МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Предмет і мета науки30. По материалам статистического ежегодника дайте основные характеристики показателей внешней торговли Беларуси. 31. По материалам статистического ежегодника определите основных внешнеторговых партнеров Беларуси: а) в экспорте товаров и услуг; б) в импорте товаров и услуг.
Тема 1. Предмет, мета і завдання курсу
1. Предмет і мета науки. 2. Продуктивні сили як невід’ємна складова розвитку економіки. 3. Завдання курсу на сучасному етапі соціально-економічного розвитку країни. 4. Теорії і концепції розміщення продуктивних сил.
Предмет і мета науки Як галузь економічної науки регіональна економіка ґрунтується на загальних економічних законах, які зводяться до територіального поділу праці, спеціалізації регіонів і раціонального використання всіх видів ресурсів та охорони навколишнього середовища. Предметом науки регіональна економіка є вивченням закономірностей і принципів територіальної організації виробництва у розрізі регіонів країни, ефективності галузей народного господарства на різних рівнях — населений пункт, адміністративний район, область чи Автономна республіка Крим та країна в цілому. Об’єктами вивчення цього предмету виступають наявний виробничий, природо-ресурсний, людський та матеріально-технічний потенціали, соціальна інфраструктура та господарський комплекс України. Метою науки є формування знань щодо теоретичних і практичних засад територіальної організації продуктивних сил України, сучасного стану регіонального розвитку економіки та про територіальну і галузеву структуру господарського комплексу, а також об’єктивну необхідність раціонального використання всіх видів ресурсів і охорони навколишнього середовища. Місце курсу в системі наукових дисциплін, його зв'язки з іншими науками Кожний фахівець, який має відношення до економічного розвитку певних господарських суб'єктів, неодмінно стикається з сукупністю умов та факторів, характерних для відповідної території (регіону, району). Уміння визначити і врахувати ці умови і фактори фахівцем-економістом у своїй професійній діяльності, обґрунтовує доцільність вивчення такої дисципліни, як регіональна економіка. Регіональна економіка - галузь економічної науки, що вивчає специфічні просторові аспекти прояву дії економічних законів. Територіальну модифікацію економічних законів можна розглядати як закономірності розвитку економіки регіонів та розміщення продуктивних сил. РЕ - це комплексна економічна дисципліна, що базується на результатах інших наук: математики, макроекономіки, мікроекономіки, економіки підприємства, регіоналістики, тощо. За змістом вона є близькою до соціально-економічної географії та розміщення продуктивних сил. Неправомірно вважати РЕ складовою частиною будь-якої науки. Всі проблеми пов'язані з РЕ повинні розв'язуватися різними науками. Багато з них є суто економічними як, наприклад, оцінка економічної ефективності ресурсної бази, використання трудових ресурсів, виробничого потенціалу та ін. Цілий ряд проблем розв'язують такі науки як соціально-економічна географія та регіоналістика. До їх вирішення залучаються також кібернетика, соціологія і навіть окремі технічні науки. Все це є правомірним у наш час, коли інтеграція наукових досліджень у важливих проблемних напрямках є закономірним явищем. Адже об'єкт дослідження може бути спільним для багатьох наук, а предмети вивчення, як правило, різні.
Читайте також:
|
||||||||
|