Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Творчі завдання

1. Опрацювавши наукову літератури з теорії літератури і літературознавства, спираючись на прочитані Вами твори художньої літератури, спробуйте зробити порівняння двох художніх напрямів – класицизму і романтизму.

2. Проаналізуйте життєвий і творчий шлях Миколи Гоголя. Визначте місце України в житті письменника. Свої твердження доведіть уривками з творів.

3. Підготуйте доповідь на одну із запропонованих тем: «Повсякденне життя робітників (селян, студентів, вчителів тощо) підросійської України ХІХ – початку ХХ ст.», «Життя та побут жителів Києва (Харкова, Одеси, Житомира – на вибір) у ХІХ – на початку ХХ ст.», «Заклади культури і відпочинку в дореволюційному місті».

4. Ознайомтеся зі змістом журналів «Основа» і «Киевская старина», складіть умовний тематичний покажчик змісту номерів. Які матеріали публікувалися у виданнях? Які важливі проблеми піднімалися?

5. Підготуйте виступ про особливості розвитку культури цього періоду на Житомирщині. Які видатні діячі літератури і мистецтва відвідували Житомирщину у ХІХ – на початку ХХ ст.? Які твори були написані в нашому краї в цей час?

 

Література

Віднянський С. Славний будитель закарпатських русинів-українців. До 200-річчя з дня народження Олександра Духновича / С. Віднянський, Д. Данилюк // Історія України. – 2003. – № 15. – С. 7–12.

Драч О. О. Вища освіта як нова модель соціальної поведінки жінок у період модернізації другої половини ХІХ ст. / О. О. Драч // Проблеми історії України ХІХ – початку ХХ ст. – К., 2008. – № 15. – С. 351–361.

Іванко А. Український Кремуцій Корд. М. І. Костомаров / А. Іванко // Історія України. – 2003. – № 10. – С. 1–9.

Ільюшина О. Останній крок до життя. 160 років від дня народження В. Н. Каразіна / О. Ільюшина // Історія України. – 2003. – № 5. – С. 1–5.

Коваленко А. Н. Передвижники и Украина / А. Н. Коваленко. – К. : Наук. Думка, 1979. – 168 с.

Лобановський Б. Б. Українське мистецтво другої половини ХІХ ст. / Б. Б. Лобановський, П. І. Говдя. – К. : Мистецтво, 1989. – 206 с.

Ніколаєва Т. М. Роль підприємців України в розвитку професійної освіти (остання третина ХІХ – початок ХХ ст.) / Т. М. Ніколаєва // Укр. іст. журн. – 2005. – № 1. – С. 56–70.

Райківський І. Я. Взаємини галицьких і наддніпрянських діячів у 1830–1840-х рр. / І. Я. Райківський // Укр. іст. журн. – 2009. – № 1. – С. 39–55.

Сірополко С. Історія освіти в Україні / Степан Сірополко. – К. : Наук. думка, 2001. – 912 с.

Шип Н. А. З історії Київської духовної академії / Н. А. Шип // Укр. іст. журн. – 1996. – № 3. – С. 91–105.

Яременко В. І. Історіософський зміст Шевченкових «Гайдамаків» (до 170-річчя виходу поеми) / В. І. Яременко // Укр. іст. журн. – 2011. – № 2. – С. 159–179.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. II. Завдання на проект.
  3. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  4. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  5. V. Завдання.
  6. Vi. домашнє завдання
  7. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. Vi. домашнє завдання
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 385

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 5. Західноєвропейська культура в ХІХ ст. та Україна | Реферати

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.