МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Відомчий облік дорожньо-транспортних пригод 10 страница• повідомити водію (водіям) про режим праці та відпочинку; • записати в подорожньому листі маршрут слідування із зазначенням місць тимчасового і тривалого відпочинку. При направленні двох та більше автомобілів у рейс для спільної роботи на строк більше двох діб власник зобов'язаний наказом призначити особу, яка відповідає за охорону праці. Виконання вимог цієї особи обов'язкове для всіх водіїв групи автомобілів. При зупинці на відпочинок за межами населених пунктів особа, відповідальна за охорону праці, повинна здійснювати контроль за додержанням вимог безпеки праці. Забороняється водіям, вантажникам та іншим особам під час стоянки відпочивати або спати в кабіні, салоні при працюючому двигуні. Перед посадкою пасажирів на вантажний автомобіль, призначений для перевезення людей, водій повинен проінструктувати пасажирів про порядок посадки та висадки, попередити їх про те, що стояти в кузові автомобіля під час руху забороняється. Перевезення дітей у кузові вантажного автомобіля забороняється. Проїзд у кузовах вантажних автомобілів, які не обладнані для перевезення пасажирів, дозволяється тільки особам, які супроводжують (отримують) вантажі за умови, що кузови забезпечені місцем для сидіння, розташованим нижче рівня бортів. 144 Забороняється: • перевезення людей на безбортових платформах, на вантажі, розміщеному на рівні чи вище бортів кузова, на довго-мірному вантажі і поряд з ним, на цистернах, причепах та напівпричепах усіх типів, у кузовах автомобілів-самоски-дів і спеціалізованих автомобілів; • перевезення у кабіні, кузові, салоні більшої кількості людей, ніж обладнано місць для сидіння або зазначено в паспорті заводу-виробника; • рух автомобіля з відкритими дверима і при знаходженні людей на підніжках; • вистрибувати з кабіни чи кузова автомобіля. Особи, які перебувають в автомобілі, зобов'язані виконувати вимоги водія з питань безпеки. При зупинці (стоянці) автомобіля водій, залишаючи транспортний засіб, повинен вжити всіх заходів проти самовільного його руху: зупинити двигун, встановити важіль перемикання передач (контролера) в нейтральне положення, загальмувати автомобіль стоянковим гальмом. Якщо автомобіль стоїть навіть на незначному уклоні, необхідно додатково підставити під колеса упорні колодки. На спусках та підйомах, де спосіб постановки не регламентується засобами регулювання руху, транспортні засоби необхідно ставити під кутом до краю проїжджої частини так, щоб виключити можливість їх самовільного руху. Виходячи з кабіни автомобіля або салону автобуса, водій повинен попередньо переконатися в стані поверхні (наявність вибоїн, слизькості, сторонніх предметів тощо), а при виході на проїжджу частину дороги - ще й у відсутності руху як у попутному, так і зустрічному напрямках. На автомобілі-таксомоторі в регіонах (містах) з високою криміногенною обстановкою необхідно встановлювати захисний екран, а також спеціальну сигналізацію. Зчеплення та розчеплення автомобілів з причепами та напівпричепами повинно проводитися тільки на рівній неслизькій поверхні з твердим покриттям. Зчеплення автопоїзда, який складається з автомобіля та причепа, повинні проводити три чоловіки - водій, робітник-зчіплю-вач та особа, яка координує їх роботу. При цьому водій подає ^томобіль назад малим ходом, суворо виконуючи команди особи, яка координує проведення зчеплення. Координуюча особа повинна знаходитися на місці, з якого одночасно добре видно водія та 145 робітника-зчіплювача протягом усього періоду проведення зчеплення. Подавати допомогу зчіплювачу, а йому покидати своє місце до закінчення зчеплення забороняється. У виняткових випадках (дальні рейси, перевезення сільськогосподарських продуктів з полів тощо) зчеплення дозволяється . проводити одному водію. У цьому випадку він повинен: • загальмувати причіп стоянковим гальмом; • перевірити стан буксирного обладнання; • покласти упорні колодки під задні колеса причепа; • провести зчеплення, включаючи з'єднання гідравлічних, пневматичних