МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Поспелова І.Д. Історія психології (загальний огляд). - Одеса: - ПУПУ ім. К.Д.Ушинського, 2015. - 62 с.Державний заклад «Південноукраїнський НАЦІОНАЛЬНИЙ педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Кафедра теорії та методики практичної психології Методичні матеріали до Лекційних Занять З навчальної дисципліни ІСТОРІЯ ПСИХОЛОГІЇ Одеса – 2015
УДК: 15 ББК 88.5 П 62
Поспелова І.Д. Історія психології (загальний огляд). - Одеса: - ПУПУ ім. К.Д.Ушинського, 2015. - 62 с.
Рекомендовано вченою радою ПУПУ як учбовий посібник для студентів вищих учбових закладів (протокол № 1 від 01.09.2014)
В посібнику подані загальні положення науки історії психології. Особливе місце відведено проблемі методології науки. Від ряду подібних видань посібник відрізняється лаконічністю , що робить зміст матеріалу зрозумілим й легким в засвоєнні .
Рецензенти:
Кандидат психологічних наук, доцент кафедри Вікової та педагогічної психології ПУПУ Масанов А.В. Кандидат психологічних наук, доцент кафедри загальної психології ПУПУ Сергєєва А.В.
Зміст 1. Предмет та завдання історії психології…………………………………………..…..….... 4 2. Приципи історії психології………………………………….……………………....…..….4 3. Періодізація історії психології……………………………………………...........................6 4. Загальна характеристика античного періоду розвитку психології…………………....….7 5. Поняття анімізму та гілозоїзму………………………………………………...………...…9 6. Вчення Геракліта, Демокріта .............................................................…………………......10 7. Вчення Сократадо,Анаксагора..........................................................…………………..….12 8. Вчення Платона ...........................……………………………………………………….....13 9. Вчення Аристотеля , Плотіна, Гіпократа ...........................................................................14 10. Психологічні теорії античних шкіл психології: стоіків, Епікура, кініків…………......15 11. Елінійський період в історії психології.(IY ст до н.ч.) ……………………………...…..17 12. Філософський період історії психології VI ст. до н. ч. до IV ст. н.ч. ………….17 13. Вчення Ібн-Сіни, вчення Авероуза...........................................……………………...……19 14. Загальна характеристика психології Середньовіччя (13ст)………………………...……20 15. .Вчення європейських сереньовікових вчених (Ф.Аквінський та ін)……………….…..21 16. Загальна характеристика психології Нового Часу ХУІІ століття……………………….23 17. Психологія Ч. Беббіджа, О. Конта ………………………………………....……….…….25 18. Вченння і життєдіяльність Р. Декарта………………….............…………………………26 19. Вченння Д. Гартлі, Д.Берклі, Д. Юма, Д. Мілля, Д.Локка …………………...………….28 20. Психологічні теорії російських матеріалістів Ломоносова, Радіщева .………………...30 21. Передумови відділення психології, як самостійної науки…………………………..…..31 22. Життя і творчість Франца Брентано........................……………………………..………..32 23. Вчення І.М.Сеченова…………………………………………………………...…………..34 24. Вчення В.Вундта………………………………………………………………...………….34 25. Вплив еволюційної біології Дарвіна та френології на психологію…………......………35 26. Зародження галузей психології. Виникнення експериментальної психології……...….36 27. Психологічні теорії диференційної психології. ……………………………………..….37 28. Вчення Жана Пиаже (1896- 1980) : теорія когнитивного розвитку………………..……39 29. Психологічна теорія Е.Еріксона………………….............…………………………..…....40 30. Передумови гештальт-психології………………………………………………………….42 31. Вченння психологівї М.Вертхеймера, К.Коффки, В.Келера ........………………...……43 32. Поняття фі-феномену, гештальту, ізоморфізму…………………………………….....….45 33. Психологічні теорії гештальт-психології……………………………………….……….46 34. Теорія поля К.Левіна……………………………………………………………….………47 35. Життєві шляхи й психологічні теорії Е.Торндайка, Д.Уотсона, Е.Толмена……….….48 36. Психологічні теорії біхевіоризму……………………………………………………..….49 37. Девіз та завдання біхевіоризму.Закони навчання.Формули поводження…....................50 38. Психологічна теорія З.Фрейда……………………….…………………………………...51 39. Психологічні теорії психоаналізу……………………………………….……………….52 40. Життя і научна спадщина Виготського Л.С.........................………………………......….54 41. Л.І. Божович (1908-1981).Вчений і людина…………………………................................55 42. Життя і діяльність В.А.Роменця ....................……………………………….....................61 Література ……………………………………………………………...……………………….62
Читайте також:
|
||||||||
|