Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання ІІ. Дослідження залежності між моментом

інерції І і кутовим прискоренням тіла

1. Закріпити рухомі тягарці 5 на кінцях стрижнів 7 маховика і підвісив­ши на нитці два тягарці певної маси m1 і m2, провести вимірювання так як описано в пп.3-7 попереднього завдання. Результати вимірювань записати у табл. 5.2. За формулами (5.5)-(5.7) обчислити значення , M, J п'ять разів для кожного розташування тягарців на стрижнях маят­ника. Результати занести у табл. 5.2.

 

2. Покласти на підставку 2 масою довільних додаткових тягарці масами та . Тоді загальна маса

.

Записати це значення в таблицю 5.2.

 

3. Записати значення висоти та радіус шківа (див. завдання 1 п.2 та п.4.

 

4. Виміряти секундоміром час t , за який тіло, масою m , пройде відстань аналогічно п. 6 та п. 7 завдання І .

Дослід повторити п‘ять раз.

Результат записати в табл.. 5.2.

5. Перемістити всі рухомі тягарці 5 на стрижнях 7 на середину цих стрижнів.

6. Виміряти час t , як в п. 4 цього завдання п‘ять разів.

Результат записати в таблицю 5.2.

7. Перемістити всі рухомі тягарці 5 на стрижнях 7 якнайближче до осі обертання маховика.

8. Виміряти час t , як в п. 4 цього завдання п‘ять разів.

Результати записати в табл.. 5.2.

9.Для кожного розташування тягарців на стрижнях маятника визначити середні значення ср , Мср, Іср , середньоквадратичні похибки σβ, σМ, σJ та довірчі інтервали для цих величин ∆β, ∆М,І за довірчої ймовірності Р=0.95 (див. примітку), так само як в п. 12 завдання І та примітки.

Результати записати в інтегральній формі: = ср ± ∆ , M=Mcp ± ∆М,

І cp ± ∆І.

10. За одержаними результатами досліджень і обчислень зробити висновки про залежність між та J.

П Р И М І Т К А. Як видно з формул (5.5-5.7) величини , M, J визначаються за прямими вимірюваннями, а обчисленнями. Тому їх середні значення, середньоквадратичні похибки і довірчі інтервали потрібно було б визначати як для непрямих вимірювань. Але для спрощення розрахунків, якщо викладач не ставить іншого завдання, значення σβ, σМ, σJ , ср , Мср, Jср можна визначити як для прямих вимірювань.


Таблиця 5.2

Виміряти: =…, кг; шк. = D/2= …, м; = …, м; Dшк.=…, м
Положення тягарців на стрижнях та номери вимірювань t β=2h/(t2 r),c-2 M, Н∙м J=M/ , кг∙м2
На кінці стрижнів        
Ср.          
На середині стрижнів        
Ср.          
Біля осі обертання        
Ср.          

Контрольні запитання

1. Сформулюйте основний закон динаміки обертального руху.

2. Який фізичний зміст моменту сили ?

3. Яким чином в даній установці змінюється момент сили?

4. Який фізичний зміст моменту інерції ?

5. Яким чином в даній установці змінюється момент інерції хрестоподібного маятника?

6. Який фізичний зміст кутового прискорення ?

7. Як залежить величина від значення за сталого значення ?

8. Як залежить величина від значення за сталого значення ?

Література: [1, § 34,36, розділ V]; [4, глава 4, § 31,32]



Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. II. Завдання на проект.
  3. III. Економічна інтерпретація результатів статистичного дослідження банків
  4. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  5. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  6. V. Завдання.
  7. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. Vi. домашнє завдання




Переглядів: 339

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок виконання роботи | Лабораторна робота Мех. 7

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.