та електричних систем автомобіля та причепів, а також кріплення страховочних тросів (ланцюгів) на причепах, що не мають автоматичного обладнання. Забороняється проводити зчеплення при несправності дишля причепа (відсутність пружин дишля, упора, їх несправності тощо). Перед початком руху заднім ходом необхідно зафіксувати поворотний круг причепа стопорним пристроєм. Водій перед зчепленням напівпричепа повинен оглянути його та переконатись у справності. При зчепленні та розчепленні поздовжні осі автомобіля-тягача і напівпричепа повинні розташовуватися на одній прямій. Борти напівпричепа при зчепленні та розчепленні повинні бути закриті. Перед зчепленням необхідно переконатися в тому, що сідельно-зчіпний пристрій, шкворень та їх кріплення справні; напівпричіп загальмований стоянковим гальмом; передня частина напівпричепа по висоті розташована так, що при зчепленні передня кромка опорного листа попадає на полозки або на сідло. За необхідності слід підняти або опустити передню частину напівпричепа. Перед зчепленням необхідно встановити упорні колодки під колеса напівпричепа. Забороняється проводити розчеплення при неопущених котках опорного пристрою, а також нерівномірному завантаженні напівпричепа. Сполучні шланги та електропроводи повинні бути підвішені за допомогою відтяжної пружини на гачок переднього борта напівпричепа, щоб вони не заважали зчепленню; а після зчеплення вони повинні бути приєднані. Перед подачею автомобіля назад водій повинен переконатися, що його ніхто не об'їжджає і поблизу немає людей або якихось перешкод. Перед початком руху заднім ходом в умовах недостатнього огляду ззаду (через вантаж у кузові, при виїзді з воріт тощо) водій повинен вимагати, а власник зобов'язаний виділяти 146 працівника для організації руху автомобіля. Під час руху на повороті водій автомобіля-цистерни, ємність якої залита менш як на 3/4, зобов'язаний знизити швидкість до такої, яка б забезпечувала безпеку дорожнього руху. При перегріванні двигуна пробку радіатора можна відкривати тільки тоді, коли температура води (рідини) нижче 100 °С, інакше при відкриванні пробки станеться викид киплячої води. Пробку радіатора на гарячому двигуні необхідно відкривати в рукавицях або накривши її ганчіркою. Пробку слід відкривати обережно, не допускаючи інтенсивного виходу пари в бік відкриваючого. Для попередження випадків обморожування при усуненні несправностей зимою в дорозі слід працювати тільки в рукавицях. Забороняється торкатися металевих предметів, деталей та інструменту руками без рукавиць. Для запобігання виникненню пожежі на автомобілі забороняється: • подавати при несправній паливній системі бензин у карбюратор із ємності самопливом за допомогою шланга або іншим способом; • проводити ремонт паливної системи при працюючому або гарячому двигуні, включеному запалюванні; • залишати в кабінах і на двигуні забруднені маслом або паливом використані обтиральні матеріали; • підігрівати двигун та інші агрегати відкритим вогнем, а також користуватися ним у безпосередній близькості від приладів системи живлення двигуна (у т.ч. від наливних баків); • палити і користуватися відкритим вогнем при визначенні наявності палива в баці, а також при заправленні автомобілів із додаткових ємностей. Для перевірки наявності палива в паливних баках слід застосовувати спеціальні лінійки, які виключають іскроутворення в Результаті ударів, переносні світильники у вибухобезпечному виконанні та інші пристрої. Буксирування несправних автомобілів повинно здійснюватися відповідно до Правил дорожнього руху України. Під час ремонту автомобіля на лінії водій зобов'язаний виконувати вимоги безпеки праці, встановлені для профілактичного обслуговування та ремонту транспортних засобів на підприємстві. "а відсутності у водія необхідних пристроїв та інструменту для 147 безпечного виконання конкретного виду робіт ремонт забороняється. Забороняється допускати до ремонту автомобіля на лінії сторонніх осіб (вантажників, пасажирів тощо). При вимушеній зупинці автомобіля на узбіччі або на краю проїжджої частини