МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Навчальні завданняЗавдання 1. Назвіть виробничі шкідливості, які мають місце на підприємствах різних галузей народного господарства: · Промисловість: а) вугільна; б) машинобудівна; в) металургійна; г) харчова; д) легка. · Будівництво. · Сільське господарство. Дайте загальні рекомендації щодо зниження негативного впливу виробничих шкідливостей, які мають місце на підприємствах тієї чи іншої галузі та обгрунтуйте їх. Завдання 2. 1. Назвіть технологічні процеси, пов’язані з дією несприятливого мікроклімату. 2. Охарактеризуйте вплив мікроклімату на працівника. 3. Які ви знаєте заходи для зниження негативного впливу мікроклімату? Завдання 3. 1. Назвіть технологічні процеси, пов’язані з дією промислового пилу. 2. Охарактеризуйте вплив промислового пилу на працівника. 3. Які ви знаєте заходи щодо боротьби з промисловим пилом? Завдання 4. 1. Назвіть шкідливі хімічні речовини та їх гранично допустимі концентрації. 2. Охарактеризуйте вплив шкідливих хімічних речовин на людину. 3. Назвіть заходи для зниження несприятливого впливу хімічних речовин. Завдання 5. 1. Назвіть технологічні процеси, пов’язані з дією шуму на людину. 2. Охарактеризуйте вплив шуму на організм людини. 3. Назвіть заходи захисту працівників від шуму. Завдання 6. 1. Визначте джерела вібрації. 2. Охарактеризуйте вплив вібрації на людину. 3. Назвіть заходи боротьби з вібрацією. Завдання 7. 1. Назвіть джерела випромінювання та їх види. 2. Охарактеризуйте вплив випромінювання на людину. 3. Назвіть засоби захисту від випромінювання. Завдання 8. Використовуючи нормативні документи з охорони праці, визначте перелік важких робіт та робіт із шкідливими та небезпечними умовами, на яких забороняється застосування праці жінок по галузях індустрії: — металообробна; — текстильна і легка промисловість; — чорна металургія. Завдання 9. Використовуючи нормативні документи з охорони праці, визначте перелік робіт, де є потреба у професійному доборі. Завдання 10. Використовуючи нормативні документи з охорони праці, визначте перелік робіт зі шкідливими та небезпечними умовами праці, на яких забороняється застосування праці неповнолітніх по галузях індустрії: машинобудування і металообробна; промисловість будівельних матеріалів; текстильна промисловість. Завдання 11. За даними таблиці визначте коефіцієнт умов праці в цехах А і Б, порівняйте їх і дайте пропозиції щодо впровадження заходів з поліпшення умов праці.
Таблиця 3.5
Завдання 12. Розрахувати коефіцієнт умов праці, враховуючи, що робітники можуть перебувати під впливом декількох шкідливих факторів.
Таблиця 3.6
Дільниця 1. Два робітники з семи працюють в умовах підвищеного шуму та вібрації, а один з них має змінний графік роботи; три з семи працюють при нервовому напруженні, один з них в умовах запиленості; два з семи працюють за змінним графіком, а один з цих двох працює в умовах нервового напруження та вібрації. Дільниця 2. Чотири з дев’яти працюють під впливом підвищеного струму, а один з чотирьох при t˚С < ГДР; два з дев’яти працюють в умовах нервового напруження та при t˚С < ГДР; три з дев’яти працюють за змінним графіком, а двоє з них мають фізичне навантаження > ГДР. Дільниця 3. Четверо з шести працюють в умовах підвищеної запиленості та двоє з чотирьох ще при t˚С < ГДР; один з шести працює при освітленості < ГДР; один з шести працює за змінним графіком. Дільниця 4. Четверо працівників з дев’яти працюють в умовах підвищеного шуму та підвищеного струму; троє з дев’яти перебувають при освітленості < ГДР, а на одного з них діє t˚С < ГДР; один з дев’яти працює за змінним графіком; один з дев’яти працює при t˚С < ГДР. Дільниця 5. Троє з п’яти працівників працюють в умовах підвищеної запиленості, а двоє з них ще працюють за змінним графіком; на двох з п’яти діє фактор освітленості < ГДР, а один з них працює за змінним графіком. Дільниця 6. Четверо з одинадцяти працюють при підвищеному рівні шуму, вібрації та значному фізичному навантаженні; троє з одинадцяти мають фізичне навантаження > ГДР та один з них працює при підвищеному рівні шуму; троє інших з одинадцяти працюють при t˚С < ГДР, а один з них працює за змінним графіком; один з одинадцяти працює при запиленості > ГДК та значному фізичному навантаженні. Дільниця 7. На чотирьох з шести діє фактор підвищеної вібрації та на трьох з них діє фактор змінної роботи, а один працює при значному фізичному навантаженні; на двох з шести діє фактор підвищеного шуму, фактор змінності та працюють вони при значному фізичному навантаженні. Завдання 13. Підготувати реферати. 3.4. Контрольні запитання 1. Дайте роз’яснення термінам «виробнича санітарія», «гігієна праці». 2. Дайте визначення виробничих шкідливостей та їх класифікацію. 3. Як впливають виробничі шкідливості на людину? 4. Назвіть шкідливі виробничі фактори. 5. Який вплив шуму і вібрації на людину та які існують засоби зниження їх дії? 6. Назвіть заходи захисту від іонізуючих випромінювань. 7. Охарактеризуйте вплив мікроклімату на людину та визначте засоби захисту від його негативного впливу. 8. Як впливає промисловий пил на людину та які ви знаєте засоби проти його негативного впливу? 9. Охарактеризуйте вплив хімічних речовин на людину та визначте заходи захисту від їх негативного впливу. 10. Як впливає електромагнітне випромінювання на людину та які вам відомі заходи проти його негативного впливу? 11. Назвіть небезпечні та шкідливі чинники, які мають місце при роботі з комп’ютером, і рекомендації щодо режиму роботи. 12. Як здійснюється економічна оцінка впливу виробничих шкідливостей на ефективність праці? 13. Яким нормативним документом необхідно користуватися при визначенні концентрації шкідливих речовин у повітрі робочої зони? 14. Яким нормативним документом слід користуватися при визначенні оптимальних і допустимих норм мікроклімату? 15. Яким нормативним документом потрібно користуватися при визначенні норм шуму? Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|