Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Предмет та завдання історії психології

1. Наукове знання прийнято ділити на:

А. теоретичне і емпіричне

Б. природне і лабораторне

В. точне і гуманітарне

Г. Все варіанти

2. Стосовно психології століттями народжувалися і змінювалися уявлення:

А. душу

Б. про свідомість

В про поведінку

Г. Три варіанти

3. Історія психології – це наука, яка

А. Відтворює правдиву картину життя сучасної особистості

Б. Вивчає факти, механізми і закономірності психічного життя

В. Описує і пояснює, як факти і закони психічного життя відкривалися людському розуму.

Г. Три варіанти

4. Предметом історії психології служить:

А. діяльність людей,зайнятих пізнанням психічного світу.

Б. процес взаємовпливу індивідів

В. психіка людини

Г. Три варіанти

5. Наукова діяльність як цілісна система включає такі аспекти :

А. когнітивний

Б. соціальний

В. особистісний

Г. три варіанти

6. Когнітивний аспект наукової діяльності виражений:

А. у пізнавальних засобах, ресурсах науки.

Б. у поєднанні соціальності з функцією і результатом спілкування – інсайтом

В. через роль особи ученого в науці.

Г. всі варіанти

7. Соціальний аспект наукової діяльності виражений:

А. у пізнавальних засобах, ресурсах науки.

Б. у поєднанні соціальності з функцією і результатом спілкування – інсайтом

В. через роль особи ученого в науці.

Г. всі варіанти

8. Особистісний аспект наукової діяльності виражений:

А. у пізнавальних засобах, ресурсах науки.

Б. у поєднанні соціальності з функцією і результатом спілкування – інсайтом

В. через роль особи ученого в науці.

Г. всі варіанти

9. Завдання історії психології:

А. вивчити закономірності певної послідовності зміни стилів наукового мислення ; розкрити взаємозв'язок психології з іншими науками.

Б. з'ясувати залежність зародження і сприйняття знань від соціокультурного контексту, від ідеологічних впливів на наукову творчість.

В. вивчити роль особи, її індивідуального шляху в становленні самої науки

Г. Все варіанти

2. Принципи історії психології

1. До принципів історії психології відносяться наступні:

А. історизму, віддзеркалення

Б. провідної ролі практики, діалектики

В. боротьби матеріалізму і ідеалізму

Г. всі варіанти

2. Принцип історизму зводиться до того, щоб:

А. не забувати про природу мислення, що відображається в його логічних формах і конструкціях.

Б. не забувати основного історичного зв'язку між психологічними явищами вивчати їх з погляду розвитку від виникнення до стану тепер.

В. не забувати про те, що збагнення реальності здійснює не чисте мислення, а соціальні істоти, які здатні змінювати і створювати світ ідеально лише тому, що змінюють його реально, на практиці.

Г. три варіанти

3. Принцип віддзеркалення зводиться до того, щоб:

А. не забувати про відображаючу природу мислення, щодо його логічних форм і конструкцій.

Б. не забувати що, психологія знаходиться на стику суспільних наук і природознавства

В. не забувати, що пізнання реальності носить складний і суперечливий характер.

Г. три варіанти

4. Принцип ролі практики зводиться до того, щоб:

А. не забувати про природу мислення, що відображається в його логічних формах і конструкціях.

Б. не забувати про те, що збагнення реальності здійснює не чисте мислення, а соціальні істоти, які здатні змінювати і створювати світ ідеально лише тому, що змінюють його реально, на практиці.

В. не забувати що, психологія знаходиться на стику суспільних наук і природознавства.

Г. три варіанти

5. Принцип боротьби матеріалізму і ідеалізму зводиться до того, щоб:

А . не забувати про природу мислення, що відображається в його логічних формах і конструкціях.

Б. не забувати про те, що збагнення реальності здійснює не чисте мислення, а соціальні істоти, які здатні змінювати і створювати світ ідеально лише тому, що змінюють його реально, на практиці.

В. не забувати що, психологія знаходиться на стику суспільних наук і природознавства.

Г. три варіанти

6. Принцип діалектики зводиться до того, щоб:

А. не забувати про природу мислення, що відображається в його логічних формах і конструкціях.

Б . не забувати що, психологія знаходиться на стику суспільних наук і природознавства.

В. не забувати, що пізнання реальності носить складний і суперечливий характер. Одним з проявлений цього виступають кризові ситуації і революції в науці, які виникали при наростании невідповідності між системою понять, що склалася, і новими відкриттями.

Г. всі варіанти


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. II. Завдання на проект.
  3. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  4. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  5. V. Завдання.
  6. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  7. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 992

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поспелова І.Д. Історія психології (тести). - Одеса: - ПУПУ ім. К.Д.Ушинського, 2015. - 53 с. | Періодизація історії психології.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.