дороги для проведення ремонту водій зобов'язаний включити аварійну світлову сигналізацію, одягти сигнальний жилет та встановити знак аварійної зупинки або миготливий червоний ліхтар на відстані не ближче 20 м до транспортного засобу в населених пунктах та 40 м - за їх межами. Використання сигнального жилета обов'язкове після внесення його в норми безплатної видачі спецодягу, спецвзуття та інших засобів індивідуального захисту. Перед піддомкрачуванням частини автомобіля домкратом необхідно встановити його на горизонтальному неслизькому майданчику за межами проїжджої частини дороги, зупинити двигун, включити знижену передачу, загальмувати автомобіль стоянковим гальмом, встановити під колеса упорні колодки, вивести людей із салону (кузова), кабіни, зачинити двері. При підвішуванні автомобіля на ґрунтовій поверхні необхідно вирівняти місце установлення домкрата, покласти під домкрат міцну дерев'яну підставку площею не менше 0,1 м2 або дошку. Забороняється встановлювати домкрат на випадкові предмети. Додаткові вимоги при експлуатації автомобілів, що працюють на газовому паливі.При експлуатації автомобілів, що працюють на стиснутому природному або зрідженому нафтовому газі, повинні виконуватися вимоги інструкції з їх експлуатації заводів-виробників. Запуск двигуна (карбюраторного) слід проводити на паливі одного виду: на газі або бензині. Для підігрівання двигуна і системи живлення, усунення льодових утворень та пробок дозволяється застосовувати тільки гарячу воду, повітря або пару-Перед включенням запалювання, освітлювальних електричних приладів та запуском двигуна після міжзмінного відстою або тривалого зберігання автомобілів необхідно не менш як на З хвилини відкрити для провітрювання капот, люки відсіків балонів і двері (в автобусах), багажне відділення (у легкових автомобілів), після чого переконатися в герметичності газової апаратури, трубопроводів і з'єднань системи живлення. Витратні та магістральні вентилі необхідно відкривати повільно, щоб уникнути гідравлічного удару, а закривати, не докладаючи великих зусиль, щоб не пошкодити ущільнювачі. У процесі експлуатації автомобілі, що працюють на газовому паливі, повинні щоденно, при випуску на лінію та при поверненні їх з лінії, підлягати огляду з метою перевірки герметичності та справності газової апаратури, а також надійності кріплення газових балонів та кронштейнів. Перевірку герметичності з'єднань газового обладнання і визначення місць витікання газу проводять за допомогою спеціальних приладів (газоіндикаторів, течо-шукачів) або мильної емульсії. На легкових автомобілях (ГАЗ-24-07) і їх модифікаціях необхідно перевірити також стан гумового ущільнювача та дренажного шланга заправного пристрою. При виявленні витікання газу із балонів через вентилі, запобіжний клапан або іншу арматуру на лінії і неможливості його усунення необхідно випустити газ з балонів у атмосферу в безпечному місці на віддалі від людей і джерел вогню. Випуск газу повинен проводитися при непрацюючому двигуні і відключеній «масі». При виявленні витікання газу під час руху водій зобов'язаний негайно зупинити автомобіль, виключити двигун, закрити всі вентилі, виявити несправності і вжити заходів для їх усунення. При неможливості усунення несправності необхідно припинити роботу і повідомити про це на підприємство. При експлуатації автомобілів, що працюють на газовому паливі, забороняється: • запускати двигун і працювати на автомобілі з несправною газовою апаратурою та при витіканні газу з балона або системи живлення; • робота двигуна на суміші двох палив - бензину та газу; • дозаправляти балони або випускати (зливати) газ у безпосередній близькості від місць стоянки інших автомобілів або поблизу джерел вогню та місць знаходження людей; • зупиняти автомобіль ближче 5 м від місця роботи з відкритим вогнем, а також користуватися відкритим вог- . нем ближче 5 м від автомобіля; • проводити перевірку герметичності системи живлення відкритим полум'ям; • перевіряти або регулювати прилади електрообладнання, не переконавшись у відсутності газу під капотом двигуна