МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Практичні заняттяПрактичне заняття №1. Конфлікт у педагогічному процесі 1. Виконання тестів на виявлення конфліктності керівника навчального закладу. 2. Обговорення проблем конфліктогенних факторів в освіті, типології, структури і функції конфліктів у школі. 2. Діагностування типів конфліктів, що виникають в умовах навчально-виховного процесу, за допомогою соціологічних і психологічних методів. 3. Аналіз можливих варіантів урегулювання таких ситуацій. 4. Евристична гра „Мистецтво розв’язання конфлікту”.
Практичне заняття №2. Захист проектів гуманізації відносин у школі 1. Аналіз підібраних магістрантами конфліктних педагогічних ситуацій, визначення доцільності розв’язання проблеми. 2. Захист власних проектів гуманізації відносин у сучасній школі. 3. Усвідомлення перспектив подальшого професійного розвитку.
ЛІТЕРАТУРА: 1. Анцупов А.Я., Малышев А.А. Введение в конфликтологию. Как предупреждать и разрешать межличностные конфликты. - К.: МАУП, 1976.– С.60-61. 2.Гласс Л. Вредные люди /Пер. с англ. – СПб: Питер Пресс, 1997. – С.68-173. 3. Джонсон, Девід В. Соціальна психологія: тренінг міжособстісного спілкування/ Пер.з англ. – К.:КМ Академія, 2003. – С. 186-260. 4. Коломінський Н.Л. Психологія менеджменту в освіті(соц.-психолог. аспект).- К: МАУП, 2000. – С.128-142. 5. Коломинский Я.Л., Панько Е.А. Диагностика педагогического взаимодействия. - Минск. 1993. – 76 с. 6. Корнелиус Х., Фейр Ш. Выиграть может каждый. – М.: Стрингер, 1992.- С.33-43. 7. Крупенин А.Л., Крохина И.М. Эффективный учитель.- Ростов н/Д: Феникс, 1995.- С. 364-427. 8. Лозниця В.С. Психологія менеджменту: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 1997. – С. 130-168. 9. Лукашонок О.М., Щуркова Н.Е. Конфликтологический етюд для учителя. – М.: Рос. пед. агентство, 1998.– 79 с. 10. Мільто Л.О. Методика розв’язання педагогічних задач: Навч. посібник. – 2-е вид., переробл. і доп. – Харків: Ранок-НТ, 2004. – 152 с. 11. Педагогічна майстерність: Підручник /За ред. І.А. Зязюна. –К: Вища школа, 2005. – С.141-146. 12. Рыбакова М.М. Конфликт и взаимодействие в педагогическом процессе: Кн. для учителя. – М: Просвещение, 1991. – С. 3-115. 13. Скотт Д.Г. Конфликты. Пути их преодоления. – К.: Внешторгиздат, 1991.- 166-168. 14. Чернышев А.С. Практикум по решению конфликтных педагогических ситуаций. – М: Пед. общество России, 1999. – С. 3-11. 15. Щуркова Н.Е. Практикум по педагогической технологии. – М.: Пед. общество России, 1998. – С.73-82. 16. Шуркова Н.Е. Педагогическая технология. – М.: Пед. общество России, 2002. – С. 96-142.
Читайте також:
|
||||||||
|