Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Поспелова І.Д. Історія психології (тести). - Одеса: - ПУПУ ім. К.Д.Ушинського, 2015. - 53 с.

Державний заклад

«Південноукраїнський НАЦІОНАЛЬНИЙ педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»

 

Кафедра теорії та методики практичної психології

ТЕСТИ

З навчальної дисципліни

ІСТОРІЯ ПСИХОЛОГІЇ

Одеса – 2015

 

 

УДК: 15

ББК 88.5

П 62

 

 

Поспелова І.Д. Історія психології (тести). - Одеса: - ПУПУ ім. К.Д.Ушинського, 2015. - 53 с.

 

 

Рекомендовано вченою радою ПУПУ для студентів вищих учбових закладів (протокол № 1 від 01.09.2014)

 

В виданні подані тести що до загальних положень науки історії психології. Особливе місце відведено проблемі методології науки. Від ряду подібних видань це відрізняється лаконічністю , відповідно до учбового посібника автора, що робить засвоєння змісту матеріалу попереднього посібника зрозумілим й легким в засвоєнні .

 

 

Рецензенти:

 

Кандидат психологічних наук, доцент кафедри

Вікової та педагогічної психології

ПУПУ Масанов А.В.

Кандидат психологічних наук, доцент

кафедри загальної психології ПУПУ

Сергєєва А.В.

 

Зміст

1. Предмет та завдання історії психології.................................................................................6

2. Принципи історії психології...................................................................................................6

3. Періодизація історії психології..............................................................................................7

4. Загальна характеристика античного періоду розвитку психології.....................................8

5. Поняття анімізму та гілозоїзму..............................................................................................9

6. Вчення Геракліта (YI-Y в.до.н.е.), Демокріта (460-370 ст. до н.е.)……..………..............9

7. Вчення Сократа (470-399 до н.е.), Анаксагора.(500-428 ст. до н.е.)…..........................11

8. Вчення Платона (428-348 до н.е.).........................................................................................12

9. Вчення Арістотеля, Плотіна, Гіпократа………………………...........................................13

10. Психологічні теорії античних шкіл психології: стоіків, Епікура, кініків…..................14

11. Елінійський період в історії психології.(IY ст до н.ч.) .....................................................16

12. Філософський період історії психології VI ст. до н. ч. до IV ст. .н.ч. .............................17

13. Вчення Ібн-Сіни ( 980-1037), вчення Авероуза.(1126-1198).............................................19

14. Загальна характеристика психології Середньовіччя (13ст)...............................................20

15. Вчення європейських сереньовікових вчених (Ф.Аквінський та ін)...……..……….......22

16. Загальна характеристика психології Нового Часу ХУІІ століття.................................24

17. Психологія Ч. Беббіджа (1792—1871), О. Конта (1798-1857)..………………................24

18. Вченння і життєдіяльність Р. Декарта.................................................................................25

19. Вченння Д. Гартлі, Д.Берклі, Д. Юма, Д. Мілля, Д.Локка ...............................................26

20. Психологічні теорії російських матеріалістів Ломоносова, Радіщева ............................26

21. Передумові відділення психології, як самостійної науки..................................................27

22. Жіття і творчість Франца Брентано (1838 – 1917)..............................................................28

23. Вчення І.М.Сеченова.............................................................................................................29

24. Вчення В.Вундта....................................................................................................................31

25. Вплів еволюційної біології Дарвіна та френології на психологію..……….......………..32

26. Зародження галузей психології: експериментальна психології........................................33

27. Психологічні теорії диференційної психології. ..……………………..….......................35

28. Вчення Жана Піаже (1896- 1980) : теорія когнітивного розвитку....................................37

29. Психологічна теорія Е.Еріксона...........................................................................................38

30. Передумові гештальт-психології..........................................................................................40

31. Життєві шляхи психологівї М.Вертхеймера, К.Коффки, В.Келера.................................41

32. Поняття фі-феномену, гештальту, ізоморфізму..................................................................42

33. Психологічні теорії гештальт-психології...........................................................................43

34. Теорія поля К.Левіна.............................................................................................................44

35. Життєві шляхи й психологічні теорії Е.Торндайка, Д.Уотсона, Е.Толмена…......…….45

36. Психологічні теорії біхевіоризму........................................................................................47

37. Девіз та завдання біхевіоризму.Закони навчання.Формули поводження..………..........47

38. Психологічна теорія З.Фрейда.............................................................................................48

39. Психологічні теорії психоаналізу.......................................................................................50

40. Жіття і наукова спадщина Виготського Л.С. (1896 – 1934)..............................................51

41. Л.І. Божовіч (1908-1981), вчений і людина.........................................................................53

42. Жіття і діяльність В.А.Роменця (1926-1998).......................................................................55

Література ....................................................................................................................................55

.


Читайте також:

  1. ISO 15504. Причини та історія створення
  2. Антічній період історії психології як частина философського періоду (VI ст. до н.ч. до I Y ст .н.ч.)
  3. Базові принципи психології спорту.
  4. Біблійні теми та історія раннього християнства у драмах Лесі Українки
  5. В практичній психології
  6. Визначення психології як науки, її значення, основні принципи, завдання
  7. ВИЗНАЧЕННЯ, ПОНЯТТЯ І КОРОТКА ІСТОРІЯ.
  8. Вимоги до групової психології в туристичному поході
  9. Виникнення і розвиток людських ресурсів, історія розвитку кадрових служб.
  10. Виникнення і розвиток психології як науки
  11. Виникнення справочинства. Історія розвитку писемності. Складання документів у Київській Русі
  12. Виникнення та становлення зарубіжної соціальної психології




Переглядів: 1071

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Предмет та завдання історії психології

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.