та в інших можливих місцях його накопичення; • експлуатувати автомобіль зі знятим газовим фільтром; • регулювати або ремонтувати газову апаратуру (крім регу • ударяти по газовій апаратурі та арматурі, що знаходиться під тиском; • залишати в проміжному положенні витратні вентилі; вони повинні бути повністю відкриті або закриті; • застосовувати додаткові важелі для відкривання або закривання витратних або наповнювальних вентилів; • експлуатувати автомобіль на бензині з відкритим електромагнітним клапаном і витратними магістральними вентилями; • запускати двигун при тиску газу в балонах менше 0,5 МПа (5 кг/см2). Після постановки автомобіля на тривалу стоянку необхідно закрити витратні та магістральний вентилі, випрацювати весь газ із системи живлення, після чого виключити запалювання і відключити «масу». При зупинці двигуна на короткий час (не більше 10 хв) магістральний вентиль дозволяється залишати відкритим. Заправляти автомобілі газом дозволяється тільки на стаціонарних або пересувних газонаповнювальних станціях. Перед заправкою автомобіля газовим паливом необхідно: висадити пасажирів із кабіни (кузова) або салону автомобіля; зупинити двигун, виключити запалювання; закрити магістральний вентиль, витратні вентилі при цьому повинні бути відкриті. При заправленні газовим паливом забороняється: • стояти біля газонаповнювального шланга і балонів; • підтягувати гайки з'єднань паливної системи та стукати металевими предметами; • проводити регулювання та ремонт газової апаратури; • виконувати роботи, що викликають іскроутворення; • палити і користуватися відкритим вогнем; • працювати без рукавиць; • заправляти балони зрідженим нафтовим газом більш як на 90% повного об'єму; • заправляти балони, якщо строк огляду їх минув, або У випадку виявлення розгерметизації системи живлення. Перед початком наповнення балонів газом необхідно спочатку відкрити наповнювальний вентиль на автомобілі, потім - вентиль заправної колонки, а після наповнення балонів газом спочатку закрити вентиль заправної колонки, а потім наповнювальний вентиль на автомобілі. Від'єднувати та приєднувати газонаповнювальні шланги можна тільки тоді, коли обидва вентилі закриті. Якщо під час заправлення газонаповнювальний шланг випадково розгерметизується, необхідно негайно закрити вихідний вентиль на газонаповнювальній колонці, а потім - наповнювальний вентиль на автомобілі. Експлуатація балонів для стиснутого природного та зрідженого нафтового газу повинна здійснюватися згідно з Правилами будови і безпечної експлуатації посудин, що працюють під тиском. У разі виникнення пожежі на автомобілі, що працює на газі, необхідно виключити запалювання і закрити витратні та магістральні вентилі. Гасити пожежу необхідно вогнегасниками, повстю, піском або струменем розпиленої води. Балони з газом необхідно сильно поливати холодною водою, щоб уникнути надмірного підвищення тиску в них. Додаткові вимоги при експлуатації автомобілів у відриві від основної бази.Направлення автомобілів для виконання робіт у відриві від основної бази повинно оформлятися наказом по підприємству. Наказом власника підприємства призначається також старший групи, що направляється у відрядження (при двох і більше автомобілях), із досвідчених водіїв або бригадирів, або начальник колони (більше 20 автомобілів) зі спеціалістів підприємства, на якого покладається відповідальність за додержання вимог безпеки праці. Виконання вимог відповідальної особи обов'язкове для всієї групи, що направляється у відрядження. Перед направленням на роботу необхідно з'ясувати на місці майбутнього розташування умови та особливості роботи, організацію житла та побуту складу групи, зберігання та профілактичного обслуговування транспортних засобів, медичного огляду водіїв. Спільно звласником організації, у розпорядження якої направляється автотранспорт, уточнити необхідне матеріальне і технічне забезпечення, що повинне бути здійснене як безпосередньо в підприємстві, так і на місці відрядження. При підготовці до роботи у відриві від основної бази необхідно провести профілактичне обслуговування всіх транспортних засобів. При цьому особливу увагу слід приділити вузлам та агрегатам, що забезпечують безпеку руху та праці, пожежну безпеку. При експлуатації, профілактичному обслуговуванні та ремонті транспортних засобів У відриві від основної бази необхідно дотримуватися тих самих вимог безпеки, що й у звичайних умовах. Вимоги безпеки руху до території, виробничих і допоміжних приміщень, споруд.