Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Види криміналістичних експертиз

 

 

 

 

 
 

 

 

 



Список рекомендованої літератури

 

1. Освітньо-кваліфікаційна характеристика інженера-технолога освітньо-кваліфікаційного рівня – бакалавр за спеціальністю 6.091711 «Технологія харчування» напряму підготовки 0917 «Харчова технологія та інженерія»– Харків: 2004. – 35 с.

2. Освітньо-кваліфікаційна характеристика інженера-технолога освітньо-кваліфікаційного рівня – спеціаліст за спеціальністю 7.091711 «Технологія харчування» напряму підготовки 0917 «Харчова технологія та інженерія» – Харків: 2004. – 32 с.

3. Освітньо-кваліфікаційна характеристика магістра за спеціальністю 8.091711 «Технологія харчування» напряму підготовки 0917 «Харчова технологія та інженерія» – Харків: 2004. – 34 с.

4. Сборник рецептур блюд и кулинарных изделий: для предприятий обществ. питания / Авт. – сост.: А.И. Здобнов, В.А. Циганенко, М.И. Пересичный. – К.: А.С.К., 2001. – 656 с.

5. Сборник рецептур мучных кондитерских и булочных изделий для предприятий общественного питания. – М.: Экономика, 1986. – 295 с.

6. Сборник рецептур блюд диетического питания для предприятий общественного питания. – К.: Техніка, 1989. – 406 с.

7. Сборник рецептур блюд для питания школьников. – К.: Техніка, 1987. – 318 с.

8. Справочник технолога общественного питания. – М.: Экономика, 1998 – 400 с.

9. ДК 003-95 Державний класифікатор професій.

10. ДК 009-96 Державний класифікатор видів економічної діяльності;.

11. ДСВО 01-98 Перелік напрямів та спеціальностей, за якими здійснюється підготовка фахівців у вищих навчальних закладах.

12. ДСВО 0.71-98 Освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліста.

13. ДСТУ 4281-2004 Заклади ресторанного господарства. – Київ, Держспоживстандарт України, 2004. – 12 с.

14. Збірник нормативних документів державного регулювання у сфері ресторанного бізнесу / Уклад.: О.І. Черевко, Л.П. Малюк, Г.В. Дейниченко. – Харків: ПКФ «Фавор ЛТД», 2003. – 440 с.

15. Закон України про вищу освіту. – Харків: Информационно-правовой центр «Ксилон», 2002. – 60 с.

16. Концепція освітньої діяльності Харківського державного університету харчування та торгівлі (зі змінами та доповненнями) – Харків: ХДУХТ, 2004. – 50 с.

17. Профессиональные стандарты по профессиям ресторанной индустрии / Федерация Рестораторов и Отельеров, Науч.-учеб. центр «Агенство проф. стандартов» (АПС). – М.: Изд. дом «Ресторанные ведомости», 2004. – 152 с.

18. Татур Ю.Г., Михалева Т.Г., Печенюк Н.Г. Общие проблемы высшего образования. Новые аспекты старых терминов.

19. Прохоров А.М. Большая советская энциклопедия – М.: Советская энциклопедия. 1971.

 


 

Види криміналістичних експертиз

У криміналістиці спеціальні знання використовуються у двох формах: при залученні спеціалістів під час окремих слідчих (судових) дій та в межах проведення експертизи. Під час здійснення правосуддя велику допомогу слідству надає судова експертиза.

Поняття судової експертизи.
Предмет та об’єкт експертного дослідження

Судова експертиза – це дослідження експертом, за завданням слідчого або судді, речових доказів та інших матеріалів з метою встановлення фактичних даних та обставин, що мають значення у справі.

Особа, що володіє спеціальними знаннями й призначена відповідно до постанови слідчого для надання висновків по справі у криміналістиці іменується експертом.

Метою експертного дослідження є отримання розшукової та доказової інформації, фактичних даних про подію злочину.

& Експертне дослідження (лат. expertus – досвідчений) – процес дослідження криміналістичних об’єктів, що надані на експертизу.

Предметом судової експертизи є ті матеріальні явища буття, які становлять зміст завдання дослідження експерта. Наприклад, предметом експертизи наркотичних засобів та сильнодійних речовин є визначення класу, типу, виду таких сполук, які було залишено на предметі-носії.

Об’єктом судової експертизи є джерела інформації, встановлені в процесі розслідування кримінальної справи про злочин. Систему основних об’єктів судової експертизи становлять:

1) речові докази;

2) матеріальна обстановка злочину на місці події;

3) зразки, необхідні для експертного дослідження.

Проведення судової експертизи регламентовано Законом України „Про судову експертизу”, КПК (статтями 75–77, 196–205, 310–312) і Цивільним процесуальним кодексом України (ЦПК) (статті 57–61). Згідно з чинним законодавством України експертиза призначається у випадках, коли для вирішення певних питань при провадженні у справі потрібні наукові, технічні або інші спеціальні знання (ч.1 ст.75 КПК). До спеціальних знань належать будь-які знання та уміння об’єктивного характеру, отримані внаслідок вищої професійної підготовки, наукової діяльності, досвіду практичної роботи, що відповідають сучасному науково-практичному рівню.

Експертизу слід призначати тільки тоді, коли в цьому насправді є потреба, коли без відповіді експерта на певні питання неможливо встановити істину у справі. Підставою для призначення судової експертизи є необхідність з’ясування обставин, які потребують спеціальних знань, тобто таких, що виходять за межі знань осіб, які беруть участь у справі, та судді, який розглядає справу. Недопустимо призначати експертизу для вирішення питань, що потребують таких спеціальних знань, які не виходять за межі професійної підготовки слідчого, прокурора або судді, тобто на вирішення експерта не ставляться питання правового характеру.


Читайте також:

  1. VІ. Експертиза.
  2. Акт експертизи підписується кожним експертом і засвідчується печаткою медичної установи, на базі якої проводилася судово-психіатрична експертиза.
  3. Ветеринарно-санітарна експертиза прісноводної риби
  4. Види криміналістичних обліків і їх призначення.
  5. Види судових експертиз
  6. Глава I. Предмет і види судово-психологічної експертизи
  7. Глава II. Судово-психологічна експертиза індивідуально психологічних особливостей особистості обвинуваченого (підсудного) і мотивів його протиправних дій
  8. Глава III. Особливості судово-психологічної експертизи неповнолітніх обвинувачених (підсудних)
  9. Глава IV. Напрями розвитку судово-психологічної експертизи
  10. Громадська екологічна експертиза проекту: План дій.
  11. Державна експертиза у сфері ТЗІ




Переглядів: 778

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Закон України «Про безпечність та якість харчових продуктів» – як основний нормативний документ | По дисциплине

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.