МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Індивідуальні завдання до науково-педагогічної практикиЗ метою набуття студентами під час педагогічної практики умінь і навичок самостійного розв’язання навчально-виховних, організаційних та наукових проблем викладачі фахової кафедри по узгодженню з груповим керівником, включають в програму практики індивідуальні завдання. Індивідуальні завдання повинні враховувати конкретні умови бази практики з метою глибокого і всебічного вивчення питань зі спеціальності, а також з вивчення і впровадження передового педагогічного досвіду та інше. Віндивідуальному завданні магістранти мають висвітлити одну з тем за вказівкою керівника практики. Нижче наведено приклади тем для виконання індивідуального звав дання. 1. Визначити методологічні підходи до організації навчання в системі вищого навчального закладу. 2. Обґрунтувати дидактичні підходи до традиційного та особистісно-орієнтованого навчання у вищій школі. 3. Надати характеристику формам організації навчального процесу у вищій школі. 4. Визначити особливості методики викладання технологічних дисциплін. 5. Визначити та обґрунтувати сновні функції лекції. Охарактеризувати основні дидактичні принципи відбору і викладення матеріалу лекцій з технологічних дисциплін. 6. Визначити структуру і методику проведення вступної та тематичної лекцій. 7. Визначити специфіку принципів та методів навчання за напрямом підготовки “Харчові технології” у вищому навчальному закладі. 8. Здійснити аналіз навчальних планів за спеціальністю “Професійна освіта” профіль підготовки “Харчові технології”. 9. Підготувати лекцію з певної технологічної дисципліни із застосуванням ТЗН (презентацію). 10. Визначити основні вимоги до проведення семінарських занять з циклу технологічних дисциплін. 11. Визначити, в чому полягає значення самостійної роботи студента вищого навчального закладу. 12. Зробити аналіз методів організації репродуктивної самостійнїі роботи студентів. 13. Порівняти різні підходи щодо оцінки якості лекції. 14. Підготувати доповідь на тему „Проблема індивідуалізації та диференціації навчання у вищому навчальному закладі”. 15. Розробити зміст і методику проведення заняття з використанням комплексних форм навчання. 16. Визначити значущість модульної системи у професійному навчанні. 17. Визначити найбільш ефективні дидактичні методи навчання навчання у вищій школі. 18. Визначити засоби та форми організації продуктивного навчання студентів. 19. Визначити ефективні педагогічні технології у підготовці інженерів-педагогів харчового профілю. 20. Розкрити сутність системного підходу до змісту навчання. 21. Розкрити сутність індивідуалізації та диференціації у професійній освіті. 22. Визначити форми організації самостійної роботи студентів. 23. Здійснити аналіз підходів щодо оцінювання якості лекції. 24. Обгрунтувати значущість методики викладання технологічних дисциплін як гілки педагогічної науки. 25. Зробити порівняльний аналіз продуктивних та репродуктивних методів навчання у процесі засвоєння фахових дисциплін. 26. Розкрити значущість використання інформаційних технологій у вищій школі. 27. Розкрити структуру та скалад навчально-методичного комплексу з дисциплін фахової підготовки. 28. Скласти порівняльний аналіз методів оцінювання результатів навчальної діяльності студентів. 29. Проаналізувати переваги та недоліки дистанційної форми навчання у вищій школі. 30. Види та аналіз ефективності практичних занять у вищій школі.
Читайте також:
|
||||||||
|