Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



З вивчення дисципліни «Психологія управління».

Мета вивчення дисципліни –сформувати у майбутніх менеджерів, керівників стійкий інтерес до психологічної науки, усвідомити необхідність спеціальних психологічних знань для ефективної роботи в галузі управління і підвищення своєї професійної компетенції.

В результаті вивчення дисципліни студент повинен

мати уявлення про:

· Психологічні закономірності управлінської діяльності та міжособистісних взаємин в групі;

· Індивідуально-типологічні особливості особистості;

· Психологічні аспекти культури здоров’язбереження.

вміти:

· Визначати провідні принципи створення позитивного соціально-психологічного клімату в колективі;

· Визначати принципи власної безконфліктної поведінки в діловому спілкуванні.

 

Зміст програми дисципліни «Психологія управління».

Тема 1. Психологія управління як наука

Структура сучасної психологічної науки та місце психології управління в ній; предмет, об’єкт і завдання психології управління; основні категорії та поняття психології управління.

Тема 2. Особистість як об’єкт управління.

Особистість та її структура; поняття мотивації та її теорії; регулятори мотивації.

Тема 3. СТИЛЬ ТА СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ КЕРІВНИЦТВА

Лідерство: сутність та організаційне значення; основні концепції стилів керівництва; індивідуальний стиль керівництва та його ґендерні особливості.

Тема 4. ПСИХОЛОГІЯ ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ

Психологічна характеристика групи як структурного елемента організації; характеристика типів організацій і структури трудового колективу; соціально-психологічний клімат в організації; стадії розвитку колективу.

Тема 5. Психологія ділового спілкування

Ефективна комунікація; інтерактивний рівень спілкування; перцептивний рівень спілкування; комунікативна компетентність менеджера.

Тема 6. Імідж керівника

Зміст поняття «імідж»; функціональний, особистісний та ситуаційний підходи до визначення ефективності керівника; критерії вибору моделей поведінки.


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
  4. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  5. IV. Вивчення нового матеріалу.
  6. IV. Вивчення нового матеріалу.
  7. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
  8. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  9. V. Вивчення нового матеріалу.
  10. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  11. Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ.
  12. В результаті вивчення дисципліни студент повинен




Переглядів: 588

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Використана література | Тема 7. Організаційна (корпоративна) культура.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.