Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практичні заняття

Практичне заняття №1. Конфлікт у педагогічному процесі

1. Виконання тестів на виявлення конфліктності керівника навчального закладу.

2. Обговорення проблем конфліктогенних факторів в освіті, типології, структури і функції конфліктів у школі.

2. Діагностування типів конфліктів, що виникають в умовах навчально-виховного процесу, за допомогою соціологічних і психологічних методів.

3. Аналіз можливих варіантів урегулювання таких ситуацій.

4. Евристична гра „Мистецтво розв’язання конфлікту”.

 

Практичне заняття №2. Захист проектів гуманізації відносин у школі

1. Аналіз підібраних магістрантами конфліктних педагогічних ситуацій, визначення доцільності розв’язання проблеми.

2. Захист власних проектів гуманізації відносин у сучасній школі.

3. Усвідомлення перспектив подальшого професійного розвитку.

 

ЛІТЕРАТУРА:

1. Анцупов А.Я., Малышев А.А. Введение в конфликтологию. Как предупреждать и разрешать межличностные конфликты. - К.: МАУП, 1976.– С.60-61.

2.Гласс Л. Вредные люди /Пер. с англ. – СПб: Питер Пресс, 1997. – С.68-173.

3. Джонсон, Девід В. Соціальна психологія: тренінг міжособстісного спілкування/ Пер.з англ. – К.:КМ Академія, 2003. – С. 186-260.

4. Коломінський Н.Л. Психологія менеджменту в освіті(соц.-психолог. аспект).- К: МАУП, 2000. – С.128-142.

5. Коломинский Я.Л., Панько Е.А. Диагностика педагогического взаимодействия. - Минск. 1993. – 76 с.

6. Корнелиус Х., Фейр Ш. Выиграть может каждый. – М.: Стрингер, 1992.- С.33-43.

7. Крупенин А.Л., Крохина И.М. Эффективный учитель.- Ростов н/Д: Феникс, 1995.- С. 364-427.

8. Лозниця В.С. Психологія менеджменту: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 1997. – С. 130-168.

9. Лукашонок О.М., Щуркова Н.Е. Конфликтологический етюд для учителя. – М.: Рос. пед. агентство, 1998.– 79 с.

10. Мільто Л.О. Методика розв’язання педагогічних задач: Навч. посібник. – 2-е вид., переробл. і доп. – Харків: Ранок-НТ, 2004. – 152 с.

11. Педагогічна майстерність: Підручник /За ред. І.А. Зязюна. –К: Вища школа, 2005. – С.141-146.

12. Рыбакова М.М. Конфликт и взаимодействие в педагогическом процессе: Кн. для учителя. – М: Просвещение, 1991. – С. 3-115.

13. Скотт Д.Г. Конфликты. Пути их преодоления. – К.: Внешторгиздат, 1991.- 166-168.

14. Чернышев А.С. Практикум по решению конфликтных педагогических ситуаций. – М: Пед. общество России, 1999. – С. 3-11.

15. Щуркова Н.Е. Практикум по педагогической технологии. – М.: Пед. общество России, 1998. – С.73-82.

16. Шуркова Н.Е. Педагогическая технология. – М.: Пед. общество России, 2002. – С. 96-142.

 


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. В практичній психології
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вид заняття: лекція
  10. Віра, надія, любов як духовно-практичні виміри людини
  11. Вступне заняття
  12. Гігієнічна оцінка заняття з фізичної культури




Переглядів: 395

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Умови конструктивної поведінки у конфліктній ситуації | Тема №3. Характеристика травматизма. Общие положения и особенности первой помощи при травмах и их осложнениях.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.