Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Опис завдань та вмінь відносно окремих баз практики

Суб’єкти господарської діяльності

Здібності, яких треба набути на базі практики:

· визначити порядок організації правової роботи та юридичного обслуговування суб’єктів господарювання;

· аналізувати нормативно-правові акти, що регулюють відносини, учасниками яких є суб’єкти господарювання;

· аналізувати індивідуальні правові акти (документи);

· вивчити постанову Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2008 р. № 1040 «Про затвердження Загального положення про юридичну службу міністерства, іншого органу виконавчої влади, державного підприємства, установи та організації»;

· вибирати правові засоби для юридичного обслуговування суб’єктів господарювання.

Зміст умінь, які треба закріпити:

· визначити завдання юридичної служби (юрисконсульта) суб’єкта господарювання, права та обов’язки керівника юридичної служби (юрисконсульта);

· визначити порядок підготовки проектів актів та інших документів з питань діяльності суб’єкта господарювання та приймати участь у підготовці окремих проектів документів (наказів про прийняття на роботу, договорів тощо);

· ознайомитися з порядком організації роботи, пов’язаної із підвищенням рівня правових знань працівників підприємства;

· інформувати про законодавство, існуючу практику його застосування;

· надавати консультативну правову допомогу в межах отриманих знань працівникам підприємства, які потребують соціального захисту;

· навчитися складати проекти претензій та позовних заяв;

· навчитися приймати рішення щодо оцінки певних правових ситуацій з діяльності бази практики;

· вести інформаційно-довідкову роботу, здійснювати підготовку для керівництва довідкової інформації щодо законодавства;

· забезпечувати облік і зберігання текстів нормативно-правових актів, а також індивідуальних правових актів, виданих підприємством, підтримувати їх у контрольному стані;

· знаходити необхідну правову основу для правового забезпечення господарської діяльності суб’єктів, визначати порядок і способи захисту прав суб’єктів господарювання;

· набути навички розробки локальних правових актів конкретного суб’єкта господарювання, складання необхідних документів для забезпечення захисту прав та законних інтересів суб’єктів господарювання.


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  3. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  4. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  5. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  6. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  7. Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів
  8. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  9. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 351

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Судові органи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.