МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||
З історії наукиПитання для самоперевірки Під вузол вставляють паличку довжиною 20 25 см, за допомогою якої вільний кінець петлі закручують до повного зупинення кровотечі. В холодну пору року джгут можна не знімати протягом однієї години, а в теплу — 2 години. Поверх неї кладуть валик з бинта, який туго прибинтовують. Види кровотеч і перша допомога
Таблиця 8.
1 Правила накладання тиснучої пов'яжи: ° на рану, яка кровоточить, накладають стерильну або чисту тканину, пропрасовану гарячою праскою; 2 Правила накладання джгута на кінцівки: о джгут накладають вище рани на відстані 6-7 см від верхнього краю; о кінцівку перед накладанням джгута піднімають доверху; о на місце накладання джгута попередньо накладають яку-небудь тканину; о джгут потрібно затягувати тільки до зупинки кровотечі; ° під джгут треба покласти супровідну записку, на якій вказано час накладання; 3 Правила накладання джгута-закрутки: о із підручного матеріалу роблять міцну петлю, в діаметрі в 1,5 2 рази більшу за діаметр пораненої кінцівки; ° після накладання на шкіру вати, марлі або іншої тканини на кінцівку надягають петлю вузлом уверх; 1. Визначте функції серцево - судинної системи. 2. У чому полягає взаємозв’язок будови і функцій серця (кровоносних судин)? 3. Обґрунтуйте, чому в здоровому серці всі клапани відкриваються і пропускають кров тільки в одному напрямку 4. Охарактеризуйте цикл роботи серця. Що забезпечує безперервну роботу серця? 5. Поясніть, механізм регуляції роботи серця. 6. Назвіть хвороби серцево-судинної системи, їх причини та заходи профілактики. 7. Як впливає спосіб життя людини на стан серцево-судинної системи? Відповідь обґрунтуйте. 8. Які види кровотеч ви знаєте? Як можна відрізнити той чи інший вид кровотечі? Які заходи першої долікарської кровотечі при кровотечах? 1540р. Мигель Сервет у своїй кінні описав мале коло кровообігу, в якому кров звільняється від шкідливих речовин у процесі дихання і стає яскраво-червоною. Для цього відкритгя Сервету пришилося розтинати групи, що на той час було суворо заборонено церквою. Його звинули у цьому і стратили на площі Мадриду. о Через 75 років після смерті Сервета англійським лікар Уїльям Гарвей (157Х 1657) описав відкритий ним закон кровообігу. Він показав роботу серця як м'язового насоса з клапанами, що за допомогою правого шлуночка кров рухається у легені, а завдяки лівому потрапляє у найвіддаленіші частини тіла. Гарвей ще не мав можливості користуватися мікроскопом і тому не міг простежити переходу крові і артерій у цепи, він не знав про існування капілярів, які були описані лише через 4 роки після його смерті професором Болонського університету Марчелло Мальті (1628 - 1694) Читайте також:
|
||||||||||||||||||||
|