МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практичні завдання до теми 8Тести 1. У проблемі ролі грошей виокремлюють: а) кількісний аспект; б) проблемний аспект; в) якісний аспект; г) діловий аспект.
2. Роль грошей виявляється в тому, що сама їх наявність, саме грошове середовище, у якому діють економічні агенти, позитивно впливає на розвиток суспільного виробництва, це: а) кількісний аспект; б) проблемний аспект; в) якісний аспект; г) діловий аспект.
3. Через зміну кількості грошей в обороті можна активно впливати на економічні процеси – це: а) кількісний аспект; б) проблемний аспект; в) якісний аспект; г) діловий аспект. 4. Дослідження ролі грошей у функціонуванні економіки здійснюється переважно: а) двома методами; б) трьома методами; в) чотирма методами; г) правильної відповіді немає.
5. До переваг монетарної економіки над бартерною можна зарахувати: а) можливість кожного, хто має надлишкову цінність, легко і швидко її капіталізувати та отримувати додаткову цінність; б) зниження суспільних витрат на обмін товарів; в) зняття фізичних меж виробництва, що визначаються особистими потребами самих виробників; г) усі відповіді правильні.
6) Можливий недолік грошового обміну порівняно з бартером проявляється в тому, що: а) ринок набуває всезагального характеру; б) зникає бажання краще і більше працювати; в) виникає ризик «продати і не купити» г) сповільнюється реалізація виробленої продукції.
7. За наявності часового лага між збільшенням пропозиції грошей і адекватними йому ціновими зрушеннями гроші: а) стають нейтральними; б) збільшують свою купівельну спроможність; в) зменшують свою купівельну спроможність; г) перестають бути нейтральними.
8. Висновок про нейтральність грошей: а) набув широкого визнання на коротких часових інтервалах; б) набув широкого визнання на довгостроковому часовому інтервалі; в) не набув визнання.
9. Передавальний механізм впливу грошей на реальну економіку інколи називають: а) верифікаційним; б) деривативним; в) трансмісійним; г) інший варіант.
10. Бере свій початок з моделі передавального механізму Дж. М. Кейнса і нині вважається основним каналом: а) фінансових активів; б) процентної ставки; в) кредитування.
11. Хто першим піддав системній критиці концепцію нейтральності грошей: а) І. Фішер; б) К. Маркс; в) Дж. М. Кейнс; г) М. І. Туган-Барановський.
Читайте також:
|
||||||||
|