ЗРАЗОК ОФОРМЛЕННЯ ЗМІСТУ ЗВІТУ З ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ ЗА СПЕЦІАЛЬНОСТЯМИ 7.03060101, 8.03060101 «МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ І АДМІНІСТРУВАННЯ»
Вступ 3
Розділ 1 Мета, завдання та результати проходження виробничої практики 4
Розділ 2Зміст виробничої практики
2.1. Загальна характеристика підприємства 6
2.1.1. Дослідити організаційну структуру управління та побудувати органіграму підприємства і дати пояснення до неї 7
2.1.2. Охарактеризувати конкретний структурний підрозділ,
де студент безпосередньо проходить практику 7
2.2. Управління організаційною підсистемою підприємства 8
2.3. Управління матеріально-технічною підсистемою 14
2.3.1. Проаналізувати стан та визначити основні напрями розвитку матеріально-технічної бази підприємства 14
2.3.2. Оцінити ефективність технології роботи з матеріальними ресурсами 15
2.4.Управління виробничо-технологічною підсистемою 18
2.4.1. Проаналізувати рівень управління операційною діяльністю підприємства та обґрунтувати пропозиції щодо напрямів удосконалення 19
2.4.2. Оцінити ефективність цінової політики підприємства 20
2.4.3. Оцінити ефективність збутової політики підприємства
та визначити шляхи її підвищення 21
2.4.4. Оцінити ефективність логістичних систем підприємства 22
2.5. Аналіз управління соціально-психологічною системою 23
2.6.Управління фінансово-економічною підсистемою 24
2.6.1. Аналіз динаміки обсягу і структури поточних
витрат підприємства 25
2.6.2. Вивчити й оцінити собівартості товарної та
реалізованої продукції 30
2.6.3. Аналіз прямих матеріальних затрат, прямих
трудові затрати, непрямих затрат у собівартості товарної продукції, а
також затрат на 1 грн товарної продукції 32
2.6.4.Аналіз показників рентабельності підприємства та причин,
що зумовили зміну їх кількісної оцінки 41
2.7. Управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 56
2.8. Управління стратегічним розвитком організації та її конкурентоспроможністю 58
2.9. Управління інноваційною діяльністю 62
Розділ 3 Розробка пропозицій щодо удосконалення діяльності
підприємства 63
Розділ 4 Науково-дослідна діяльність (для магістрів) 63
Розділ 5 Науково-педагогічна діяльність (для магістрів) 64
Висновки 65
Список використаних джерел 66
Додатки 68
Додаток Г
Читайте також: - CMM: зрілість організацій і процесів
- H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
- I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
- II. Організаційний момент.
- VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
- VІ. План та організаційна структура заняття
- Абсолютність і відносність практики як критерія істини.
- Адаптація організаційної структури до стратегії
- Адаптивні організаційні структури управління.
- Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
- Адміністративно-правові (організаційно-адміністративні) методи мотивації
- АКЦІОНЕРНА ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВА ФОРМА ПІДПРИЄМСТВ
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|