніторинг здоров'я вихованців. Таким чином, взаємодія медичного і педагогічного персоналу дозволяє встановити основні тенденції розвитку кожної дитини та організувати відповідну оздоровчу роботу.

 

 

 

 

Невирішені проблеми:

- недостатнє впровадження методів педагогічної психології у діяльність педагогічного колективу щодо формування здорового способу життя і профілактики відхилень у поведінці дітей.

- недостатня сформованість в учнів переконань у необхідності здорового способу життя;

- недостатня обізнаність щодо дій під час виникнення критичних життєвих ситуацій;

- недостатня результативність пропаганди здорового способу життя


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. IV. Практична робота.
  3. VI. Домашня робота.
  4. VI. Практична робота .
  5. VI. Практична робота .
  6. VI. Практична робота.
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 464

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порівняльний аналіз стану здоров’я учнів (згідно з даними поглибленого медичного огляду) | Основні завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.