МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Предмет та завдання історії психології1. Наукове знання прийнято ділити на: А. теоретичне і емпіричне Б. природне і лабораторне В. точне і гуманітарне Г. Все варіанти 2. Стосовно психології століттями народжувалися і змінювалися уявлення: А. душу Б. про свідомість В про поведінку Г. Три варіанти 3. Історія психології – це наука, яка А. Відтворює правдиву картину життя сучасної особистості Б. Вивчає факти, механізми і закономірності психічного життя В. Описує і пояснює, як факти і закони психічного життя відкривалися людському розуму. Г. Три варіанти 4. Предметом історії психології служить: А. діяльність людей,зайнятих пізнанням психічного світу. Б. процес взаємовпливу індивідів В. психіка людини Г. Три варіанти 5. Наукова діяльність як цілісна система включає такі аспекти : А. когнітивний Б. соціальний В. особистісний Г. три варіанти 6. Когнітивний аспект наукової діяльності виражений: А. у пізнавальних засобах, ресурсах науки. Б. у поєднанні соціальності з функцією і результатом спілкування – інсайтом В. через роль особи ученого в науці. Г. всі варіанти 7. Соціальний аспект наукової діяльності виражений: А. у пізнавальних засобах, ресурсах науки. Б. у поєднанні соціальності з функцією і результатом спілкування – інсайтом В. через роль особи ученого в науці. Г. всі варіанти 8. Особистісний аспект наукової діяльності виражений: А. у пізнавальних засобах, ресурсах науки. Б. у поєднанні соціальності з функцією і результатом спілкування – інсайтом В. через роль особи ученого в науці. Г. всі варіанти 9. Завдання історії психології: А. вивчити закономірності певної послідовності зміни стилів наукового мислення ; розкрити взаємозв'язок психології з іншими науками. Б. з'ясувати залежність зародження і сприйняття знань від соціокультурного контексту, від ідеологічних впливів на наукову творчість. В. вивчити роль особи, її індивідуального шляху в становленні самої науки Г. Все варіанти 2. Принципи історії психології 1. До принципів історії психології відносяться наступні: А. історизму, віддзеркалення Б. провідної ролі практики, діалектики В. боротьби матеріалізму і ідеалізму Г. всі варіанти 2. Принцип історизму зводиться до того, щоб: А. не забувати про природу мислення, що відображається в його логічних формах і конструкціях. Б. не забувати основного історичного зв'язку між психологічними явищами вивчати їх з погляду розвитку від виникнення до стану тепер. В. не забувати про те, що збагнення реальності здійснює не чисте мислення, а соціальні істоти, які здатні змінювати і створювати світ ідеально лише тому, що змінюють його реально, на практиці. Г. три варіанти 3. Принцип віддзеркалення зводиться до того, щоб: А. не забувати про відображаючу природу мислення, щодо його логічних форм і конструкцій. Б. не забувати що, психологія знаходиться на стику суспільних наук і природознавства В. не забувати, що пізнання реальності носить складний і суперечливий характер. Г. три варіанти 4. Принцип ролі практики зводиться до того, щоб: А. не забувати про природу мислення, що відображається в його логічних формах і конструкціях. Б. не забувати про те, що збагнення реальності здійснює не чисте мислення, а соціальні істоти, які здатні змінювати і створювати світ ідеально лише тому, що змінюють його реально, на практиці. В. не забувати що, психологія знаходиться на стику суспільних наук і природознавства. Г. три варіанти 5. Принцип боротьби матеріалізму і ідеалізму зводиться до того, щоб: А . не забувати про природу мислення, що відображається в його логічних формах і конструкціях. Б. не забувати про те, що збагнення реальності здійснює не чисте мислення, а соціальні істоти, які здатні змінювати і створювати світ ідеально лише тому, що змінюють його реально, на практиці. В. не забувати що, психологія знаходиться на стику суспільних наук і природознавства. Г. три варіанти 6. Принцип діалектики зводиться до того, щоб: А. не забувати про природу мислення, що відображається в його логічних формах і конструкціях. Б . не забувати що, психологія знаходиться на стику суспільних наук і природознавства. В. не забувати, що пізнання реальності носить складний і суперечливий характер. Одним з проявлений цього виступають кризові ситуації і революції в науці, які виникали при наростании невідповідності між системою понять, що склалася, і новими відкриттями. Г. всі варіанти Читайте також:
|
||||||||
|