Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання

1. Скласти принципову електричну схему описаного електричного кола. Окремі елементи кола виділити жирними лініями, а їхні з'єднуючі проводи - тонкими лініями. Позначити номера проводів.

2. Скласти розрахункову схему електричного кола, прийнявши наступні допущення:

– опори прямого й зворотного проводів лінії електропередачі зосередити в одному місці;

– опорами проводів, що з'єднують елементи кола, зневажити;

– опором амперметра зневажити;

– опір вольтметра прийняти рівним нескінченності.

3. Виконати розрахунок електричного кола:

– замінити опори ліній і навантажень одним еквівалентним опором RЭ;

– скласти рівняння по першому й другому законах Кірхгофа для розрахунку сил електричних струмів еквівалентної схеми й розрахувати їх;

– визначити напругу на затискачах генератора;

– визначити силу електричного струму в першій лінії електропередачі;

– визначити напругу на затискачах першого навантаження;

– визначити силу електричного струму в другій лінії електропередачі;

– визначити напругу на затискачах другого навантаження;

– визначити сумарну потужність, що розвивається генераторами;

– визначити сумарні втрати потужності в генераторах;

– визначити сумарні втрати потужності в лініях електропередачі;

– визначити потужності, споживані кожним навантаженням;

– визначити коефіцієнт корисної дії першої лінії електропередачі;

– визначити коефіцієнт корисної дії другої лінії електропередачі;

– визначити коефіцієнт корисної дії першого генератора;

– визначити коефіцієнт корисної дії другого генератора.


Варіанти вихідних даних

Тематичного комплексного кваліфікаційного завдання

 

Номер варіанта Ег1, В RВ1, Ом Ег2, В RВ2, Ом RЛ1, Ом RЛ2, Ом RН1, Ом RН2, Ом

 

 


СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

 

1. Овчаров В.В. Теоретические основы электротехники, часть 1: учебник / В.В. Овчаров. – Мелитополь: Люкс, 2007. – 389 с.

 

2. Овчаров В.В. Теоретичні основи електротехніки: підручник / В.В. Овчаров. – К., 1993 – 224 с.

 


Читайте також:

  1. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  2. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  3. V. Завдання.
  4. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  5. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  6. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. Vi. домашнє завдання
  10. Vi. домашнє завдання
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 440

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Застосування Законів Кірхгофа для розрахунку розгалужених кіл | Основні фізичні поняття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.