Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Ситуаційні завдання до практичного заняття №2.

Типова задача

Таблиця 1.Чисельність населення різного віку в районі діяльності поліклініки‚ число лікарів звернень та відвідувань (в абс числах)

 

Вік у роках Чисельність населення Число звернень Число відвідувань Число лікарів
15-19 20-59 60-69 70 і більше - - - - - - - -
Всього

Відносні величини

1.Інтенсивний показник =Абс.розмір явищ /Абс розмір середовища ·1000

Рівень відвідування(на 1000 чоловік):

Число відвідувань/Чисельність населення·1000= (500000/50000)·1000=10000‰

Рівень звернень(на 1000чоловік):

Число звернень/чисельність населення ·1000=(60000/50000)·1000=1200‰

Рівень звернень(осіб 15-19 років):

Число звернень осіб 15-19р./чисельність населення 15-19р. ·1000=(3000/5000)·1000=600‰

Рівень звернень (осіб 20-59 років):

Число звернень осіб 20-59р./чисельність населення 20-59 р.·1000=(30000/25000)·1000=1200‰

Рівень звернень(осіб 60-69 років):

Число звернень осіб 60-69р/чисельність населення 60-69р.·1000=(21000/10000)·1000=2100‰

Рівень звернень (осіб 70 і більше років):

Число звернень осіб 70 і більше/чисельність населення 70 і більше·1000=(6000/10000)·1000=600‰

2.Екстенсивний показник=розмір частини явищ/розмір явищ в цілому·100

Доля звернень осіб у віці 15-19р.серед всіх звернень:

Число звернень осіб у віці 15-19р./всі звернення ·100=(3000/60000)·100=5%

Доля звернень осіб у віці 20-59р.серед всіх звернень:

Число звернень осіб у віці 20-59 р./всі звернення·100=(30000/60000)·100=50%

Доля звернень осіб у віці 60-69 серед всіх звернень:

Число звернень осі 60-69р./всі звернення·100=(21000/60000)·100=35%

Доля звернень осі у віці 70р. і більше серед всіх звернень:

Число звернень осіб 70 р. і більше/всі звернення·100=(6000/60000)·100=10%

3.Показник співвідношення:

Число лікарів на 10000 населення:

Абс.розмір явищ/абс.розмір середовища·10000=число лікарів/чисельність населення·10000= (50/50000)·10000=10

 

Завдання 1. Обчислення відносних величин.

Варіант 1

Вік в роках Чисельність населення Число звернень Число відвідувань Число лікарів
15-19 20-59 60-69 70 і більше — — — — — — — —
всього

Чисельність населення різного віку в районі роботи поліклініки, число лікарів, звернень в

 

 

Варіант 2

Чисельність населення різного віку в районі роботи поліклініки,число лікарів , звернень в поліклініку та відвідувань її (в абс.числах) .

Вік в роках Чисельність населення Число звернень Число відвідувань Число лікарів
15-19 20-59 60-69 70 і більше   — — — — — — — —  
всього

 

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. II. Завдання на проект.
  3. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  6. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. V. Завдання.
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 428

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіант 9 | Варіант 3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.