Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Цілі і завдання стратегії ліквідації підприємстві. Особливості розробки в сучасних умовах.

Стратегія ліквідації підприємства — система планів і дій щодо припинення діяльності підприємства і переорієнтації його ресур­сів і можливостей на Інші цілі. За таких умов доводиться продавати чи ліквідовувати непривабливе підприємство або дочекатися його банкрут­ства. Вивільнені ресурси перерозподіляють на започаткування нового бізнесу чи на посилення наявних конкурент­них переваг.

Під ліквідацією розуміється продаж підприємства за ціну, рівну залишкової вартості його активів, тобто припинення його існування. Таким чином, стратегія ліквідації - це стратегія банкрутства, при якій відбувається розпродаж активів фірми. Сам процес банкрутства складається з ряду змінюють один одного процедур: спостереження, зовнішнього управління, конкурсного виробництва. Успіхи і невдачі діяльності підприємства слід розглядати як взаємодію цілого ряду факторів: зовнішніх (на них підприємство не може впливати взагалі або вплив може бути слабким), внутрішніх (як правило, вони залежать від організації роботи самого підприємства). Здатність підприємства пристосуватися до зміни технологічних, економічних і соціальних факторів - гарантія не тільки його виживання, але й процвітання. Банкрутство проходить три віддільні один від одного стадії. На першій стадії відбувається приховане (особливо, якщо не налагоджений спеціальний управлінський облік) зниження ціни підприємства. У цей період керівництво часто вдається до косметичних заходів, наприклад, продовжує виплачувати акціонерам високі дивіденди, збільшуючи позиковий капітал, продаючи частину активів, знімаючи тим самим підозри вкладників і банків. На другій стадії починаються труднощі з готівкою. Керівники схильні вже до авантюрних способам заробляння грошей. Якщо не вживаються заходи, то банкрутство стає юридично очевидним. Підприємство не може своєчасно оплачувати борги. Існують деякі типові стратегічні прийоми виходу зі стану банкрутства, які спрацьовують в більшості випадків. Приймаються, по-перше, екстрені, «пожежні» заходи: зміна керівництва, якщо анкрутство сталося через внутрішні причини; зміна організаційної структури підприємства, скорочення апарату управління, централізація контрольно-планових функційвстановлення жорсткого контролю витрат;
зміна культури роботи скорочення номенклатури продукції та послуг;
посилений маркетинг.
У безвихідних ситуаціях рання ліквідація певних видів діяльності для акціонерів переважніше, ніж банкрутство. Продовження роботи підприємства по неефективним напрямками лише виснажує його ресурси, завдає шкоди його репутації.


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  3. II. Завдання на проект.
  4. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  5. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  6. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. V. Завдання.
  9. V. Рекомендації і розробки маркетинг-консалтингу.
  10. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 1660

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Цілі і завдання стратегії скорочення підприємстві. Особливості розробки в сучасних умовах. | Цілі і завдання інноваційної стратегії на підприємстві. Особливості розробки в сучасних умовах.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.