МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Завдання1. Скласти принципову електричну схему описаного електричного кола. Окремі елементи кола виділити жирними лініями, а їхні з'єднуючі проводи - тонкими лініями. Позначити номера проводів. 2. Скласти розрахункову схему електричного кола, прийнявши наступні допущення: – опори прямого й зворотного проводів лінії електропередачі зосередити в одному місці; – опорами проводів, що з'єднують елементи кола, зневажити; – опором амперметра зневажити; – опір вольтметра прийняти рівним нескінченності. 3. Виконати розрахунок електричного кола: – замінити опори ліній і навантажень одним еквівалентним опором RЭ; – скласти рівняння по першому й другому законах Кірхгофа для розрахунку сил електричних струмів еквівалентної схеми й розрахувати їх; – визначити напругу на затискачах генератора; – визначити силу електричного струму в першій лінії електропередачі; – визначити напругу на затискачах першого навантаження; – визначити силу електричного струму в другій лінії електропередачі; – визначити напругу на затискачах другого навантаження; – визначити сумарну потужність, що розвивається генераторами; – визначити сумарні втрати потужності в генераторах; – визначити сумарні втрати потужності в лініях електропередачі; – визначити потужності, споживані кожним навантаженням; – визначити коефіцієнт корисної дії першої лінії електропередачі; – визначити коефіцієнт корисної дії другої лінії електропередачі; – визначити коефіцієнт корисної дії першого генератора; – визначити коефіцієнт корисної дії другого генератора. Варіанти вихідних даних Тематичного комплексного кваліфікаційного завдання
СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1. Овчаров В.В. Теоретические основы электротехники, часть 1: учебник / В.В. Овчаров. – Мелитополь: Люкс, 2007. – 389 с.
2. Овчаров В.В. Теоретичні основи електротехніки: підручник / В.В. Овчаров. – К., 1993 – 224 с.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|