Територія виробничих і допоміжних приміщень, площадки і приміщення для зберігання автомобілів, споруди повинні відповідати будівельним нормам проектування підприємств автомобільного транспорту, чинним санітарним та протипожежним нормам і правилам. Розташування виробничих і допоміжних будівель, споруд повинно відповідати технологічному процесу обслуговування та ремонту транспортних засобів. Виробничі і допоміжні приміщення та споруди необхідно використовувати тільки за прямим призначенням, яке передбачене проектом. Приміщення для технічного обслуговування, діагностування, ремонту і зберігання автомобілів, що працюють на газі, повинні відповідати категоріям, класам і групам, які встановлюються згідно з Переліком категорій приміщень і споруд автотранспортних і авторемонтних підприємств за вибухопожежною та пожежною небезпекою і класами вибухонебезпечних та пожежонебез-печних зон за правилами будови електроустановок. Небезпечні зони і дільниці на території і у виробничих приміщеннях, перебування та виконання робіт на яких пов'язане з небезпекою для працюючих, повинні позначатися кольорами сигнальними і знаками безпеки, дорожніми знаками згідно з ГОСТ 12.4.026-76, Правилами дорожнього руху України та чинними галузевими нормативними документами. Підлога в приміщеннях будь-якого призначення повинна бути рівна з твердим покриттям, захищена від проникнення ґрунтових вод, без виступів і вибоїн. Матеріали, що застосовуються для покриття підлоги, повинні бути протипожежні, мати гладку та неслизьку поверхню, зручну для очищення, задовольняти експлуатаційні вимоги даного приміщення. Ззовні при вході у виробничі і допоміжні приміщення повинні встановлюватися металеві ґрати або інші пристрої для очищення взуття від бруду. На території та у виробничих приміщеннях підприємств забороняється: • палити поза межами спеціально відведених для цього місць; • користуватися відкритим полум'ям у непередбачених для цього місцях без вжиття відповідних запобіжних протипожежних заходів; • завалювати запасні ворота як зсередини, так і ззовні, підхід та під'їзд до них завжди повинен бути вільним; • безладно розміщувати і зберігати матеріали, агрегати, запчастини і т.ін., привалювати їх до елементів будинків, споруд, устаткування і огородження. Територія підприємства повинна бути огородженою і впорядкованою, освітлюватися в нічний час, постійно утримуватися в чистоті і порядку. В огородженні території підприємства, де передбачено зберігання 50 і більше автомобілів або 10 і більше постів технічного обслуговування та ремонту, необхідно передбачати не менше двох воріт для в'їзду (виїзду). При виконанні ремонтних, земляних та інших робіт на території підприємства відкриті люки, траншеї і ями повинні бути огороджені. У місцях переходу через траншеї встановлюються перехідні містки шириною не менше 1,0 м з перилами висотою 0,9 м. На території підприємства повинні бути проїзди для руху автомобілів і пішохідні доріжки, іцо мають тверде покриття. Влітку їх необхідно очищати від грязі, а зимою від снігу і льоду. Ширина проїздів на території підприємства повинна бути не менше 6 м при двосторонньому русі і не менше 3 м при односторонньому; Ширина пішохідної доріжки повинна бути не менше 1 м. Для проходу працюючих на територію підприємства повинна бути влалітована прохідна. Прохід працюючих через ворота забороняється. У місцях перехрещення під'їзних шляхів та пішохідних тротуарів канавами, траншеями, залізничними коліями і т.