Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 7

 

ІМУНОДІАГНОСТИКА.

ПІДБІР ІМУНОКОРИГУЮЧИХ ПРЕПАРАТІВ

Мета роботи:вивчити класифікацію, принципи застосування і фармакологічні властивості основних імунотропних препаратів:

· класифікацію імунотропних препаратів;

· основні принципи призначення імунотропних препаратів,

· фармакологічні властивості імунотропних препаратів тимічної групи;

· фармакологічні властивості синтетичних імунотропних препаратів;

· імунотропні властивості препаратів природного походження;

· фармакологічні властивості препаратів інтерферонів;

· фармакологічні властивості препаратів вакцинуючого типу.

План:

1. Поняття про імуномодуляцію, імуномодулятори та їх природу.

2. Класифікація імунотропних засобів.

3. Принципи імунокоригуючої терапії.

3. Вакцини та їх походження. Принципи вакцинації.

4. Імунологічна сутність вакцинації.

5. Сучасні вакцини: переваги і недоліки. Неспецифічна дія вакцин: негативні і позитивні аспекти.

6. Характеристика окремих імунотропних препаратів.

Матеріали та обладнання:зразки імунотропних препаратів (Імунал, настоянка ехінацеї тощо), світловий мікроскоп, камери Горяєва, імерсійне масло, предметні скельця, дефібринована кров людини або лабораторних тварин, розчин фікол-урографіну з питомою густиною р = 1,077 г/мл; розчин Хенкса, розчин 199; стерильні пластикові або скляні пробірки місткістю 1 – 2 см3; фарба Романовского-Гімзе, фарба Мая-Грюнвальда, етиловий спирт, центрифуга, центрифужні пробірки, зрівноважувачі для пробірок, пастерки, гумові груші №1.


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  3. IV. Практична робота.
  4. VI. Домашня робота.
  5. VI. Практична робота .
  6. VI. Практична робота .
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 351

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання №2. Вивчення перетравлювальної здатності фагоцитів. | Загальні відомості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.