МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Завдання1. Скласти принципову електричну схему описаного електричного кола. Окремі елементи кола виділити жирними лініями, а їхні з'єднуючі проводи - тонкими лініями. Позначити номера проводів. 2. Скласти розрахункову схему електричного кола, прийнявши наступні допущення: – опори прямого й зворотного проводів лінії електропередачі зосередити в одному місці; – опорами проводів, що з'єднують елементи кола, зневажити; – опором амперметра зневажити; – опір вольтметра прийняти рівним нескінченності. 3. Виконати розрахунок електричного кола: – замінити опори ліній і навантажень одним еквівалентним опором RЭ; – скласти рівняння по першому й другому законах Кірхгофа для розрахунку сил електричних струмів еквівалентної схеми й розрахувати їх; – визначити напругу на затискачах генератора; – визначити силу електричного струму в першій лінії електропередачі; – визначити напругу на затискачах першого навантаження; – визначити силу електричного струму в другій лінії електропередачі; – визначити напругу на затискачах другого навантаження; – визначити сумарну потужність, що розвивається генераторами; – визначити сумарні втрати потужності в генераторах; – визначити сумарні втрати потужності в лініях електропередачі; – визначити потужності, споживані кожним навантаженням; – визначити коефіцієнт корисної дії першої лінії електропередачі; – визначити коефіцієнт корисної дії другої лінії електропередачі; – визначити коефіцієнт корисної дії першого генератора; – визначити коефіцієнт корисної дії другого генератора. Варіанти вихідних даних Тематичного комплексного кваліфікаційного завдання
СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1. Овчаров В.В. Теоретические основы электротехники, часть 1: учебник / В.В. Овчаров. – Мелитополь: Люкс, 2007. – 389 с.
2. Овчаров В.В. Теоретичні основи електротехніки: підручник / В.В. Овчаров. – К., 1993 – 224 с.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|