д. повинні встановлюватися настили або мости для переїздів. Для стоянки власного транспорту слід передбачити і обладнати спеціальні майданчики, відокремлені загорожею. Приміщення для зберігання автомобілів не повинні безпосередньо з'єднуватися з іншими виробничими і допоміжними приміщеннями, де постійно перебувають люди. За необхідності таке сполучення повинно здійснюватися через тамбур-шлюз. Приміщення для зберігання автомобілів повинні мати безпосередній виїзд через ворота, які відкриваються назовні. Підлога в приміщеннях для зберігання автомобілів повинна мати уклон не менше 1% у бік трапів і лотків. Приміщення і відкриті майданчики для зберігання транспортних засобів уздовж стін і огородження території, до яких встановлюються автомобілі, повинні мати колесовідбійні пристрої. Майданчики і підлога в приміщеннях для зберігання автомобілів повинні мати розмітку, яка виконана незмивною фарбою або іншим способом і визначає місця установлення автомобілів і проїздів. При нанесенні розмітки слід враховувати, що відстань між двома автомобілями, які стоять паралельно, повинна бути достатньою для вільного відкривання дверей кабіни. Майданчики для зберігання автомобілів, що перевозять отруйні та інфіковані речовини, фекальні рідини і сміття, повинні розташовуватися на відстані не менше 10 м одна від одної і від. майданчиків для зберігання інших автомобілів та 0,5 м від проїзної частини. Майданчики для зберігання автомобілів, що перевозять паливно-мастильні матеріали, повинні розташовуватися на відстані не менше 12 м одна від одної і від майданчиків для зберігання інших автомобілів. Для полегшення запуску двигуна в холодний період року (при температурі повітря нижче -15 °С) майданчики для відкритого зберігання автомобілів повинні бути обладнані засобами для їх підігрівання. Обладнання, яке полегшує запуск двигуна в холодний період року, повинно забезпечувати безпеку обслуговуючого персоналу і водіїв. При обладнанні засобами підігрівання майданчиків для зберігання автомобілів, що працюють на стиснутому природному і зрідженому нафтовому газі, конструкція підігріваючих пристроїв повинна виключати можливість нагрівання газових балонів. Для зберігання електронавантажувачів має бути передбачене спеціальне приміщення. Зберігання їх у виробничих та допоміжних приміщеннях допускається, як виняток, на спеціально відведених місцях і за умови, що електронавантажувачі не будуть захаращувати проїзди. Приміщення для технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів повинні забезпечувати безпечне виконання усіх технологічних операцій і неможливість наїзду на працівників. Висота виробничих приміщень постів технічного обслуговування та ремонту автомобілів повинна бути такою, щоб відстань від верху автомобіля, що знаходиться на підйомнику, або від верху піднятого кузова автомобіля-самоскида, який стоїть на полу, Д° низу конструкцій покриття або перекриття, або до низу виступних частин вантажопідіймального обладнання була не менше 0,2 м. Найменша висота цих приміщень повинна бути не менше 3,0 м. У приміщеннях фарбувальних, фарбоприготувальних і акумуляторних дільниць, виконання протикорозійних робіт і ремонту паливної апаратури, а також ацетиленових генераторів підлога 154 повинна бути виконана з матеріалів, які при ударі по них не дають іскри. Для регулювання приладів газової системи живлення безпосередньо на автомобілі виділяється окреме приміщення. Пости миття автомобілів відокремлюються від інших приміщень (постів) глухими стінками з пароізоляцією і водотривким покриттям. Міжповерхові отвори у виробничих приміщеннях повинні бути огороджені. Висота перил повинна бути не менше 0,9 м при одному проміжному горизонтальному елементі, низ перил повинен мати бортову обшивку висотою від полу не менше 0,1 м. Розташування оглядових канав і естакад на території підприємства або в приміщеннях повинне забезпечувати безпечний заїзд та з'їзд з них транспортних засобів. Розміри оглядових канав і естакад визначаються залежно від типу автомобілів, технологічного устаткування, що застосовується. Довжина робочої зони оглядової канави і естакади повинна бути не менше від габаритної довжини транспортних засобів. Довжина робочої зони тупикової оглядової канави повинна бути такою, щоб