МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Поспелова І.Д. Історія психології (тести). - Одеса: - ПУПУ ім. К.Д.Ушинського, 2015. - 53 с.Державний заклад «Південноукраїнський НАЦІОНАЛЬНИЙ педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Кафедра теорії та методики практичної психології ТЕСТИ З навчальної дисципліни ІСТОРІЯ ПСИХОЛОГІЇ Одеса – 2015
УДК: 15 ББК 88.5 П 62
Поспелова І.Д. Історія психології (тести). - Одеса: - ПУПУ ім. К.Д.Ушинського, 2015. - 53 с.
Рекомендовано вченою радою ПУПУ для студентів вищих учбових закладів (протокол № 1 від 01.09.2014)
В виданні подані тести що до загальних положень науки історії психології. Особливе місце відведено проблемі методології науки. Від ряду подібних видань це відрізняється лаконічністю , відповідно до учбового посібника автора, що робить засвоєння змісту матеріалу попереднього посібника зрозумілим й легким в засвоєнні .
Рецензенти:
Кандидат психологічних наук, доцент кафедри Вікової та педагогічної психології ПУПУ Масанов А.В. Кандидат психологічних наук, доцент кафедри загальної психології ПУПУ Сергєєва А.В.
Зміст 1. Предмет та завдання історії психології.................................................................................6 2. Принципи історії психології...................................................................................................6 3. Періодизація історії психології..............................................................................................7 4. Загальна характеристика античного періоду розвитку психології.....................................8 5. Поняття анімізму та гілозоїзму..............................................................................................9 6. Вчення Геракліта (YI-Y в.до.н.е.), Демокріта (460-370 ст. до н.е.)……..………..............9 7. Вчення Сократа (470-399 до н.е.), Анаксагора.(500-428 ст. до н.е.)…..........................11 8. Вчення Платона (428-348 до н.е.).........................................................................................12 9. Вчення Арістотеля, Плотіна, Гіпократа………………………...........................................13 10. Психологічні теорії античних шкіл психології: стоіків, Епікура, кініків…..................14 11. Елінійський період в історії психології.(IY ст до н.ч.) .....................................................16 12. Філософський період історії психології VI ст. до н. ч. до IV ст. .н.ч. .............................17 13. Вчення Ібн-Сіни ( 980-1037), вчення Авероуза.(1126-1198).............................................19 14. Загальна характеристика психології Середньовіччя (13ст)...............................................20 15. Вчення європейських сереньовікових вчених (Ф.Аквінський та ін)...……..……….......22 16. Загальна характеристика психології Нового Часу ХУІІ століття.................................24 17. Психологія Ч. Беббіджа (1792—1871), О. Конта (1798-1857)..………………................24 18. Вченння і життєдіяльність Р. Декарта.................................................................................25 19. Вченння Д. Гартлі, Д.Берклі, Д. Юма, Д. Мілля, Д.Локка ...............................................26 20. Психологічні теорії російських матеріалістів Ломоносова, Радіщева ............................26 21. Передумові відділення психології, як самостійної науки..................................................27 22. Жіття і творчість Франца Брентано (1838 – 1917)..............................................................28 23. Вчення І.М.Сеченова.............................................................................................................29 24. Вчення В.Вундта....................................................................................................................31 25. Вплів еволюційної біології Дарвіна та френології на психологію..……….......………..32 26. Зародження галузей психології: експериментальна психології........................................33 27. Психологічні теорії диференційної психології. ..……………………..….......................35 28. Вчення Жана Піаже (1896- 1980) : теорія когнітивного розвитку....................................37 29. Психологічна теорія Е.Еріксона...........................................................................................38 30. Передумові гештальт-психології..........................................................................................40 31. Життєві шляхи психологівї М.Вертхеймера, К.Коффки, В.Келера.................................41 32. Поняття фі-феномену, гештальту, ізоморфізму..................................................................42 33. Психологічні теорії гештальт-психології...........................................................................43 34. Теорія поля К.Левіна.............................................................................................................44 35. Життєві шляхи й психологічні теорії Е.Торндайка, Д.Уотсона, Е.Толмена…......…….45 36. Психологічні теорії біхевіоризму........................................................................................47 37. Девіз та завдання біхевіоризму.Закони навчання.Формули поводження..………..........47 38. Психологічна теорія З.Фрейда.............................................................................................48 39. Психологічні теорії психоаналізу.......................................................................................50 40. Жіття і наукова спадщина Виготського Л.С. (1896 – 1934)..............................................51 41. Л.І. Божовіч (1908-1981), вчений і людина.........................................................................53 42. Жіття і діяльність В.А.Роменця (1926-1998).......................................................................55 Література ....................................................................................................................................55 . Читайте також:
|
||||||||
|