транспортний засіб міг бути повністю встановлений на канаву, не закриваючи вхідні сходи і запасний вихід. Ширина оглядової канави і естакади повинна встановлюватися, виходячи з розмірів колії транспортного засобу з урахуванням обладнання зовнішніх або внутрішніх реборд. Глибина оглядових канав і висота естакад повинні забезпечувати вільний доступ до деталей, вузлів і агрегатів, розташованих знизу транспортних засобів. Оглядові канави для входу до них і виходу обладнуються сходами шириною не менше 0,7 м. Траншеї і виходи з них та тунелів, сходи і площадки естакад повинні мати огородження металевими перилами висотою не менше 0,9 м. Входи (виходи) оглядових канав, траншей і тунелів не повинні розташовуватися під автомобілями і на шляхах їх руху. Для безпечного виходу водія із транспортного засобу і посадки в нього естакади повинні обладнуватися площадками шириною, що дорівнює ширині дверей транспортних засобів плюс 0,3 м, але не менше 1,2 м. Перильне огородження на тупикових естакадах влаштовується 3 трьох боків, а на прямоточних - з двох боків. Оглядові канави, траншеї, тунелі, сходи повинні бути захищені від вологи і ґрунтових вод, утримуватися в чистоті, не захаращуватися деталями і різними предметами. На дні (підлозі) канави необхідно вкладати міцні дерев'яні решітки (трапи). Оглядові канави і естакади, за винятком канав, обладнаних стрічковими конвеєрами, повинні мати напрямні реборди на всю їх довжину для попередження падіння автомобіля в канаву або з естакади під час його руху. На в'їзній частині оглядової канави слід передбачати розсікач висотою 0,15-0,20 м. У місцях переходу оглядові канави і траншеї повинні мати знімні перехідні містки шириною не менше 0,8 м. Кількість перехідних містків повинна бути на один менше від кількості місць для встановлення на канаві автомобілів. При в'їзді на контрольно-технічний пункт повинні бути вивішені: • дорожні знаки «Проїзд без зупинки заборонено», «Обмеження максимальної швидкості» - (10 км/год); • знак безпеки згідно з ГОСТ 12.4.026-76 - «Вхід (прохід) через ворота КТП заборонено». Майданчик для перевірки гальм повинен бути рівним, з твердим покриттям, без вибоїн і ухилів. Розташування і розміри майданчика повинні виключати наїзд автотранспорту на людей, будови тощо. За наявності на лаливозаправному пункті декількох роздавальних колонок вони повинні розміщуватися так, щоб забезпечувалися безпечний проїзд і заправка автомобілів одночасно на всіх колонках. Майданчики для пересувних паливозаправних пунктів повинні розташовуватися не ближче 12 м від виробничих будівель і споруд. Ворота основного в'їзду на територію підприємства слід розташовувати на відстані не менше від найбільшої довжини автомобілів, що експлуатуються на підприємстві, включаючи автопоїзди, від основного проїзду вулиці, дороги. Ширина в>їзних воріт на територію підприємства має розраховуватися за найбільшою шириною автомобілів, що використовуються, плюс 1,5 м, але не менше 4,5 м. Стулчасті ворота виробничих приміщень повинні відкриватися назовні, а для в'їзду на територію підприємства і виїзду з неї " усередину. Ворота повинні бути обладнані пристроями, що виключають їх самовільне закриття або відкриття, їх висота повинна перевищувати висоту найбільш високого автомобіля не менш ніж на 20 см. Організація руху транспортнихзасобів і пішоходів на території і у виробничих приміщеннях.На території підприємств необхідно передбачити дві функціональні зони - експлуатаційну і виробничу. Експлуатаційна зона призначена для організації приймання, випуску і міжзмінного зберігання рухомого складу, виконання роботи щоденного технічного обслуговування, інших відповідних робіт. Виробнича зона призначена для розміщення будов і споруд для виконання технічного ремонту рухомого складу. Організація руху транспортних засобів і пішоходів на території і у виробничих приміщеннях підприємства повинна проводи-тися-відповідно до діючих Правил дорожнього руху, за допомогою дорожньої розмітки, дорожніх знаків і покажчиків, світлофорів і сигнальних обладнань. Читайте також:
|
||||||||
|